مطالب اعتیاد

نفس شیطان یا مخدر قورباغه چیست؟

What is a frog drug and the devil's breath?


سم قورباغه هیپنوتیزم می کند؟

گرد قورباغه اولین بار پا پخش سریالی از شبکه تلویزیون خانگی بر سر زبان افراد افراد افتاد .این سریال روایتی از مخدری بود که می توانسند اراده را از انسان ها گرفته و انها را تحت فرمان هر فردی قرار دهد.

شاید در ابتدا تمامی بینندگان این را یک داستان تخیلی می دانستند و می گفتند بعید است همچین چیزی وجود داشته باشد اما کم کم مشخص شد که سم قورباغه در سریال قورباغه واقعی است و به مخدری که از درختی دریافت می شود تعلق دارددرخت نفس شیطان

اسمش نفس شیطان است و مخدری حاصل از گیاهی زیبا و خاص و بومی کلمبیا می باشد

بسیاری افراد می گفتند حتما دسترسی به ان دشوار است اما گروهی نیز معتقدند که اگر کلمبیا رفت و امد کنی تهیه ان کار سختی نمی باشد

ماده‌ای در سریال قورباغه با عنوان نفس شیطان / Devil’s Breath یا burundanga معرفی می‌شود و دست اندرکاران آن مجموعه امیدوار بودند که به نامش اشاره نکنند، متاسفانه وجود دارد و دقیقاً اثر مشابه دارد. این گیاه در واقع ترکیبی دارد که بخش عمده‌اش هیوسین یا اسکوپولامین است و در کلمبیا حتی در سطح معابر وجود دارد

نفس شیطان را می توان ترسناک ترین ماده مخدر در جهان دانست. این ماده مخدر از درختی به نام بوراچرو borrachero که در کلمبیا وجود دارد تولید می شود. نام علمی آن Hyoscine است. گیاه borrachero بسیار زیباست و کمی شبیه گل های شیپوری خودمان است و با دیدن آن اصلا فکر نمی کنید که یک ماده مخدر خطرناک به نام نفس شیطان از این گیاه زیبا تولید می شود.

borrachero به معنی درخت مست است و این نام را مردم محلی برای این درخت انتخاب کرده اند. این درخت موارد مصرف دارویی دارد مانند ساخت دارو برای ضد تهوع برای سفر، رفع دریازدگی، خشک کردن بزاق قبل از جراحی و آرام کردن اسپاسم عضلات. اما وقتی در دوزهای بالا از آن استفاده شود تبدیل به یک ماده مخدر به نام نفس شیطان می شود که می تواند حافظه را نابود کند.

بذر گیاه نفس شیطان

بذر گیاه نفس شیطان جهت کاشت خود درخت می باشد و پودر مخدر قورباغه از دانه‌های خردشده گیاه بوراچرو به دست می‌آید و با دو نام بوروندانگا و اسکوپولامین هم شناخته می‌شود.ماده مخدر نفس شیطان هیچ بو و مزه‌ای ندارد اما مغز فرد استعمال‌کننده را از حالت عادی خارج می‌کند.

فردی که نفس شیطان را مصرف می‌کند چنان تحت تاثیر قرار می‌گیرد که کاملا فرمانبردار می‌شود و هر کاری انجام می‌دهد. مصرف نفس شیطان شکل‌گیری خاطرات در ذهن را مسدود می‌کند و به همین دلیل وقتی اثر ماده مخدر از بین می‌رود، مصرف‌کننده هیچ خاطره‌ای از دقایقی که تحت تاثیر ماده بوده به یاد نمی‌آورد.

مخدر سریال غورباقه چطور استفاده می‌شود؟

ماده مخدر نفس شیطان به صورت پودر شده مورد استفاده قرار می گیرد این دارو را می توان بلعید ، استنشاق ، تزریق ، دود کرد یا از طریق پوست جذب کرد. تنها کافی است مقداری از پودر این ماده مخدر را در هوا تنفس کنید یا آن را روی صورت شما بپاشند تا به فردی بی اراده تبدیل شده و همه خواسته هارا بدون چون و چرا انجام دهید و بعد همه این اتفاقات را فراموش کنید! این ماده مخدر شما را به مدت 24 ساعت هیپنوتیزم می کند. ماده مخدر نفس شیطان  اگر در دوزهای بسیار بالا مصرف شود ممکن است فرد دچار بیهوشی چند روزه شود و حتی می تواند منجر به مرگ شخص مصرف کننده شود

مصرف نفس شیطان شما را تبدیل به فردی می کند که به راحتی اقدام به تجاوز و قتل انجام شود. و حتی بیشتر توسط سارقین و متجاوزین برای به دام انداختن طعمه های خود به کارمی رود. ظاهراً حدود 50،000 مورد از حوادث سالانه در کلمبیا در رابطه با مصرف ماده مخدر نفس شیطان ثبت شده است و موارد بسیار بیشتری ثبت نشده است!

همین کافی است که این مخدر در لیست خطرناک ترین مواد مخدر دنیا قرار بگیرد

مخدر نفس شیطان چیست؟

علائم مصرف مخدر نفس شیطان

  • توهم
  • تصاویر ترسناک
  • فقدان اراده آزاد
  • فراموشی و یادآوری وقایع یا شناسایی عاملان جرم
  • بیهوش شدن قربانی به مدت 24 ساعت یا بیشتر
  • نارسایی تنفسی و مرگ
  • خشکی دهان
  • تاری دید
  • سردرد
  • احتباس ادرار
  • سرگیجه

مصرف بیش از حد می تواند منجر به ضربان قلب سریع، گشاد شدن مردمک چشم، روان پریشی، توهم شدید، تشنج یا کما شود. اثرات تخریبی ماده مخدر نفس شیطان به مراتب بیشتر از هروئین و کوکائین است.

نفس شیطان چگونه بدن را تحت تاثیر قرار می دهد؟

ماده اصلی این ماده مخدر، بوروندانگا است که در واقع انتقال دهنده های عصبی در مغز را که به طور خاص برای حافظه کوتاه مدت استفاده می شوند ، مسدود می کند. بنابراین هر اتفاقی که تحت تأثیر اسکولوپولامین برای شما بیفتد توسط مغز ثبت نمی شود. به عبارتی حافظه شما را خالی می کند!

مانند Rohypnol (روفینی) و سایر داروهای افتضاح ، اسکولوپالامین یا بوراچرو یا همان نفس شیطان یک پودر سفید بی مزه و بیبو است که می تواند به نوشیدنی قربانیان، غذا، سیگار و … بی خبر اضافه شود.

نکته ترسناک دیگر در مورد آن این است که می تواند از طریق هوا منتقل شود، اگر به اندازه کافی از آن نفس بکشید ، همان اثرات ممکن است رخ دهد. می توانید ذرات کوچک را نفس بکشید و قبل از اینکه آن را بشناسید کاملاً احساس آرامش می کنید و صادق و مطیع می شوید. دمیدن آن از طریق نی به شما ، شکل رایج دیگری برای انتقال است. بنابراین ماده مخدر نفس شیطان می تواند توسط سارقین و آدم رباها بسیار مورد استفاده قرار بگیرد.

تشخیص آن نیز تقریباً غیرممکن است ، زیرا فقط چهار ساعت در جریان خون شماست. بنابراین تا زمانی که از حالت زامبی خود خارج می شوید و به بیمارستان می روید ، بقایای دیگر از بین رفته است.

یک داستان کهن درباره مصرف بورونداگاندا یا همان نفس شیطان این است که از صدها سال پیش استفاده می شده است. در گذشته در برخی قبیله ها وقتی پادشاه قبیله از دنیا میرفته همسر و خادمان او را نیز به هماه او زنده دفن می کردند تنها کافی بود ماده مخدر نفس شیطان را به آن ها برسانند تا ان ها را تبدیل به فردی مطیع و بی اراده کنند تا به راحتی به گور بروند!

در کلمبیا دختری تعریف کرده که هنگام کار با دستگاه ATM پیرمردی از او راهنمایی خواسته است و این آخرین چیزی بود که او به خاطر می آورده. وی در پایان حساب های بانکی خود را خالی کرده و حتی پیرمرد را به آپارتمان خود برده است. از آنجا که او با پیرمرد بسیار آشنا به نظر می رسید، نگهبان امنیت فکر کرده که ان ها هم را می شناسند. او به یاد نمی آورد که بعد چه اتفاقی افتاد اما در آخر با یک آپارتمان خالی روبرو شد.

مشخصات مخدر سریال غورباقه چیست

باراس روانشناس و درمانگر اعتیاد درباره ماده مخدر « نفس شیطان » گفت: ماده مخدر «نفس شیطان» هیچ بو و مزه‌ای ندارد و مغز فردی که تحت تأثیر این مخدر قرار می‌گیرد از حالت عادی خارج می‌شود.او ادامه داد: «مخدر سریال غورباقه» به شکل پودر است و از دانه‌های خردشده گیاه بوراچرو به دست می‌آید و با دو نام «بوروندانگا» و «اسکوپولامین» نیز شناخته می‌شود، عملکرد این ماده مخدر به این گونه است که انگار درون نوشیدنی شخصی کمی ماده سرخوش کننده ریخته شود و او را از حالت عادی خارج کند.

مخدر غورباقه در نوشیدنی

بیشتر مصرف کنندگان نوشیدنی حاوی این ماده مخدر را سر می‌کشند و یا با پاشیدن به صورت یا حتی خیساندن یک کارت اعتباری در آن، این ماده مخدر را استعمال می‌کنند.

مصرف نفس شیطان آنقدر خطرناک است که فرد را کاملا تبدیل به یک زامبی می‌کند و شکل گیری خاطرات را در او مسدود می‌کند، به همین دلیل زمانی که اثر این ماده مخدر از بین می‌رود، فرد مصرف کننده هیچ چیز به یاد نمی‌آورد.

نکته ترسناک تر آن است که این ماده عمدتاً در کلمبیا روی توریست ها و شهروندان مورد استفاده قرار می گیرد تا آن ها را دزدیده، به دام انداخته و یا حتی آن ها را راحتتر به قتل برسانند. این ماده را می توان به عنوان دارویی برای رفع دریازدگی نیز از هر مغازه ای در این کشور تهیه کرد.

اغلب قربانیان نوشیدنی حاوی این ماده مخدر را ناخواسته سر می کشند. اما دیده شده که با پاشیدن به صورت یا حتی خیساندن یک کارت اعتباری در آن نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

نکته ترسناک در مورد نفس شیطان این است که تا 24 ساعت فرد را هیپنوتیزم کرده و فرد به هر سوالی پاسخ داده و هر کاری که طرف مقابل از او بخواهد انجام خواهد داد. در این حین هیچ نشانه ای از این که فرد تحت تاثیر مواد مخدر است در او دیده نمی شود و پس از خارج شدن از حالت هیپنوتیزم، قربانی هیچ خاطره ای از اتفاقات افتاده در این مدت ندارد.

وی افزود : یک پزشک اهل تگزاس، در سال 1916 پس از استفاده اسکوپولامین برای بیهوش کردن یک زن، متوجه شد که او آدرس ترازویی که همسرش پرسیده را گفت و پس از آن مشخص شد این ماده هوشیاری را به طور کامل از بین نمی‌برد

در بارهای کلمبیا این ماده در نوشیدنی اشخاص ریخته می‌شود یا در موقعیت‌هایی در صورت آنها پاشیده می‌شود و در ادامه از آنها خواسته می‌شود تا اموال‌شان را بدهند. برخی زنان قربانی گفته‌اند نمی‌دانند به آنها تعرض جنسی هم شده یا نه!

هیپنوتیزم کردن فرد با پودر سم غورباقه

مطرح ترین ادعای سوءاستفاده درباره جیمز هولمز بود. او در حمله به سالن سینمایی در کلورادو در 2012، 12 تن را کشت و 70 تن را زخمی کرد! قبلش فقط یک جریمه رانندگی داشت. خانواده‌اش مدعی شدند او به طور محسوس عوارض مصرف اسکوپولامین را داشته و به او تلقین شده.

نهادهای اطلاعاتی از جمله CIA در بازجویی برای کشف جزئیات، از این ماده استفاده کردند اما مشکل این بوده که گاهی شخص به جای حقیقت توهم می‌گوید و این ماده دست‌کم برای بازجویی دقیق عمل نکرده.

BOGOTA ، کلمبیا – داروی اسکوپولامین به عنوان “نفس شیطان” یا “بوروندانگا” نیز شناخته می شود. غواص سالسای فقید ، سلیا کروز در مورد آن آواز خواند. در مستند اخیر ، Vice آن را “ترسناک ترین داروی جهان” خواند. این به این دلیل است که اسکوپولامین سلاحی قدرتمند در اختیار جنایتکاران کلمبیایی قرار می دهد.

این دارو افراد را به وضعیتی شبیه زامبی تبدیل می کند که در آن حافظه و اراده آزاد خود را از دست می دهند و می توان متقاعد شد که حساب های بانکی خود را خالی کنند یا کلید آپارتمان ها و ماشین های خود را تحویل دهند.

نفس شیطان و زامبی شدن

ماریا فرناندا ویلوتا ، پرستار بیمارستان دانشگاه سن خوزه در بوگوتا ، که هر هفته چندین قربانی اسکوپولامین را پذیرا می شود ، گفت:

“آنها برای مهمانی بیرون می روند و سپس دو یا سه روز بعد روی نیمکت پارک بیدار می شوند.” “آنها بدون وسایل و پول خود به اینجا می رسند.”

این دارو اغلب بی مزه و بدون بو به داخل نوشیدنی های الکلی مراجعه کنندگان نوار مشکوک ریخته می شود.

سال گذشته ، پلیس کلمبیا گزارش کرد که حدود 1200 مورد از افراد قربانی شده توسط مجرمان با استفاده از اسکوپولامین و سایر مواد مخدر به اصطلاح زامبی است.

این قربانیان از سیاستمداران برجسته گرفته تا کارمندان سفارت ایالات متحده تا کلمبیایی های متوسط ​​هستند. اسکوپولامین از دانه های خانواده ای از گیاهان است که شامل شیپورهای فرشته و چوب پنبه است.

آنها در بسیاری از مناطق رشد می کنند و می توان آنها را در باغ گیاه شناسی در بوگوتا یافت. این دارو چند کاربرد پزشکی قانونی دارد ، مانند درمان بیماری حرکت و لرزش بیماری پارکینسون. اما بیشتر به دلیل خواص تیره تر شناخته می شود. دکتر کمیلو اوریبه ، رئیس واحد سم شناسی در بیمارستان دانشگاه سن خوزه و کارشناس برجسته دارو ، گفت:

اسکوپولامین انتقال دهنده های عصبی را که اطلاعات را به بخشی از مغز که حافظه کوتاه مدت را ذخیره می کند ، منتقل می کند.

به عبارت دیگر ، آنچه که برای افراد تحت تأثیر اسکوپولامین اتفاق می افتد ، به سادگی توسط مغز ثبت نمی شود. در عین حال ، این دارو باعث می شود افراد بیشتر به پیشنهادات باز شوند. یوزف منگله “فرشته مرگ” نازی از اسكوپولامین در بازجویی ها به عنوان نوعی سرم حقیقت استفاده كرد.

خرید پودر غورباقه

پودر قورباغه واقعیت دارد

طبق کتاب جان دی مارکس ، “جستجوی” نامزد منچوریان “، سیا در طی آزمایشات بحث برانگیز مهندسی رفتاری خود در دهه 1960 ، دوزهایی از این دارو را تجویز کرده است. از دهه 1970 ، جنایتکاران کلمبیایی از اسکوپولامین برای تجاوز به زنان ، تخلیه خانه ها و آپارتمان ها و حتی ربودن کودکان استفاده می کردند. سال گذشته ، آدم ربایان این والدین را در والدین دختری 7 ساله در بخش آنتیوکیای شمالی استفاده کردند و سپس کودک را بردند. او دو ماه بعد نجات یافت.

اما از آنجا که قربانیان تقریباً هیچ چیزی در مورد این برخوردها به خاطر نمی آورند ، غالباً برای آنها غیرممکن است که توصیف مرتکبین را در اختیار پلیس قرار دهند. اعتقاد عمومی بر این است که بسیاری از این جنایات گزارش نشده می شوند زیرا این افراد شامل مردان متاهلی می شوند که بارها و بوردلوها را ملاقات می کنند و بیش از حد خجالت نمی کشند تا آنچه را که اتفاق افتاده است.

آگوستو پرز از Nuevos Rumbos ، یک سازمان بوگوتا که بیشتر در زمینه سو on مصرف مواد مخدر تمرکز دارد ، گفت: “زنان اغلب مقصر هستند.” یک مورد ننگین شامل سه زن جوان بوگوتا بود که با آغشته کردن مواد مخدر به پستان و فریب قربانیان خود برای گرفتن لیس ، مردان را شکار کردند. “از دست دادن تمام قدرت اراده ، مردان به آسانی کدهای دسترسی بانکی خود را رها کردند.

سارقان وسوسه سینه پس از تخلیه حساب هایشان ، آنها را روزها به گروگان گرفتند. ” اما مردان این دارو را نیز در اختیار دارند. معلم موسیقی بوگوتا ، ماریو رومرو یادآوری کرد که برای نوشیدنی به بار معمولی خود رفته و برخی از دوستان را به آپارتمان خود دعوت کرده است ، گروهی که یک مرد دوستانه اما ناشناخته را شامل می شود. پس از رفتن سایر دوستانش ، ظاهراً تازه وارد مقداری اسکوپولامین در ویسکی رومرو قرار داد.

او روز بعد از خواب بیدار شد و متوجه شد که این مرد کیف پول و دوربین خود را برداشته و به نوعی فهمیده است که جواهرات خود را به اضافه یک پزوی کلمبیایی به ارزش حدود 600 دلار کجا آورده است. رومرو بیان می کند که حتما او جنایتکار را به مخفیگاه ها هدایت کرده است.

چرا نفس شیطان یا پودر سریال غورباغه خطرناک است؟

رومرو گفت: “هرچه داشتم خیلی خوب پنهان بود.” “اما شما کاملاً اراده خود را از دست می دهید.” قربانیان حتی در حالی که تحت تأثیر مواد مخدر نبوده اند ، به انجام جنایات متقاعد شده اند. اوریبه گفت: “من می توانم اسلحه ای به تو بدهم و به تو بگویم برو كسی را بكشی و تو این كار را خواهی كرد.” یوریبه پرونده ای را در اوایل دهه 1980 بازگو كرد كه یك دیپلمات كلمبیایی در شیلی به جرم قاچاق كوكائین دستگیر شد. معلوم شد که دوز او اسکوپولامین بوده است ، در حالی که تحت تأثیر آن بود ، توافق کرد که یک بسته کوکائین را در کیسه دیپلماتیک خود حمل کند.

سرانجام این اتهامات با این دلیل که وی دوپینگ شده بود ، منتفی شد. پرز گفت ، با این حال ، این روزها اسکوپولامین فقط یکی از داروهای موجود در جعبه ابزار جنایی است. داروهای به اصطلاح تجاوز به خرما ، مانند Rohypnol و Ativan ، اغلب راحت تر به دست می آیند و تجویز می شوند و قربانیان را برای چند ساعت می خوابانند ، به اندازه کافی برای سرقت اشیا valu قیمتی آنها یا حملات جنسی.

نکته منفی دیگر اسکوپولامین ، از دید افراد بد ، این است که قربانیان ممکن است گاهی اوقات آشفته و پرخاشگر شوند و عاملان خود را روشن کنند. “مواردی در اورژانس داشته ایم که مجبور بوده ایم هر دو قربانی را که مست بوده است معالجه کنیم

مخدر «قورباغه» نداریم/ انتقاد پلیس از تبلیغ مصرف موادمخدر در برخی فیلم‌ها و سریال‌ها

در نخستین روزهای سال ۱۴۰۰ بود که آخرین قسمت از سریال «قورباغه» که در بستر یکی از سایت‌های پخش آنلاین فیلم و سریال به نمایش درآمده بود به پایان رسید. سریالی پرطرفدار که نامش برگرفته از ماده مخدری بود که روایت اصلی فیلمنامه این سریال پیرامون آن شکل گرفته بود. رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا درباره وجود مخدری به نام قورباغه در کشور توضیح داده و در عین حال از برخی صحنه‌های مربوط به مصرف موادمخدر در برخی از فیلم‌ها و سریال‌های شبکه نمایش خانگی انتقاد کرده است.

سردار مجید کریمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اینکه آیا مخدری به نام قورباغه در کشورمان وجود دارد یا خیر گفت: پیش ازاین نیز گفته شد که قاچاقچیان برای برای ایجاد جذابیت یا فروش مواد مخدر از شکل‌ها، رنگ‌ها و حتی اسامی مختلفی برای مواد مخدر استفاده می‌کنند. به عنوان مثال برای مخدر هروئین از اسامی نظیر اشک تمساح، دوا، پنیر و … نیز استفاده شده و حتی گاهی با برخی افزودنی‌ها رنگ و شکل این مواد را نیز تغییر می‌دهند اما ماهیت آن ماده ثابت بوده و می‌توان گفت که مخدر جدیدی نیست.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا با بیان اینکه تا به حال مخدری به نام قورباغه در کشور نداشتیم، گفت: چنین اسامی نیز ساختگی هستند.

وی همچنین از تبلیغ مصرف موادمخدر در برخی از فیلم‌ها و سریال‌های شبکه نمایش خانگی نیز انتقاد کرد و گفت: جای تاسف دارد که در برخی از این تولیدات بر اساس گزارش‌هایی که به ما می‌رسد مصرف موادمخدر ترویج می‌شود.

نوشته های مشابه

‫18 دیدگاه ها

  1. چطوره که اطلاعات آمریکا میگه به درد بازجویی نمیخوره چون افراد بیشتر توهم میگن تا اعتراف اما جوزف منگله استفاده میکرد و راضی هم بود تا جایی که اونرو سرم حقیقت نامید.مگه اینکه سیا دروغ میگه تا متهم به استفاده ازش نشه.چون به لحاظ سلامت ممکنه تحت فشار قرار بگیره

  2. این که میگن هر گرمش فلان مقداره، بیشرفای دوزاری، داروخونه میفروشه

    ادمین این وبسایت جوک هم عین سازنده های مفنگی این سریال دوزاری میمونه. خطرناکترین ماده جهاننننننن

  3. قورباغه و آیاهواسکا هیچ خطری نداره یکمقدار قویتر از سیلوسایبینه اما اگر ب شکل دارویی درآد مثه فارماهواسکا بخاطر تبدیل شدن ب ماده شیمیایی مولکول روح هیچ خطری ک نداره هیچ بشدت هم آگاهی بخش میشه.حتما یکبار امتحان کنید لامصب رو فقط یکبار هم میشه حتما ی آزمایش وجود مولکول روح در خون (DMT) هم بدید ک سرتون کلاه نزارند هرمالین و داتوره و سیلوسایبین و ال اس دی و تی اچ سی با دز بالا بدن بهتون بجاش‌.

  4. متاسفانه واقعیت داده و مادر من رو در عرض چند ثانیه با کاغذی که بهش دادن و ازش آدرس خواستن اراده اش رو ازش گرفتن و توی فیلمی که از مغازه روبرویی دیدیم مادر من با اختیار خودش انگشترهاشو در اورد بعد گردنبندش رو در آورد سعی داشت النگوهاش هم خودش در بیاره بده که نتونست بعد خیلی راحت مسیرشو ادامه داد رفت
    خواهشا جواب هیچ غریبه ای رو ندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا