اخبار رپید تستمطالب اعتیاد

چند روز پس از آخرین مصرف ماده مخدر آزمایش منفی شود؟

How many days after your last drug use will your test be negative?

زمان منفی شدن تست اعتیاد

منفی کردن آزمایش اعتیاد اولین فکری است که به ذهن یک انسان معتاد یا مصرف کننده مواد مخدر در شرایطی که با انجام گواهی عدم اعتیاد مواجه شده است می رسد.

اما این امر به  این سادگی ها انجام نمی شود.هر شخصی می داند که برای انجام اینکار باید مشکلات خاصی را تجربه کند

یکی از سخت ترین راه برای این کار مصرف نکردن و قطع ورود مواد مخدر در بدن است. هر ماده پس از مصرف شدن اثرات آن همچنان در بدن قابل ردیابی است .آثار مختلفی در نمونه های بدن انسان می تواند نشان دهد که این شخص چه ماده ای مصرف کرده است.

اما با گذشت زمان این داروها از بدن فرد خارج می شود که البته تمام این امر هم با توجه به شرایط خاصی با زمان متغیری صورت می گیرد

امروزه با پیشرفت علم و دانش علوم آزمایشگاهی و ساخت دستگاه های حساس و دقیق و تکنولوژی های پیشرفته می توانند مصرف ماده مخدر گوناگون را در بدن فرد مشخص کنند

.بیشتر این تشخیص اعتیاد از طریق مواد خارج شده از بدن همچون ادرار و عرق بدن و همچنین دیگر مایعات موجود در بدن مانند خون و سرم خون و بزاق می باشد.شیوه های دیگری همچون آزمایش مو بدن و چشم فرد نیز از آخرین تکنولوژی های تشخیص اعتیاد و مصرف مواد مخدر است.

البته میزان تشخیص در هر کدام از این روش ها متفاوت بوده و نوع دقت هر کدام هم با آن یکی تفاوت دارد اما اصلی ترین روش برای انجام آزمایشات روتین عدم اعتیاد تست ادرار می باشد که توسط کیت های سریع تشخیص اعتیاد در مراکز مختلف انجام می گردد . این تست ها بر پایه کروماتوگرافی لایه نازک بوده و با توجه به پاسخ سریع دقت قابل قبولی دارد.هر چند استفاده از این کیت تست اعتیاد برای تشخیص به عنوان غربالگری می باشد اما آزمایشات بیشتری برای تشخیص دقیقتر نیز وجود دارد

ماندگاری مواد مخدر در بدن

ماندگاری مواد مخدر در بدن به عوامل و شرایط مختلفی بستگی دارد .اینکه چه ماده ای مصرف شده و چقدر مصرف شده و چه نوع آزمایشی برای تشخیص مصرف مواد مخدر صورت گرفته است هم در آن تاثییر دارد.

از طرف دیگر ماندن مواد مخدر در بدن انسان با توجه به پیچیده بودن مکانیزم بدن هم خود یکی دیگر از علل متغییر بودن آن می تواند باشد. در بین افراد این موضوع با این عنوان که  چند روز پس از مصرف مواد مخدر این ماده کاملا از بدن خارج شده و دیگر در آزمایش نمی توان آن را تشخیص داد و به اصطلاح رایج آزمایش عدم اعتیاد منفی می شود نام برده می شود.

ما در این نوشته سعی می کنیم ابتدا میزان ماندگاری مواد مخدر در بدن فرد به تفکیک نوع ماده و داروی مخدر مصرف شده را بررسی کنیم

  • ماندگاری مواد مخدر و دارو ها در ادرار
  • ماندگاری مواد مخدر و داروها در خون
  • ماندگاری مواد مخدر در نمونه مو
  • ماندگاری مواد در آزمایش بزاق
  • ماندگاری مواد مخدر در آزمایش ناخن

در ادامه به بررسی هر کدام از این آزمایشات تشخیصی و چند روز که از مصرف باید بگذرد تا آزمایش منفی شود می پردازیم

ماندگاری مواد مخدر در بدن

تست اعتیاد ادرار تا چند روز نشان میدهد؟

پس از مصرف مواد مخدر چند روز طول خواهد کشید تا آزمایش اعتیاد که بصورت ادراری انجام می شود منفی شود و البته این موضوع از پر پرسش ترین و دغدغه ذهنی تمامی مصرف کنندگان مواد مخدر است

بیشترین روش آزمایش عدم اعتیاد با نمونه ادرار انجام می شود.البته این مربوط به غربالگری و آزمایشات روتین هم مربوط می شود.در آزمایشات بررسی اعتیاد ازدواج نیز اثرات مواد مخدر را در ادرار شخص مورد آزمایش قرار خواهد گرفت.

مواد مخدر بعد از مصرف وارد خون شده و پس از آن در ادرار و دیگر اعضای بدن مانند چربی آها قرار گرفته و آثار آن خارج می شود.

بدن هر شخص با هر شخص دیگر تفاوت هایی دارد از نوع روش زندگی گرفته تا میزان فعالیت و مصرف مواد غذایی و حتی میزان ادرار کردن وی و البته موضوع مهم تر میزان ورود مواد به بدن فرد مصرف کننده می باشد.

این بدان معنی است که فردی که بصورت تفریحی به مصرف ماده مخدری می پردازد نسبت به شخصی که مصرف تففنی دارد متفاوت است.قطعا مصرف طولانی مدت و زیاد هر ماده ای ماندگاری آن را در بدن بیشتر کرده و بنابر این خروج آن و با عنوان دیگری سم زدایی آن بسیار طولانی تر و دشوار تر خواهد شد .

موضوع بعدی و مهم دیگر خود ماده مخدر است .هر ماده مصرفی با توجه به فرمول شیمیایی که داراست و متابولیسم بدن در سلول های بدن مدت زمان مختلفی می ماند.

برای همین بعضی از داروهایی که برای ترک مواد مخدر تولید و عرضه شده اند به صورتی ساخته شده اند که مدت بیشتری در بدن ماندگاری داشته باشند و یا مدت کمتری حضور داشته باشند

.بنابراین خود یک نمونه از موارد مهم در این موضوع که چند روز پس از آخرین مصرف ماده مخدر آزمایش منفی شود؟

در ادامه سعی می کنیم به ماندگاری هر ماده مخدر به صورت مجزا در ادرار فرد اشاره کنیم

ماندگاری شیره و تریاک در ادرار به عنوان متداول ترین و پر مصرف ترین ماده مخدر

مصرف تریاک تا چند روز قابل تشخیص است

مصرف تریاک و شیره آن تا چندین روز بعد از مصرف در ادرار هر فرد قابل پیگیری و ردیابی است

چند روز پس از مصرف تریاک در بدن می ماند

ماندگاری تریاک در ادرار از 2 روز تا 10 روز قابل ردیابی است.خاطرمان نرود که تریاک از ماده مرفین تولید شده و تمامی مشتقات آن مانند شیره تریاک و هروئین میزان ماندگاری یکسانی در ادرار فرد دارد.

ماندگاری تریاک در بدن فردی که مصرفی  تفننی و گاهی دارد با شخصی که این ماده را بصورت روزانه مصرف می کند متفاوت است.

ماندن ادرار در این بازه زمانی بیشتر بستگی به میزان مصرف و تعداد دفعات مصرف شیره تریاک دارد.اگر شخصی ماده مخدر تریاک را بصورت گاه گداری و تفننی مصرف می کند می توان اطمینان داشت که در 2 تا 3 روز تست اعتیاد وی منفی می شود .اما شخصی که سالیان سال است مصرف کننده مواد بوده و اعتیاد به آن دارد باید تا 10 روز نیز منتظر پاک شدن اثر تریاک از بدن خود باشد. افراد می توانند از کیت تست مرفین فروشگاه رپید تست استفاده کرده تا از قطعیت خروج این ماده اطمینان حاصل کنند.

اگر مصرف کننده تریاک هستید و زمان کوتاهی برای مراجعه برای آزمایش مرفین دارید پیشنهاد می کنیم مقاله راههای دفع سریع مورفین از بدن  را مطالعه کنید

تست شیشه تا چند روز مثبت است

برای اینکه بدانیم آزمایش شیشه تا چند روز نشان می دهد باید کمی با این ماده مخدر و روش تشخیص آن آشنا شویم

ما در سایت رپید تست به طور کامل در مورد متامفتامین و کیت تشخیص شیشه توضیح داده ایم که پیشنهاد می کنیم از آن مطلب برای درک بهتر این ماده استفاده کنید .در آزمایش ادرار تشخیص مصرف شیشه که با نام روانگردان ها نیز در استعلام های مختلف نام برده می شود در کنار تست تریاک و مشتقات بررسی این ماده قطعی است.

شیشه از نظر ماندگاری در ادرار شخص با توجه به بررسی های انجام شده برای افرادی که مصرف تفننی دارند دو روز و برای اشخاصی که مصرف داعم و هر روزه و طولانی مدت دارند تا 7 روز پس از آخرین مصرف نیز در ادرار آنها وجود داشته است.

پس برای اینکه بدانیم چند روز بعد از مصرف شیشه بدن شخص پاک می شود اگر از تست های سریع رپید تست استفاده نکند و بخواهد با اطمینان به آزمایشگاه مراجعه کند و پاسخ عدم اعتیاد دریافت کند با هر میزان مصرفی بهتر است بیشتر از 7 روز برای دادن نمونه ادرار صبر داشته باشد . در این مدت نیز با نوشیدن مایعات فراوان و ادرار زیاد به خروج این ماده از بدن خود کمک کند.

در ضمن آزمایش ادرار تشخیص مت آمفتامین دقت های مختلفی برای سنجش وجود دارو دارد که زمان اشاره شده برای بررسی روتین و عادی توسط مراجع تایید عدم اعتیاد می باشد.

البته  تفاوت تست آمفتامین و متامفتامین یک موضوعی است که باید از آن اطلاعات لازم رو داشته باشید

حشیش چند روز در بدن می ماند

حشیش چند روز در بدن می ماند

مصرف ماریجوانا در آزمایش عدم اعتیاد یک مشکل اساسی است.هر چند بسیار از مراکز این تست را انجام نمی دهند و به اندازه تریاک و شیشه بررسی آن در آزمایشگاه قطعی نیست اما در صورت انجام مصرف کننده هر چند بصورت تفننی و یکبار با مشکل اساسی روبرو است

مطالعات نشان داده مصرف ماریجوانا تا 30 روز بعد از آخرین استفاده در ادرار شخص مشخص بوده و هنوز از بدن افراد دفع نشده است.البته در بعضی افراد که بسیار محدود مصرف داشتند این زمان مقداری کمتر بوده اما افراد زیادی را هم تا رسیدن به جواب تایید این آزمایش سردرگم کرده است .

بعضی اشخاص که سابقه کشیدن روزانه حشیش یا گل را داشتند عنوان کرده اند که ماده حشیش تا 40 روز از اخرین بار استفاده در بدن آنها تست تشخیص گل را مثبت نشان داده است.

ماری جوانا تا چه مدت در خون می ماند

ماریجوانا تا چند روز بیشتر در خون ماندگاری نداشته و در مدت حداکثر 2 روز از خون خارج می شود . البته این مورد هم مانند تمام مواد دیگر که گفتیم بسته به میزان مصرف شخص و مدت و شرایط توده بدنی وی می تواند مافاوت باشد

جدا از این موارد خود این گیاه انواع مختلف دارد و  نیز هر کدام دارای مقادیر متفاوتی از thc است

چند روز بعد از ترک سیگار نیکوتین از بدن خارج میشود

در واقع اگر بخواهیم بدانیم چند روز بعد از ترک سیگار نیکوتین از بدن خارج می شود باید بگویم طبق بررسی ها ماندگاری سیگار در ادرار بسیار زمان کمی طول می کشد.به این منظور برای ردیابی مصرف سیگار در آزمایش از ماده دیگری که حاصل از متابولیست نیکوتین هست استفاده می کنند که به نام کتونین معروف است.

تشخیص نیکوتین در تست اعتیاد به سیگار فقط تا 2 تا 3 روز بعد مصرف امکان پذیر می باشد

ماندگاری نیکوتین در بدن

تست تشخیص مصرف سیگار در آزمایشگاه های انجام نشده و در استعلامات مختلف عدم اعتیاد استخدام و عدم اعتیاد ازدواج مورد بررسی قرا نخواهد گرفت. البته کیت تست سیگار در فروشگاه رپید تست جهت استفاده وجود دارد.

افرادی که مصرف بالایی سیگار در مدت زمان طولانی داشتند در آزمایش اسپیرومتری طب کار با توجه به کمبود حجم ریه و آزمایش خون تا حدی قابل تشخی می باشد.

تست متادون تا چند روز مثبت است؟

ماندگاری متادون در ادرار بسیار مهم و جای سوال دارد. از انجام آزمایش متادون برای اعتیاد و ازدواج همیشه سوال پرسیده می شود اما با تمام این شرایط بسیاری افراد باید خیالشان از منفی شدن آزمایش متادون راحت باشد چون برای خیلی از مراکز انجام تست اعتیاد بررسی وجود متادون هم جزئی از موارد مهم و ضروری می باشد.

بصورت فراوانی سوالاتی از اینکه از کجا بفهمیم شوهرمان قرص متادون مصرف می کند از ما پرسیده می شود

استفاده از متادون غیر اصل و باز ممکن است تست های دیگر اعتیاد همچون حشیش و شیشه را مثبت کند.

تست متادون برای تشخیص سوء مصرف این ماده انجام می شود و چون افراد زیادی برای پنهان کاری اعتیاد خود رو به مصرف این ماده می آورند انجام آزمایش متادون این روزها عجیب به نظر نمی رسد و بنابراین اینکه چند روز بعد از مصرف متادون آزمایش منفی می شود بسیار مهم می شود.

ماندگاری متادون در ادرار بیشتر از 30 روز نیز گزارش شده است . متادون یک ماده ای است که به سختی از بدن دفع می شود و ماندگاری طولانی دارد و افرادی که برای ترک آن اقدام می کنند مدت زمان طولانی با انجام کیت تست متادون به دنبال جواب قاطع برای مراجعه به آزمایشگاه پیدا کند تا مشکلی از این مورد برای آنها ایجاد نشود.

مصرف مایعات زیاد و فعالیت می تواند زمان خروج متادون را از بدن کمتر کند اما در حقیقت اگر فرصت کمی جهت انجام آزمایش دارید و متادون را برای درمان ترک اعتیاد خود مطابق با نظر پزشک استفاده می کنید حتما آزمایشگاه را از این مورد مطلع کنید و با نشان دادن مدارک پزشکی و تحت معالجه بودن خود این امر بسیار قابل قبول تر می گردد.

سوء مصرف مواد تا چند روز در خون قابل تشخیص است

نگرانی هنگامی که شخص آزمایش تشخیص اعتیاد خون دارد بسیار بیشتر می شود . همه می دانند که انجام تست هایی که از خون صورت می گیرد دقیقتر و فنی تر است

ماندگاری مواد مخدر در خون موضوع مهم و قابل توجهی می باشد .این سوال که تریاک چند روز بعد از مصرف از خون خارج می شود هم بسیار پرسیده می شود

در واقع انجام کیت اعتیاد از خون بسیار به ندرت انجام می گیرد اما در واقع پس از مصرف ماده مخدر ابتدا وارد خون فرد می شود و سپس از داخل خون به دیگر اعضا خواهد رسید.پس این موضوع می تواند دو مورد را تایید کند که تست اعتیاد خون دقت بالاتری نسبت به دیگر روش ها دارد

اما ماندگاری مواد مخدر در خون افراد بسیار پایین بوده و به سرعت از آن خارج می شود و این خود برای تشخیص عدم اعتیاد فرد کار را دشوار می کند .این مشکل در برابر دقت آن یک مورد منفی است ولی دقت بالا به ناچار در مواردی کمک به تشخیص اعتیاد می دهد

ماندگاری مواد مخدر در خون

2 تا 3 روز زمانی است که مواد مخدر از خون خارج می گردد و آزمایش تشخیص اعتیاد با خون نیز به دستگاه ها و تجهیزات حرفه ای و همانطور کارشناسان خبره آزمایشگاهی دارد که خود یک دلیل برای استفاده نشدن این روش در تست های غربالگری و روتین می گردد.

البته باز تاکید می شود برای برخی موارد از این روش به عنوان تست قابل اطمینان بسیار استفاده می گردد

ماندگاری مواد مخدر در مو

آزمایش تشخیص اعتیاد از طریق مو تا 90 روز قابل تشخیص است .مو به عنوان یک ارگان دفعی بدن می تواند برای مدت طولانی سابقه مصرف مواد مخدر را مشخص کند.هر چند این تکنولوژی بسیار جدید و عالی است و همینطور نمونه گیری آن بسیار ساده تر از روش های دیگر است اما قطعا انجام آن هم به سرعت صورت نمی گیرد
ماندگاری مواد در مو
90 روز از مصرف مواد بگذرد تا در مو بدن قابل تشخیص نباشد یک تیر خلاص به مصرف کنندگان مواد مخدر برای انجام آزمایش اعتیاد می باشد.ماندگاری تریاک و شیشه در مو بدن به روش الیزا که نوعی تکنیک آزمایشگاهی است معمولا انجام می گردد

در وبلاگ رپید تست مطلبی کامل در مورد این آزمایش و نحوه تشخیص آن پرداخته ایم که پیشنهاد می کنیم در صورتی که علاقمند هستید حتما آن را مطالعه کنید.تا کنون از آزمایشگاهی که تست مو در ایران انجام بدهد اطلاعی نداریم یا حتی به صورت دقیق نمی دانیم که چه موادی را می توان توسط این روش ردیابی و تشخیص داد و آنچه که در مقالات مختلف مطالعه کردیم حاکی از این موضوع است که 60 تا 90 روز طول خواهد کشید که دیگر اثری از ماده مخدر در مو بدن انسان نباشد

ماندگاری مواد مخدر در مو با توجه به گزارشات بالا برای تست های زیر تخمین زده شده است

  • آمفتامین ها
  • متا آمفتامین ها
  • ماری جوآنا
  • کوکائین
  • داروهای روان گردان (PCP)
  • اپید ها (کدیین ها، مورفین ها و غیره)

ماندگاری مواد در بزاق

بزاق هم یک ماده خروجی بدن است که آزمایش اعتیاد از طریق آن صورت می گیرد.هم اکنون در سایت کیت بزاقی تشخیص اعتیاد وجود دارد اما برای این موضوع که چند روز طول می کشد تا مواد از بزاق خارج گردد زمان آن کمی کمتر از روش ادراری می باشد .معمولا پاک شدن تریاک از بزاق هر فرد با مصرف طولانی 5 تا 7 روز گفته می شود.

حدود همین زمان هم طول می کشد تا آزمایش شیشه از طریق بزاق منفی شود

راه های منفی شدن تست ماریجوانا

آزمایش تشخیص مصرف حشیش یکی از سخت ترین تست های تشخیص اعتیاد در فرد می باشد .پیشتر اشاره کردیم که ماریجوانا یا گل ماندگاری بسیار بالایی در بدن فرد داشته و به سادگی از بدن وی خارج نخواهد شد .افرادی که با مصرف این ماده سر و کار داشتند و به دنبال روش منفی کردن تست حشیش بودند می دانند که هر ماده ای از بدن خارج شود تی اچ سی و متادون به این سادگی ها نمی رود

برای همین خیلی از مسائل مانند خوردن آب و ورزش و سونا خیلی بر روی این ماده موثر نیست البته باز در خروج ان به شخص کمک خواهد کرد برای همین پیشنهاد می گردد حتما از کیت تست گل و کیت تست متادون برای اطمینان از بودن این ماده ها در بدن خود استفاده کنید.

چرا که ممکن است با خود فکر کنید ترفند منفی شدن تست ماریجوانا بر روی شما جواب داده و با خیال راحت به آزمایشگاه بروید حال آنکه کیت تست اعتیاد آن را مثبت نشان دهد

برای آزمایش اعتیاد سربازی هم یکی از تست های مورد بررسی گل و حشیش است که اگر مصرف کننده هستید حتما در مورد خروج آن اطمینان حاصل کنید

الکل چند روز در بدن می ماند

مشروب چند روز در بدن می ماند

استفاده از مشروبات الکلی هم ممنوع بوده و نگرانی از بودن ان در آزمایش بالا می باشد .اگر الکل در آرمایش اعتیاد فرد مورد بررسی قرار بگیرد چیزی در حدود 48 ساعت می توانند آن را ردیابی کنند

این عمل با دستگاه تنفسی تشخیص مصرف الکل و یا آزمایش خون صورت می گیرد

 

سخن آخر

در بسیاری افراد بصورت تجربی دیده شده است با مصرف مایعات زیاد و تحرک زیاد توانسته اند مدت زمان خروج ماده مخدر را از بدن خود به طرز قابل توجهی کاهش دهند

ادرار بیشتر و تعریق می تواند سموم حاصل از مصرف مواد مخدر را با سرعت بیشتری از بافت ها خارج کند و البته مدت زمان و مقدار مصرف نیز در این بین بسیار مورد توجه است .لازم به ذکر است این مدت زمان ماندگاری مواد مخدردر بدن هر فرد به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد از جمله این فاکتور ها:

  • متابولیسم بدن فرد
  • سن
  • حجم توده بدنی
  • سلامت کلی بدن فرد
  • نوع ماده مخدر
  • مدت زمان مصرف
  • میزان ماده مصرفی
اینکه تست اعتیاد ادرار تا چند روز نشان میدهد و چقدر باید زمان را بدون مصرف بگذرانیم تا تست یا آزمایش منفی شود با توجه به هر ماده ای و نوع آزمایشی گه انجام می شود متفاوت می شود

جدول مدت ماندگاری مواد در بدن

در لیست زیر میزان ماندگاری مواد مختلف را برای شما در قالب یک جدول نمایش داده ایم این مواد از جمله رایج ترین داروهای هستند که معمولا مورد سوء مصرف قرار می گیرند

نام داروماندگاری در خونماندگاری در ادرار
الکل10-12 ساعت3-5 روز
آمفتامین12 ساعت1-3 روز
باربیتورات1-2 روز2-4 روز
قرص های خواب2-3 روز3-6 روز
گل و حشیش2 هفته20-30 روز
کوکائین1-2 روز3-4 روز
کدوئین12 ساعت1 روز
هروئین12 ساعت3-4 روز
ال اس دی2-3 ساعت1-3 روز
اکستازی1-2 روز3-4 روز
شیشه1-3 روز3-6 روز
متادون24-36 ساعت30-40 روز
مرفین6-8 ساعت4-7 روز
منبع
verywell

‫369 دیدگاه ها

  1. سلام من چند وقته مواد نمی‌کشم ولی امروز هم شیشه هم هروئین مصرف کردم و خیلی پشیمان هستم چکار کنم که ازمایشم منفی باشه.لطفا کمک کنید.بخاطر اینکه زندگیم خراب نشه کمک کنید لطفاً

  2. سلام
    من برای اولین بار تریاک کشیدم
    حالا از ترس از دست دادن شغلم سوال داشتم که اگر برای آزمایش برم جوابم مثبت میشه یا نه؟
    ممنونم از راهنمایی شما
    در ضمن هفته ای 2 بار هم ورزش میکنم
    تشکر

    1. سلام بهتربن ومتداولترین روش نوشیدن مایعات مخصوصا آب است،البته ماندگاری تریاک کمی بالاست امااگریکبارمصرف کرده ایدبانوشیدن پنج لیترآب شب قبل ازتست،بعدهفتادودوساعت منفی خواهیدبود

  3. سلام. من متادون خیلی کمی مصرف میکنم و آزمایش دادم و همچنین از قرص بارداری استفاده کردم. واسه اینکه کارمو از دست ندم. بنظرت جواب چی میتونه باشه ممنون

    1. سلام داداش منم روزی یدونه متادون ۲۰ میخورم و قراره ۴روز دیگه برم آزمایش ادرار ، از طرف شرکت دارن می‌فرستن ..
      ممنون میشم بهم بگی قرص ضد بارداری هم خوردی جواب آزمایشت منفی یا مثبت شد … ممنون میشم حتما جواب رو بدی

      1. هیچ چیزی زوی نتیجه آزمایش متادون تاثیر نمیذاره خیالت راحت باشه ، من ۱۳ ساله دارم میخورم و تمومه راه ها رو هم امتحان کردم ولی علم پیشرفت کرده دیگه نمیشه کاریش کرد داداش

  4. با سلام من هرویین مصرف کردم و برای اینکه کناربگذارم به علت خماری اذیت می شوم و محل کارم را هم متوجه میشوند اگر فقط ۴ روز متادون بخورم بعد کلا قط کنم آزمایشم چگونه میشود!
    برای اینکه آزمایش رامنفی کنم چیکار کنم

    1. سلام امین جان خوبی.امیدوارم هیچ‌وقت بعد ترک لغزش نکنی آگه قصد ترک داری همون تخم یبار مصرف را توسرت نکار.الان اینکارو کردی هیچ راهی نداریجز یک راه.اگه چندوقته نکشیدی بعد ازچندوقت مصرف کردی تا چهار روز نکش تا پاک بشی.آقا امین دیگه بعد چهارروزهم دنبالش نروتا زندگیت خوب شه.وبعدهمی جلسات Naراحمایت کن تا موفق بشی

    2. سلام و عرض ادب
      من یک بار تابلت kاستفاده کردم و شش روز میشه کنس بی حال سرگیچه کاهی وقت استرس دارم. ؟
      چی باید کرد که از جنجال این خلاص شوم؟

  5. با سلام من۲۴سالمه میخوام تست برای ازدواج بدم به مدت ۱سال بود که شیره مصرف میکردم
    الان واسه آزمایش ازدواج به مدت ۴روزه قطع کردم زیاداذیت نشدم ولی هرچی تست مورفین گرفتم و در خانه امتحان کردم همش مثبت نشان داد
    ۲روز دیگه میخوام برم آزمایش چکارکنم؟
    خواهش میکنم راهنماییم کنید
    ممنونم از لطفتون

    1. سلام من خودم هم تریاک و شیره مصرف داشتم حدود چهار سال . خوبی تریاک و شیره تو ترک کردن اینه که زیاد معلوم نمیشه البته به رفتاری هم که شما از خودتون نشون میدین بستگی داره سعی کن ازمایشت رو عقب بندازی.زبونم لال احتمال اینکه مثبت باشه ازمایش خیلی بیشتر از نود درصده..

    2. سلام کاری نداره من خودم مصرف کننده نبستم ولی میدیدم داداشم داشت شیره میکشید همون لحضه میبردیم کیت میگرفتیم منفی درمیومد تین روش رو هم دوسه بار امتحان کردیم باز منفی میشد آخرش با قسم قرآن که گفتم چیکار میکنی که جواب منفی میشه گفت یه تیکه کپی از اون کپی آبی ها مچاله میکردم واسع محض اعتیاد دوتا هم قرص ال دی مینداختم بالا به همین راحتی

      1. دهنت سرویس ناموسن روحم شآد شد بعد چند وقت درست حسابی خندیدم 😉😂😂😂😂😂😂🙈👍 اره کاربن (ب قول داشمون همون کاغذ کپی آبیا ت دفترچه بیمه ارتش هم هست ک سبزه .رنگش مهم نیست عامو) اگ بندازی ت ی لیوان نصفه آب جوش بریز روش کاربنو بعد چند مین درار و چند جرعه با دو یا چندتا قرص ال ای دی یا تست بارداری بنداز بالا قبل آزمایش دادن حداقل چند ساعت صد در صد تضمینی منفی میزنه. این ی روش دیگه ک میگم خودم شخصا تجربش کردم خدا خیرش بده اونی ک یادم داد اینه یکم گچ ساختمون سازی یا همین کچ دیوار ولی تازه باشه بهتر جواب میده یکمی زیر ناخن شصت یا هرکدوم ک راحت تری واسه این میگم زیر ناخن چون کسی زیر ناخنتو نمیا بگرده ک یکم فسفر خرج کنید جون مادراتون تا متن ادم زیاد نشه تاثیری نداره هرجات پنهون کردی مهم نی فقط یکم بریز ت کیت ادرارت از اون گچ صد در صد منفی میزنه.گچش تازه باشه حل میشه کلا ولی گچ دیوار ته نشین میشه ها گفته باَشم نری مچتو بگیرن فوشم بدیااا ولی هم خودم هم رفیقام فک کن امشب ترامادول دو سه خشآب خورده ب فرداش اقاش بردش تست گرفته منفی زده👻👻😂😉 بعدش بردش اب هویچ بستنی گرفته ک ا دلش دراره اینم زده زیرش چسی اومدهدک چرا ب من شک داری لنتی مگ م پسرت نیییسممم😂😂😂😂😉👻🤷🏼‍♂️

        1. سلام دوست عزیز.
          در مواردی که مشکوک بشوند، دستورالعمل خاصی انجام می شود که هیچکدام از این روشها جواب نخواهند داد.
          به این شکل که مثلا آستانه تشخیص متادون 300 نانوگرم هست. اگر جواب تست منفی بود، و این شک صورت گرفت، به میزان 300 نانوگرم مورفین یا مخدر دیگری به نمونه اضافه می کنند. اگر جواب مثبت نشود، تشخیص قطعی بر اختلال هست.
          اون وقت دیگه آزمایش تخصصی می فرستند و دیگه باید فرد خودش برای پدرش آب هویج بستنی بخرد.

    3. سلام ميكنم به همه دوستان. چه افرادي كه تفريحي و چه افرادي كه مداوم مصرف ميكنند، انسانها براي ارامش نياز به تفريح دارند.به نظر من تفريح براي ارامش جسم هستش نه اسيب.
      با كمي همت و توكل به خودت و خدا ميتوني از تفريح سالم بهرمند بشين.

  6. سلام من شيره ميخورم
    وبراي آزمايش خون برا ازدواج چندروزبايدصبركنم كه جواب منفي دربيادوبايدازچه دارويي براي عصبي نشدن وبيحالي استفاده كنم؟؟

      1. اقای کارشناس الکی نگو . B2 واسه شیشه و محرکاس ن مفرفین جماعت. بی ۲ بخوره عین ی ادمی ک از اتاق عمل درومده و داره بیهوشیش کم کم میپره منگو گیج میزنه و یسره ت چرت ب سر میبره. ناموسن اگ راهیو ک تجربه نکردین خودتون نگین .

        1. دقیقا برای هرویین رفتم مرکز ترک بهم ب۲ داد دوسال خوردم از روز اول تا اخر بیهال بودم همش هم خواب بودم نخورید ناموسا برید با گاباپنتین زیر نظر پزشک بزارید کنار طرف جایگزین نرو تمام

  7. سلام من دیشب بنا به دلیل جنسی شیره خوردم
    ولی خانواده فهمیدن چجوریه یه روزه میتونم یکاری کنم منفی در بیاد؟ لطفا سریع جواب بدید
    ممنون

  8. باسلام سوال من این هست که آیا قرص آرامبخش مثل آلپراز..یا کپسول دِتای هندی تو آزمایش اعتیاد مثبت یا منفی؟

    1. سلام خسته نباشید.من مدت ۲ سال مدام متادون و گل مصرف میکنم،الان بنا به دلایلی باید ترک کنم تا جواب آزمایشم منفی در بیاد.میشه بهم بگید که کسی که هر روز گل میکشه چند روز طول میکشه که کلا از بدن در بیاد طوری که با هیچ آزمایشی معلوم نشه و منفی در بیاد؟در مورد متادون هم همینطوریه شرایطم.ممنون میشم سریعا پاسخ بدید.

      1. باترک این ماده بعد از 15 روز خودتان از کیت های تشخیصی از خروج از بدنتان مطلع شوید
        مدت زمان ماندگاری ماری جوانا و متادون معمولا بالا است

      2. متادون بدترین چیزه تا ۴۰،۵۰روز نشون میده حتی بیشتر چون تو چربی ها و تک تک سلولها ذخیره میشه،هیچی بدتر از متادون نیست ترکش از همه سختره لعنتی

          1. خیر دوست عزیز نیکوتین در بدترین حالت ممکن تا سه روز توی نمونه ادرار میمونه و تا 8 ساعت بعد از مصرف از خون پاک میشه، ولی آفرین به همتت ادامه بده این روند رو

          2. من نمیدونم کی قراره آزمایش بگیرن ولی گوش به زنگم. شربت اوپیوم مصرف می کنم، ۴۸ ساعت به کمک کلرپرومازین مصرف نکردم. خیلی خوب بود یعنی کلرپرومازین بهترین وسیله ی ترک هست البته یک چهارم در روز باید مصرف بشه. نمی دونم چرا هیچ جا اینو به بیماران نمیگن، فکر می کنم دلیلش هم همین مافیای مواد مخدره

          1. راست میگه عزیز ..متادون و متابولیتهاش به گیرنده های عصبی می چسبه ..حداقل سه هفته یا ۱۸ روز اونم با مایعات و آب انار و ماالشعیر منفی شدم

        1. شما حرف نزنی نمیگن لالی چرا الکی برای خودت کارشناس میشی؟من سه سال مصرف کردم متادون بعد ۵روز ترک کردنومصرف مایعات و ورزش آزمایشم منفی شد،چرا میترسونی طرف رو چی دستت میاد

          1. سلام،،داداش من شش ساله روزی یک چهارم چهل مصرف میکنم،،،ولی ده ساله مستمر روزی یک ساعت و نیم وزنه میزنم و چندتا قهرمانی دارم،،اصلا بدنمم چربی نداره،،احتمالا باید تو این هفته اپیوم بدم برای استخدامی،،،چیکار کنم منفی شه؟؟عملم رو تو‌ این سه روز آوردم نصف یک چهارم قرص چهل،،ولی خیلی اذیتم

      3. سلام محسن دلیلی گل و حشیش از مواد مخدر هایی هستن که سخت از بدن دفع میشن مصرف متادون هم کنار اینا شرایط تورو خیلی وخیم تر میکنه . تجربه من اینه که حدود سه الی چهار ماه طول میکشه تا هر دو این مواد از بدن تو به طور کامل دفع بشن .اونم با این حال که هم زیاد اب بخوری و ادرار زیاد داشته باشی هم ورزش کنی و تعرق زیادی داشته باشی.یادت نره از هیچ مسکنی هم برای تسکین سردردت استغاده نکن چون حتی استامینوفن هم دارای مقدار زیادی مورفین هست .سعی کن با پیاده روی فیلم نگاه کردن کتاب خوندن اون حالت خماری متادون رو از نشون دادن رفتار های بد جلوی اطرافیانت امتحان کنی.ضرر نداره

  9. با سلام
    من حدود 3 سال مصرف گل و حشیش داشتم و این اواخر به ترامادول نیز روی آورده بودم واقعا خسته شدم از این وضع و تصمیم ترک گرفتم میخواستم ببینم چگونه میتوانم اثرات این مواد را در زود ترین حالت ممکن از بدنم خارج کنم؟
    فقط با بالا بردن مصرف آب و شربت آب لیمو و ورزش کردن؟
    اگر راه های دیگری دارد خواهشا به طور خلاصه و یکجا بگید
    ممنون

      1. پسر جان از کمپ چی میدونی که با تجویزش ناخواستع یک انسان را برای همیشه در سیکل مصرف و ترک قرارش میدی؟کمپ اونم واسه مصرف گل یعنی از چاله به چاه افتادن.نکن پسر نکن

  10. سلام و عرض ادب
    با تشکر از وبلاگ خوبتون؛اگر شخصی تا 7-8 روز قبل از تست مصرفی نداشته باشد و مطمئن شده باشد که موادمخدر از بدنش خارج شده،تست بدهد جواب تستش منفی میشود و به همین سادگی میتواند ثابت کند که معتاد نیست. سوال بنده این است که بعد از این 7-8 روز طبق مقررات کشورمان میشود اثبات کرد که آن فرد معتاد است؟(صرف نظر از ویژگی های ظاهری مثل خماری)

    مثلا طبق متن وبلاگتان میتوان از چربی های بدن و موادمخدر محلول در آن تست گرفت یا این موضوع را اثبات کرد؟این کار قانونی است؟ ممنونم

  11. تا امروز شیره و یک متادن ۲۰ مصرف کردم چیکار کنم که تا ۳ روز دیگه جوابش منفی بشه
    مصرف نمیکنم دیگه ولی چی بخورم و چ کارایی انجام بدم که تا ۳ روز دیگه منفی بشه

  12. سلام.
    یک ساله روزی 3عدد دتا هندی مصرف دارم.
    چندروزدیگه بایدازمایش خون برای ازدواج بدم.
    ایا جواب ازمایش مثبت اعلام میشه؟
    کمکم کن ادمین .سپاس

    1. بعد از ۱۰ روز پشت هم تریاک مصرف کردن
      با ۵ روز عدم مصرف و استفاده زیاد مایعات

      تست ادرار مثبت میشه بنظرتون؟
      ینی تست توی روز ششم.

  13. سلام وقت بخیر
    یکی دو سالی هست ماریجوانا مصرف میکنم روزی یک وعده
    مدتی هست خسته شدم و ترک کردم
    تا چه زمانی تو بدنم هست و معلوم میشه؟

    1. دوستان چون خودم مثل شما نگران تست اعتیاد ازدواج بودم و در ب در توی سایت ها دنبال مطلب میگشتم و نظرات کاربران رو میخوندم، تجربه خودم رو براتون ب اشتراک میذارم.انشاالله ک ازدواج براتون دلیل و امیدی باشه ک از شر تموم این موادای خانمان سوز رهایی پیدا کنید و ب زندگی پاک و عادی برگردید و لذت واقعی رو ببرید.
      بنده دو سال مصرف مداوم متادون داشتم ک دقیقا روز 28 ام از آخرین مصرفم تستم منفی شد.
      و همچنین چند سال هم مصرف مداوم حشیش داشتم،ک پس ازگذشت 45 روز از بدنم بیرون رفت و تستم منفی شد،ب زور فعالیت بدنی بالا و نوشیدنی های سم زدایی کبد، مثل عرق کاسنی،خار مریم و قاصدک و….
      شاید ماده مخدر گل و حشیش در نظر ساده بنظر برسد ولی دردسر ساز ترین میشه واستون.چون متابولیتاش داخل چربی بدن ذخیره میشن و خیلی دیر بیرون میرن،خاهشا خودتونا بدبخت نکنید.
      خدا پشت و پناهتون

  14. سلام ، من یدونه ترامادول ۲۰۰ مصرف کردم ، تا حالا هم مصرف نکرده بودم ، چند روزه ازمایشم منفی میشه ؟

    1. با سلام
      دوستان هرکسی جواب آزمایش برای عدم اعتیاد خواست میتونم کمکش کنم صد در صد تضمینی در عرض دو ساعت.

      1. سلام برادرمحمدی عزیزلطفابخاطرخدابخاطرکسی که دوست داری وبخاطراینکه به این دردهای ناعلاج نیفتی وخداهمیشه عاقبت بخیرت کنه بگوراهش چیه خداهمیشه یارت باشه اگرواقعاراهی داری بگوتابااین کارت خیلی هااززندان وجدانشون راحت بشن من خودم نذرمیکنم اگرراهت ماراازابرویمان نجات دادبجان دخترام دیگرسراغ این ات اتشغالهانرم قول شرف میدم‌بگوجان‌عزیزت اگرهزینه ای یاپولی درقبال کارت میخوای بازد خدمتیم راهشو بگونوش جانت

      2. سلام خوب هستین انشاالله میشه لطف کنید تجربتنو.بگید تا همه ازاین دغ دغ کوفتی دربیام ممنون میشم

  15. سلام .همسرمن مصرف کننده بود و الان سه روز هست مصرف نمیکنه تا چند روز ازمایشش سالم نشون میده مواد مصرفیش تریاک بوده

  16. سلام.
    من بعد از یک هفته مقدار کمی ماریجوانا استفاده کردم. میخواستم بدوتم چقدر تو‌بدنم میمونه و چطور میتونم توی زمان کم سم زدایی کنم. ۱۰ روز دیگه ازمایش ادرار دارم برای تشخیص اعتیاد.

    1. سلام آقای محمدی من متادون مصرف دارم روزی دوتا ۴۰. چیکار کنم منی بشه تو همین روزا داداشم میبرم ازمایش بگو چیکار کنم

  17. سلام من 20 سالمه 110 کیلو ام
    اندازه یک نصفه نخ مخدر ماریجوانا رو تقریبا بعد از 3 ماه با 4 نفر از دوستام کشیدیم تا چند روز اثرش میمونه توی خون و ادرار ؟
    و اندازه 250 Cc هم عرق خوردم , موندگاریش تو بدنم چقدر خواهد بود ؟
    و اینکه من تست u/a دارم برای سلامت ادراره و ازمایش خون برای چربی و قند و … , میخوام بدونم مصرف این 2 مواد توی این ازمایش ها مشخص میشه ؟ یا ازمایش جدا از اینها دارن ؟ یعنی ازمایش اعتیاد مخصوصا جداست یا توی این ازمایش ها هم مشخص میکنه ؟ اسمه ازمایش هام ایناست
    u/a tg fbs cbc

  18. بعد از یک ماه تریاک بافوری زدم‌ ایا امکانش هست دو روزه با خوردن مایعات زیاد از بدن دفع بشه آزمایش دارم

    1. سلام حدوداً تا سه الی چهار روز که زمان میبرد ولی اگر مایعات. خوب بخوری سالاد خیار و گوجه با سرکه زیاد میل کن قبلشم یه کیت مورفین از داروخانه بگیر خودت تست کن بعد برو آزمایشگاه .

  19. با عرض سلام وخسته نباشید همسر من یکسالی هست ترمادول میخوره ی قاشق الان داره ترک میکنه امروز سه روز توی ازمایشگاه بهش گفتن پنج روز نخور مایعات هم زیاد بخور دستشویی هم زیاد برو من میخام بدونم کی از بدن ایشون دفع میشه که برن ازمایش بدن کیت هم براشون گرفتم دوباره تاحالا دادم مثبته علامت سی ب معنای مثبت بودن وسی وتی ب معنای منفی؟؟؟با تشکر

      1. سلام عزیز جدیداً کیت تشخیصی بی ۲ هم آزمایشگاه‌ها آوردن چون در اصل بی ۲ را جهت منع مصرف مخدر استفاده میکردند. چون خود قرص اعتیادآور هست . البته نگران نباشید چون با مایعات زیاد میتونید زودتر از بدنتون خارج بشود . برای استخدام هم بیشتر است مورفین و شیشه میگیرند مگر اینکه مشکوک بشوند .

        1. سلام دوستان من چند سال ترامادول میخوردم بعد از چند تا تشنج رفتم دکتر بهم دوتا قرص ب۲ داد بهم گفت اگه بخوای با همینا ترک میکنی.منم نتونستم دوتا ب۲ رو خوردم رفتم دنبال همون ب۲ نفرت انگیزاین داستان گذشت تا بعد یه سال مصرف ب۲ تقریبا روزی دوتا میخوردم به جایی رسید که دیگه ازش بدم اومد تصمیم گرفتم بندازمش کنار حدود یکی دو هفته مصرفمو کم کردم صبح یک چهارم و عصر هم یک چهارم
          بعد حدودا نه روز یهو نخوردم.دو روز اول خوب بودم ولی روز سوم خدایی مرگ و به چشم دیدم شبشم کلا یه ساعت نخوابیدم .هیچ مسکنی یا دارو جایگزینم استفاده نکردم الانم که دارم چت میکنم روز ششمه فقط یه درد ریز تو جونم هست البته نمیدونم روزای دیگه چطوریم ولی ارزش جوونیمو داره اصلا بگو یماه عذاب میکم بدرک.اینارو گفتم خواستم بگم هیچکی بدادتون نمیرسه من روز سوم رفتم کلینیک بهم گفتن ما کمکی نمیتونیم بکنیم یا بستری یا هیچ برو پیش متخصص مغز و اعصاب تو کل شماره های ۱۱۸ هیچ کدوم جواب ندادن با خودم گفتم ولش کن خودمم و خودم ایشالا ههممون دیگه سمتش نریم یا علی

    1. سلام دوستان 20 سال سابقه بیمه تامین اجتماعی دارم 25 سال هم مصرف کردم از حشیش تا ال اس دی و الانم دوا و سورچه و شیشه با کمی قرص. همه اینا عوارض راهنمایی یه سری نفهمه. که منو از چاه انداختن تو گودال. خیلی ازم تست گرفتن از اداره تا ازدواج حتی بیمارستان نیرو انتظامی تو خ بهارم رفتم در حالی که شب قبلش شیشه کشیدم. هر کاری راهی داره….

  20. من الان 8 روز هروئین گذاشتم کنار
    ولی 10 روز قبل از کنتر گذاشتنش مقدار بسار کمی شیشه مصرف کردم(شاید دو یا سه کام کم) ولی بعد این 8 روز باز مقدار بسار کمی باز هم هروئین استافاده کردم تا 4 روز دیگه هم باید برم سر کار ک تست بدم
    آیا شیشه بعد این چن روز واین مقدار کم هرویین تا این 4 روز خارج میشه

  21. سلام خسته نباشید
    من ۲ساله شیره میکشیدم ومتادون هم میخورم برا ازمایش ازدواج چند روز ازمایشم منفی میشه؟هیچ دارویی نیس که مثبت نباشه بخورم که اذیت نشم؟
    ممنون میشم اگه جواب بدین

  22. با عرض سلام و خسته نباشین جهت پاسخگو بودن ب سوال ها ..من تریاک و شیره و حشیش مصرف داشتم حدود دوماه تریاک و شیره رو ترک کردم بجاش متادون مصرف کردم ولی دو روزه شیره چندتا دود گرفتم دیگه میخام واسه همیشه ترک کنم چند روز میشه ک بدنم پاک پاک بشه ک خیالم تخت بشه واسه آزمایش اعتیاد آخه قراره ازدواج کنم میخوام بدونم حشیش تو ادرار نشون میده؟؟؟آیا تو سه هفته بدنم پاک میشه ؟

  23. سلام من۲۱سالمه وزن ۷۵ و قد ۱۸۸حدود ۶ساله ماریجوانا مصرف میکنم روزانه یه پیپیر..تو ۴سال اخیر به غیر از ماریجوانا مورفین هم مصرف کردم هفته ای دوبار(ترامادول؛تریاک)و به صورت تفننی مثلا ماهی دوبارم مشروبات الکلی خوردم..الان یه هفتس کلا چیزی مصرف نکردم ..میخام ببینم ازمایش برای ازواج بدم چیزی نشون میده؟؟؟

  24. سلام من دوسال هست که شیره میخورم چند روز استفاده نکنم نشون نمیده با چه قرصی خودمو نگه دارم ممنون

  25. چرا دارید راه حل میگین؟ چرا زندگی یک خانواده رو با این روش ها نابود میکنین این کجا عدالته چراااااااااا نمیفهین آدم معتاد زندگی رو نابود میکنه بابا ما به کی بگیم زندگیمون نابود شده بخاطر اعتیاد چرا روز اول نمیگین اعتیاد دارید چرا دختر مردم بدبخت میکنین چرا با یک زندگی رو سیاه میکنین چرا خودتون که عرضه نداشتین دور مواد نرید یکی دیگه رو هم بدبخت میکنین ما که زندگیمون بخاطر اعتیاد نابود شده جوونیمون تباه شده نه عابرو نه حیثیت نه شرف نه هدف نه آینده نه دل خوش نه زندگی هیچ هیچ برامون نمونده باید بکجای این کره خاکی بریم بگیم نیا آقا اعتیاد داری ازدواج نکن لامصب دختر مردم بدبخت نکن از خدا بیخبر خدایا ما که قربانی اعتیادیم راه به کجا داریم چقدر زجر چقدر بدبختی زندگیمون نابود میشه خدایا کو عدالتت

    1. سلام دوست عزیز من با تمام گفته های شما موافقم اما هیچوقت کارهای زشت و ناپسند بنده ناخلف رو به عدالت خدا وصل نکن بی اراده بودن اون افراد ربطی نداره به خدا بنده هم مواد مصرف میکنم تریاک اما بهترین زندگی رو با شکرگذاری خدا دارم.

    2. شما چند بار برای ترکش کار انجام دادین کار نه حرف شما که انقدر زندگیتون براتون عزیز چند تا کار برای حفظش انجام دادین چند سال این یختی رو کشیدین میشه بگین؟

      1. بنده هم 12 سال مصرف داشتم وقتی خوانومم فهمید 2 سال بهم کمک کرد تا آروم آروم ترک کردم حالا هم سلامتیم رو مدیون ایشان هستم هر کاری هم بتونم برای زندگیم میکنم شما زن زندگی نبودی یه نفر دیگه رو هم بدبخت کردی مواد نبود به یه چیز دیگه گیر میدادی تا بدبختش کنی

  26. سلام من 20روز پیش چند بار تریاک و حشیش استفاده کردم الان میخوام آزمایش بدم آیا منفی؟ اعتیاد ندارم فقط تفریحی کشیدم

  27. سلام شرمنده من یکسال میشه شیره میخورم الان از شنبه تا چها شنبه فرست دارم ازمایش بدم ایا ۵ روز هیچ کاری نکنم میشه که نشون نده.

  28. سلام
    من معلمم ..الان حدود یه ماهی میشه ک تفریبا هرروز یا روز درمیون تریاک مصرف میکنم …میخاستم بدونم اثرش تا چند روز تو بدنم میمونه و چقد زمان لازمه تا کامل بره بیرون از بدنم !؟؟
    واینکه برا معلما تست اعتیادشون شامل چه موادی میشه ؟؟

  29. با سلام.
    من تریاک با بافور مصرف میکردم و از باید ازمایش عدم اعتیاد بدیم.
    الان ۲۳ روز هم تریاک مصرف نکردم و بجاش قرص ب۲ استفاده کردم.
    روزی ک ازمایش بدیم دست خودمون‌هست
    سوال من این هست.

    ایا در کیت های عدم اعتیاد کیت ب۲ وجود داره یا خیر.

    اگ اره کیت ها چند گانه این کیت ب۲ اضافه میشه.
    تا جای ک اطلاع دارم کیت پنچ گانه وجود نداره.

    با تشکر

  30. سلام و خسته نباشید….
    من داداشم حدود ۴ سالی میشه ک‌مصرف گل داشته اونم شدید و الان حدود ۱۵ روزه به میل خودش ترک کرده و حدود ۳۰ روز دیگه ازمایش ادرار داره و اصلا نباید thc رو نشون بده کیت هم ک قبلا گرفتن ازش خیلی حساس بوده…
    الان بعصی وقتا قلیون میکشه بنظرتون تاثیر داره رو ازمایشش؟
    یا تا ۳۰ روز دیگه بدنش پاک میشه؟

  31. سلام خسته نباشید من مدت یکسال و نیم قرص روزی یه متادون 40مصرف کردن الان 15روزه ترک کردم ولی هنوز کیت متادون واسه ادرار مثبت میزنه چرا ؟هیچ قرصی هم مصرف نمیکنم 15 روزه بنظرتون چقدر زمان لازمه که ازمایش ادرارم منفی بشه؟

      1. سلام داداش چجوری ترک کردی لطفا بگو که دیگران هم یاد بگیرن واینکه به چاق ولاغربودن طرف هم بستگی داره هرچقدر چربی بدنت بیش ترباشه دیرتر دفع میشه از بدن ولی اگه لاغر باشی ۵الی ۱۰ روزه از ادرارت خارج میش

  32. سلام خسته نباشد شوهرم برای اولین بار ی پوک ماری جوانا کشید و قراره ک 20 روز دیگه بریم ای وی اف انجام بدیم آیا این مقدار مصرف روی اسپرمش اثر میزاره؟ ممنون میشم زود جوابمو بدین

  33. سلام
    من روز ۱ تا ۲ تا متادون ۲۰ مصرف دارم
    واس ازمایش ازدواج مثبت نشون میده؟
    اگه میشه راهنمایی کنید . من تو دوره هستم دارم کم میکنم تا ۱ ماه دگ کلا میزارم کنار .
    فقط بدونم اگ ازمایش بدم تست متادون هم میگی ند؟

  34. سلام دوست گرامی‌ فکر میکنم سوال بنده رو اشتباه متوجه شدید من امپرازول رو گفتم اما گویا شما تصور کردید که گفتم آلپرازولام که فرمودید تست بنزو. امپرازول در گروه بنزودیازپین نیستش.

  35. سلام خاهشا دروغ نگين ب ملت بسه ديگه تموم اين حرفاي چرت و پرت،من خودم بعد 5 روز رفتم آزمايش ادرار اعتياد دادم هم متادونم مثبت شد و هم مورفين،تروخدا با آبرو مردم بازي نکنين و واقعيت رو بگين ي لحظه خودتون رو بزارين جاي طرف،متادون بعد از اخرين مصرف حدود21 روز تو بدنه مورفين هم بعد از 10 روز،نکنين به غلتکردن نندازين ادمو من که خداروشکر ديگه هيچ کدومشو مصرف ندارم الانم،

  36. سلام من 8 ماهی میشه که مصرف نریاک دارم الان برای ترک از شربت متادون استفاده میکنم و میخوام که ازدواج کنم
    تا چه مدت متادون مصرف کنم؟ و بعدش بزارم کنار که نتیجه آزمایش منفی باشه ؟
    شندیم آزمایشگاه های مرکزی که معرفی میکنن تا یک ماه رو نشون میده آیا این صحت داره ؟
    لطفا راهنمایی بفرمایید

  37. سلام.همسرم ۳.۴ ساله متادون استفاده میکرد.الان یکماهه میگه کنار گذاشتم اما آزمایش داده هنوز توی بدنش اثراتش هست.چجودی بفهمم که واقعا اثرات مصرف قبلشه یا اصلا کنار نزاشته؟

  38. سلام خسته نباشید اثر تریاک و ترامادول تا چند روز بعد توی بدن میمونه برای ازمایش هم خون هم ادرار؟

  39. سلام وقتتون بخیر
    من 4 ماهه که متادون و ترامادول رو ترک کردم
    ولی روزانه 4 نخ سیگار کشیدم 5 بار هم گل کشیدم الان 1 هفته اس که سیگار و نکشیدم
    چند روز طول میکشه تا اثر اینا از بین بره

  40. سلام عرض ادب و احترام
    من حدود یکساله روزی تقریبا ۱ گرم شیره سوخته مصرف میکنم چند روز باید نکشم واسه منفی نشون دادن تست ازدواج

  41. سلام
    چند سال هست که تریاک و شیره تریاک مصرف میکنم. حدود سی الی چهل روز دیگه ازمایش ادرار ، خون، اب دهان، و تنفس دارم. به نظر شما توی این مدت زمان چه نوع دارویی برای ترک کردن استفاده کنم که توی تست ها منفی بشه جوابم با توجه به اینکه حداقل دوماه زمان نیاز دارم برای ترک و حداکثر فرصت من سی الی چهل روز میباشد. باتشکر از شما بزرگوار

  42. من برای اولین بار دو شب پیش و دیشب سیگار کشیم ( هر شب فقط یه نخ) الان تا چند روز تو آزمایشم مثبت نشون میده نیکوتین رو؟

  43. باسلام من سه روز پیش سیگار کشیدم و فردا هن آزمایش ادرار برای استخدامی دارم آیا ممکنه که آزمایش سیگار کشیدن من را نشان بده

  44. سلام ببخشید من امرو بخاطر دندون درد ی استامینوفن کدئین 300 خوردم فردا هم تست اعتیاد دارم ..بنظرتون تا فردا دفع میشه یا تستو مثبت نشون میدع؟بامصرف مایعات امکان دفعش هست؟

  45. سلام، گاهی اتفاقی تریاک یا شیره استفاده میکردم برای استخدام در شرکتی مراجعه کردم که ازم تست عدم اعتیاد خواست از اخرین باری که استفاده کردم نزدیک 3روز میگذره تست تکی مورفین استفاده کردم نتیجه منفی بود نگران برم آزمایشگاه یا نه؟

  46. سلام خسته نباشید. من به صورت هر روز یا یک روز درمیون مصرف ماریجوانا داشتم، ۱ بار آزمایش دادم برای استخدام مثبت شد. الان ۳ روز هست که مصرف نکردم سعی کردم مایعات بخورم. ۲ روز دیگه باز آزمایش دارم، آیا ۲روز دیگه نشون میده باز؟ اگه نشون میده ترفندی هست که نشون نده؟؟ خواهش میکنم ترفندی هست که منفی بشه؟؟

  47. سلام من پنج شنبهذهفته قبل 4 تا بست تریاک کشیدم و حالا میخام برای بیمه تامیین اجتماعی ازمایش بدم بنظرتون از بدنم بیرون رفته؟ ماهی 3 بار اخر هفته ها هر بار 3 4 تا بس مصرف میکردم با بافور

    1. سلام
      بنده ۲۸ سالمه بعد یه شکست عاطفی وحشتناک معتاد به ترامادول شدم که بعدا تبدیل به حشیش و گل کردم بعدش متادون بعد ب۲ بعد دتای هندی بعدش تریاک دوباره دتای هندی،الان ۱۱روزه شکر خدا لب به هیچی نزده ام،چیکار کنم زود خوب بشم سم از بدنم خارج بشه؟؟؟؟تو رو خدا کمکم کنید.

      1. سلام محسن عزیز
        مرحبا به این همت و انگیزه برای ترک
        باید با مصرف مایعات و فعالیت زیاد سعی به خروج مواد از بدنت کنی
        خاطرت نره که مصرف دارو و مواد سالها توسط تو صورت گرفته و تا اینکه کاملا از بدنت خارج بشه به زمان و صبوری ویژه ای نیاز هست که حتما تو داری
        پیشنهاد می کنیم حتما از مشاور روانشناس استفاده کن و باهاش در ارتباط باش
        اگر مشکل هزینه جلسات مشاوره است توی مراکز بهداشت دولتی مشاور های رایگان هستند
        امیدوارم دفعه بعدی متن سالگرد ترک رو ازت ببینیم

  48. سلام من حدود 5 سال هستش كه روزانه 10 سي سي متادون مصرف ميكردم 4 روز يكدفعه قطع كردم كه واقعاً به من سخت گذشت و بعد از 4 روز يه قرص متدون 20 خوردم اين سوال و داشتم كه تا چند روز پس از خوردن قرص متادون جواب آزمايش مثبت ميشود؟ باتشكر از راهنمايي شما

  49. سلام. وقت بخیر من یدونه قرص قبل از رابطه جنسی استفاده کردم اسم قرصه فکر کنم ……. بود که ترامادول و سیندنافیل داشت ایا توو ازمایش ازدواج نشون میده؟چند روز طول میکشه تا ازمایش نشون نده؟ جهانی سپاس

  50. سلام من از اخرین مصرفم تا روز ازمایش.هشتاد ساعت میکذره.قبلا مصرف شیره تریاک داشتم.شاید این بکی دو هفته اخر مصرف به نیم گرم در روز رسیده باشه. ولی خب اخرین مصرفم یک گرم بود میخواستم ببینم برای ازمایش ازدواج نشون میده.

  51. سلام. من فردا تست مورفین دارم اما تاحالا از مورفین و مشتقاتش اصلا مصرف نکردم فقط مصرف روزانه ماریجوانا دارم میخواستم بدونم داخل تست مرفین تأثیر داره یا نه. ممنون

  52. سلام
    بنده خوشبختانه اعتیاد ندارم ، اما در ۱ ماه گذشته ۲ بار شیره استفاده کردم و اخرینش هم دیروز بوده ، ایا برای بنده هم حداقل ۴ روز زمان نیاز هست ؟

  53. سلام با یکبار مصرف تریاک تا چند روز در سرم و خون قابل تشخیص است? سه روز دیگر ازمایش دارم اگر نسخه داروهای سرماخوردگی نشان بدهیم استامینوفن کدیین شربت هیدروکسیزین و دیفن هیدرامین و.. توی tlc میتونن بفهمن که تریاک بوده یا استامینوفن یا.

  54. سلام حدود ۱۱ روز اخرین مصرفم میگذره ۳ سال تریاک و شیره استفاده کردم ۱ سال بافور و ۲سال شیره ولی بعد از گذشت ۱۱ روز و ترک این مواد تست گرقتم و امتحان کردم بازم مثبته لازم به ذکره تو این یازده روز ۵ روزشو قرص ب ۲ استفاده کردم میشه راعنمایی کنید چیکار کنم تا از شرش راحت شم خیلی استرس دارم ممنون میشم جوابمو بدید

  55. سلام.منسه سالی هست که شیره سوخته میکشم ودوروزم هست که متادون ۲۰ میخورم.کی تست ادراراعتیادبدم که منفی بشه

  56. سلام من حدود 8 ماهی است که مقدار 2سی سی متادون برای ترک اعتیاد به شیره مصرف میکردم هم اکنون 9روزه متادون را کنار گذاشتم ولی همچنان شب ها نمی تونم از پا درد بخوابم میخواستم ببینم علتش چیه؟و کی این وضعیت تموم میشه؟ بعد از چند روز دیگه اثرات متادون و مرفین از بدنم خارج میشه؟ این کیت های تشخیص مواد رو از کجا باید تهیه کرد؟

  57. سلام من 5 ماه هست که به صورت مداوم هر روز شیره تریاک مصرف میکنم
    الان چقد طول میکشه تا از بدنم پاک بشه؟
    واسه ازدواج باید تست بدم. آیا با مصرف ب2 ازمایشم منفی میشه؟
    با تشکر.

  58. سلام داداش خسته نباشی من 6ماه شیره خوردم الانم یه ماهی بود پاک بودم تا دوباره یه وعده مصرف کردم دوباره دردو خماری میاد سراغم

  59. ممنون که جواب دادید

    حالا ۲ روزه
    واسه اینکه از نتیجه جواب کیت مطمئن شم ۳ نوع کیت از شرکت های مختلف کیت سازی تهیه کردم حالا وقتی تست میزنم از سه تا کیت ۲ تا منفی میشه و یکی مثبت(همگی هم تاریخ دارن هم دقیق و بی نقص تست میگیریم) و تو این ۲ روز چندین باز تکرار کردم ولی جواب همونه

    خواهش میکنم لطف کنید نظرتونو بدید.
    یا حـــق

  60. من روز شنبه و بکشنبه قرص زولپیدم‌مصرف کردم و امروز روز چهارشنبه ازمایش خون و ادرار دادم ایا مصرف این نوع قرص در ازمایش من مشخص میشود؟

  61. سلام دو روز دیگه ازمایش اعتیاد دارم ۷روز هست نکشیدم تقریبن ۱۴روز نکشیدم ولی خب یکروز کشیدم اخرین مصرفم ۷روز پیش هست ایا بعد هفت روز جواب ازمایشم منفی میشه؟؟

  62. سلام
    من شب قبل قلیون کشیدم امروز میخوام برم آزمایش عدم اعتیاد بدم جوابش مثبت میشه یا منفی؟ و واس منفی شدنش راهی هست تو این فاصله یا خیر؟ ممنون از راهنماییتون

  63. سلام وقت بخیر
    من مواد تریاک مصرف میکردم.و الان مدت ۹ماه هست که ب دو استفاده کردم از نصف مصرف در روز و تا شد یک قرص در روز ولی الان حدود یک ماه هست یک چهارم کردم و اکنون در شرف قطع کردن هستم ازمایش چند روز بعد منفی نشان میدهد؟ممنون

  64. سلام خسته نباشین من شوهرم حشیش مصرف میکرد الان ۲۵ روزه مصرف نکرده اگه الان کیت مربوط ب بزاق رو بذاریم مثبت نشون میده چند روز طول میکشه ک از بدنش خارج بشه من شنیدم حداقل۴۵ روز طول میکشه من واسم مهمه چون بهم میگه ک ترک کردم میخوام بدونم واقعا ترک کرده یا ن.ممنون

  65. سلام اقا من ۸ روزه که هیچ موادی مصرف نکردم ۶ روز متادون میخوردم نصف قرص ۴۰ الان دو روزه ب۲ ولی هنوز تست مورفینم مثبته چقدر طول میکشه دلیل طولانی شدنش چییه؟

  66. سلام. من حدودا 40 روزه ک پاکم. ولی صبح دوباره هروئین مصرف کردم. ایا 2 روزه دیگه تو ازمایش خون و ادرار نشون ذاده میشه یا نه

  67. سلام دکتر جان خسته نباشید
    من دقیقا ۸ روز پیش بعداز یک ماه اندازه ی عدس شیره خوردم خواستم بدونم امروز که آزمایش ازدواج دادم چقدر احتمال داره جواب آزمایشم مثبت باشه؟ و اینکه تو آزمایش خونی که میگرن تست اعتیاد هم میگیرن؟ ممنون میشم جواب بدید

    البته من کلا مصرف مایعاتم مثل آب و چای و دوغ خیلی زیاده

  68. سلام من صبح باید تست کوکایین بدم تا همین الانه هم مصرف میکردم
    راهکاری هستش که تست رو منفی کنه
    خارج از کشور هستم
    لطفا راهنمایی کنید

  69. سلام . من روزی یک الی ۲ سیسی مصرف متادون دارم الان ۱۰ روز است مصرف نکردم تست زدم مثبت نشون داد.
    سوال دوم .آیا استامینفوم کدوئن توی تست اعتیا د مرفین مثبت نشون میدهد . ممنون

  70. سلام admin جان شما کارتون بسیار اشتباه همه ی این مخاطبن متاسفانه معتادن و یا میخواهن ازدوکاج کنن یا کارشون رو از،دست ندن و از شما راهنمایی میگیرن چیکار کنن منفی بشه و شما خیلی راحت و ریلکس بهشون یاد میدی آقای ادمین این شخصی که معتاده و قصد ازدواج داره و شما راهنمایش میکنی چحوری متفیش کنه آیا در گناهش شریک حرم نیستی دختر پدر و مادرلی بی گناه رک بدبخت میکنن و این گناه نیست ؟؟ آقایونی که معتادن عجب رویی دارید دنبال زن میگردید یخدا رو که رو نیست سنگ پای قزوینه

    1. وقتی میگی ۱۵ روزه پاکم ولی امروز شیشه کشیدم دیگه اون ۱۵ روز پاکی بدرد نمیخوره بگو بعد از یه روز شیشه کشیدن چقدر در بدنم بمونه که اگه آزمایش ادرار ساده باشه حداقل ۷ روز ولی اگر آزمایش خون باشه ودر یه آزمایشگاه معتبر حداکثر تا ۳ ماه هم نشون میده چون شیشه و ماری محلول در چربی اند.

  71. سلام من متادون مصرف داشتم و ی هفته کاری نکردم و خواستم ترک کنم ک از درد شدید دوباره اندتختم ی دونه ولی فقط ی بار …قرصو جمعه انداختم و الان دوشنبست و من ۳شنبه ازمایش دارم‌ واسه ازدواج توروخدا راهنمایی کنید چون واقعا اگ معدوم شه زندگیم خراب میشه..ممنون

    1. حداقل زمان لازم برای منفی شدن تست متادون در صورت مصرف کم ۱۴ الی ۱۸ روز است در صورت مصرف طولانی مدت تا ۱ ماه هم ممکن است مثبت باشید البته در آزمایش ادرار ولی در خون به روش کروماتوگرافی ماندگاری بیشتری دارد.

  72. من چهار سال ترا ۲۰۰ مصرف کردم ۲سالم thc الان ۲۰ روزه قطع کردم بازم مثبته چند بارم ترک کردم کسی که مصرف مداوم داره حداقل باید یکماه بگذره تا منفی بشه سنم هم ۲۵ وزنم هم ۱۰۰کیلو ربطی به اینا نداره مصرف مداوم بکنی دفع کردنش طولانی تره ندارین یه هفته مونده به آزمایش با کمک وب گردی بخاین معجزه کنین یکماه قبل قطع مصرف کنید با ابروی خودتون و خونوادتونم بازی نکنین با مطلب خوندن تو نت که نمیشه دفع مواد و سرعت بخشید خلاف کردین یه ماهم تاوان شو بدین
    البته بازم میگم مصرف مداوم

  73. سلام من تقریبا روزی یک گرم مصرف حشیش دارم و نزدیک دو روز پاکم میخواستم بدونم چند روز طول می کشه از بدنم خارج بشه برای تست و راهی فوری برای منفی کردن تست هست

  74. باسلام من حدود یکسال و یا شایدهم بیشتر مصرف ترمادول 1000میلی گرم داشتم و الان حدود یک هفتس ب هیچ عنوان مصرف نکردم و میخواک آزمایش ازدواج بدم آیا در آزمایش مثبت نشون میده توروخدا کمکم کنید من بعد 5سال خانواده عشقم قبول کردن ک من ب عشقم برسم توروخدا کمکم کنید چکارکنم ک جواب آزمایش منفی بشه

  75. سلام همسرم یکهفته پیش تریاک مصرف کرد فقط وسه روز هم شربت متادون، پنج روزهم هس لب به هیچی نزده چون فردا یه ازمایش استخدامی داره و ازش خون میگیرن خیلی استرس داره که بدنش کاملا پاک شده یانه،چون تست ادرار دوبارزده و مثبت شده،ولی برا استخدامی خون میگیرن بایدچیکارکرد

    1. سلام
      در آزمایش استخدامی که می‌گیرند معمولا” وخوشبختانه تست اعتیاد نمی‌گیرند مگر اینکه عنوان تست حتما تست اعتیاد باشه که با ادرار مشخص میشود چون تست اعتیاد در خون ۸ ساعت بیشتر نمی‌ماند و در ادرار ۷۲ ساعت و در مو ۹۰ روز

  76. سلام
    ببخشید اگه با فاصله ی 4 متری تو یه هفته 2 بار کنار فرد تریاکی بشینی چقدر احتمال داره آزمایشت مثبت باشه؟
    هیچوقت هم مصرفی نداشتم

  77. سلام
    من برای استخدامی مجبور به انجام ازمایش هستم
    مصرف ماریجوانای خیلی تفریحی دارم شاید ۳ ساله که هفته ای یک یا دو بار مصرف دارم
    چقدر باید صبر کنم تا تستم منفی شه
    با تشکر

  78. سلام
    من جمعه دو هفته پیش نصف رول گل کشیدم ۵۷ کیلوام و پیاده روی زیاد میکنم
    شنبه یا یکشنبه قراره برم چکاپ کامل خون و ازمایش تیرویید بدم میخاستم ببینم thc مشخص میشه یا تو این ازمایشا نشون نمیده؟

  79. سلام آخرین بار۳ روز پیش نیم سی سی شربیت متدون خوردم،و روز قبلش ۱ سی سی؛
    تا امروز ۳ روز شده که نخوردم و قراره فردا برم آزمایش،
    احتمال داره جواب مثبت باشه ؟
    لازم به ذکره که دو ساله مصرف کنندم،ولی این چند ماه اخیر نهایتا بیشتر از ۳ سی سی نشده

    1. اگر تست متادون از شما گرفته بشه قطعا مثبت خواهد شد و حداقل زمان لازم برای منفی شدن تست شما ۱۸ و حداکثر ۳۰ روز میباشد‌.

  80. با سلام.من مدت ۱سال شیره به صورت خوراکی مصرف داشتم و حالا برای ترک از شربت متادون روزی ۲ سی سی استفاده میکنم.بعداز مدت ۱۰ روز تست مورفین دادم هنوز مثبت نشون داده.آیا مصرف متادون ربطی به تست مورفین دارد یا خیر؟

  81. سلام خسته نباشید من مدت سه ماهه دارم هرشب یا ۳ یا ۴ شب یه دفعه یک گرم تریاک با دو یا سه نفر دیگ شراکتی میکشم و گه گداریم هر هفته یک یا دو تا ترامادول میخورم الا سه روزه دارم اب زیاد میخورم بنظرتون تا ۹ روز دیگ جواب منفی میشه ینی کلا ۱۲ روز هیچ کاری نکردم خواهشا جواب بدین برا استخدامیه

  82. سلام.من نوزده سالمه و حدود یکساله متاسفانه هروئین مصرف میکردم و چهار پنج روز،روزی یک قرص متادون۲۰ خوردم و خداروشکر ترک کردم.نوزدهم همین برج اعزام به سپاه اموزشگاه شهید قاضی تبریز هستم یعنی حدودا هشت نه روز دیگ.میخواستم بدونم اگه از همین الان هیچ مواد و ماده ای که مرفین داشته باشه رو مصرف نکنم تا نه روز دیگه که اعزام بشم،توی ازمایش تست اعتیاد یگان که گفته میشه به صورت ادرار هست،مثبت نشون میده یا نه؟؟؟
    خواهش میکنم بهم جواب بدین بخدا خیلی برام مهمه

  83. سلام خسته‌نباشید من ازمایش ازدواج‌ برا محضر خونه برا عقد باید بدم‌متادون‌ مصرف میکنم‌ایا ازمایش اعتیاد برا عقد شامل متادون هست یا خیر

  84. با سلام
    من به مدت ۹ ماه روزانه ماریجوانا مخلوط با سیگار و با دز کم مصرف کرده ام.
    مدت ۵۰ روز از مصرف آخرین نخ آن میگذرد و
    در این مدت ورزش هوازی سنگین با تعریق زیاد داشته ام و روزانه ب طور متوسط ۴ لیتر آب و چایی سبز و زنجبیل جهت افزایش سوخت و ساز بدنم مصرف کرده ام.
    میخواستم بپرسم با این شرایطی ک ذکر شد در آزمایش ازدواج مصرف این ماده قابل تشخیص است؟؟
    ممنون از راهنمایی و کمکتان

  85. سلام من اخرین بار 75روز پیش گل کشیدم،میخوام آزمایش ادرار بدم واسه اعتیاد،مثبت میشه جوابش؟لطفا جواب بدید خیلی استرس دارم

  86. سلام دکترجان من به مدت یک سال هرشب اندازه نخود شیره به صورت کشیدنی مصرف کردم الان پنج روزه که مصرف نکدم هیچ دارویی هم نخورد یکم بیخوابی دارم تست زدم مثبته چن روزدیگه منفی میشه وکی بیخوابی تموم میشه

  87. قربان سلام من تو دوماه قبل هفت هشت شب سیگاری حشیش و گل کشیدم کلا مدت مصرفم فک نکنم ۱۰ بار بیشتر بوده باشه امشبم اخرین روزش بوده و تو دو ماه قبلم پنج شیش دفعه متادون مصرف کردم چند روز دیگه میتونم با خیال راحت برای تست استخدام برم و سوال اخر ک ایا برای استخدام تست مو هم میگیرن یا تست تی اچ سی اسمشو دقیق نمیدونم اگه میشه جواب بدید
    سپاس گذارم از پیج بسیار خوبتون

  88. سلام ببخشید من نزدیک ۱ سال ترامادول خوردم الان ۱ هفته هست نخوردم ۴ روز دیگه ازمایش ازدواج دارم به نظر شما در ازمایش نشون میده.فقط ترو خدا سریع جواب بدید ممنون میشم

  89. سلام ادمین جان من دقیقا یک ساله به صورت نا مرتب متادون مصرف میکردم (بعضی وقتها هفته ای دو مرتبه ۴۰یا سه مرتبه۲۰بعضی وقتا ۳۰روز از آخرین مصرفم میگذشت گاهی اوقات شیره یا تریاک به مدت یک هفته پشت سر هم این ماه آخر به صورت نا منظم گاهی اوقات ۲۰مصرف میکردم گاهی نصف ۲۰اونم هر دو ۳روز یکبار ی)الان سوالم اینه:از آخرین مصرفم ۶روز میگذشت که خیلی درد کشیدم،،کم کم داشتم راحت میشدم،بعد ناخودآگاه نصف متادون ۲۰رو خوردم الان سه روز از آخرین مصرفم میگذره درد ندارم،،روزی ۸لیتر آب میخورم اونم به زور تا چند روز دیگه از ادرارم بیرون میره لاغر هم هستم (به صورت ژنتیکی قبلا که قرص مصرف نمیکرم هم لاغر بودم حدود ۵۰کیلو و۲۴سال سن)

  90. سلام آقای دکتر ،،بخدا خودمم تعجب کردم همان طور که گفتم ۱۱ماه مصرف نامرتب قرص متادون داشتم(هفته ای ۳بارقرص۴۰یا ۲بارقرص۲۰)۶روزاز آخرین مصرفم میگذشت که نا خوداگاه یه قرص متادون ۱۰خوردم الان سه روز و نیم از آخرین مصرفم میگذره تو این مدت ۳۰لیتر آب به زور خوردم کیت زدم تست متادون منفی شد الان سوالم اینه که آیا تو آزمایش اصلی هم منفی میشه جواب آزمایش متادون،،با تشکر

  91. ادمین عزیز من بارها پیام گزاشتم ولی فکر کنم ارسال نمیشه چون گزارش تاییدش برام ایمیل نمیشه , خواهشا تایید بفرمایید شاید به دو نفر تونستم کمک کنم ,
    دوستانی مشکل اعتیاد دارن و باید ازمایش بدن چه کار چه ازدواج من میتونم کمکشون کنم که جواب ازمایششون منفی بشه , اگر کسی سوالی داشت توی تلگرام در خدمتشم

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما،من شیره مصرف میکنم،الان ۶روزه که مصرف شیره و متادون هم نداشتم ولی هرشب یه قرص دیکلوفناک مصرف کردم،دو روز دیگه هم برای استخدام(کارت سلامت)میخوان و باید آزمایش بدم و دسک کمر و سیاتیک هم دارم،ناموسن کمکم کن سه تا بچه دارم که ازشون خجالت می کشم با این اوضاع گرانی و یکسال بیکاری،ممنونم ؛منتظر جواب هستم ؛یاعلی

  92. سلام من حدود چهارپنج سال مصرف گل داشتم…یک ماه اخیر نکشیدم ولی دیشب یک رول کشیدم…چقد طول میکشه اثرش از بین بره و جواب تست منفی بشه؟؟؟

  93. سلام من دو روز دیگ ازمایش کل دارم که برای بدنه ایا تو این ازمایش مورفینم نشون میده منظورم قرص ترامادوله یا اینکه ازمایش خون کل ربطی به اعتیاد نداره؟

  94. سلام وقت بخیر
    ممنون از راهنمایی های مفیدتون
    حقیقت امر من حدود 12 سال مصرف تریاک 7 سال با کشیدن داشتم مثلٱ روزی نیم گرم بخاطر اینکه وقتمو خیلی می‌گرفت 5 سال بعدی شروع به خوردن صاف شده تریاک کردم اونم روزی نیم تا بعضی روزها که حجم کارم زیاد بود 1 گرم الان به شکر خدا و لطف شما دوستان و عشق دو دختر گلم که باعث سرافکندگی نشم همسر مهربونم البته اینم بگم هیچ کدام از این مسئله خبر ندارند بقول خودمونی الٱن 14روزه بصورت یابویی گذاشتم کنار ولی دیروز از شیطان رفیق نارو خوردم و شاید حدا کثر به اندازه ده تا دوازده کام شیشه گرفتم که اصلٱ بهم نچسبید که بدم هم اومد حالا دوروز دیگه برای گواهینامه پایه یک تست عدم اعتیاد دارم میخواستم بدونم شیشه کارمو خراب نمیکنه
    وبا اجازه شما میخوام یک خواهش از مصرف کننده ها بکنم 10 دقیقه خلوت کنید به هزینه که اگه دارید فدای سرتون ولی اگه دارید و با زن و بچه شریکید دیگه… به وقت به بلایی که سر بدنتون میارید درد جواب اون دنیا خیلی سختتر از درد ترک این دنیاست خیلی مردید.

  95. من نزدیک به سه ماه به تجویز دکتر قرص سرترالین و الپرازولام مصرف کردم دو ماه هست که دارو قطع شده تا چند وقت دارو های ضد افسردگی تست را مثبت می کنند .

  96. من قبلا مصرف داشتم تریاک و گه گاهیم شیره البته ب طور.نامنظم ولی زیاد اخرین بارم سه روز پیش بود ک شیره کشیدم یه سیخ فک کنم!الان یا روزه پاکم تا ده روز دیگم ازمایش تست اعتیاد دارم مثبت میشه؟خواهش میکنم جواب بدین ابروی خانوادم وسطه!

  97. سلام خسته نباشید
    من رفتم ازمایشگاه پرسیدم میگن اگه مصرف شیشه بالا یک ماه باشه ۶ ماه تو خون میمونه..ایا این حقیقت داره؟
    اگه ۲ ماه مصرف شیشه داشته باشی چقد تو ادرار و خون باقی میمونه؟اونم فقط روزی ۲ صوت..
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  98. سلام خسته نباشین جناب من دو هفته پیش در حد یه پک کشیدن حشیش مصرف کردم امروز ازمایش ادرار دادم واسه ازدواج مشخص میشود ؟ خاهش میکنم‌ جواب بدین

  99. سلام، من ۳ روز پیش ماری جوانا مصرف کردم، زیاد استفاده نمیکنم، شاید ماهی یک بار ، میخواستم ببینم چه مدت طول میکشه از بدنم خارج شه با توجه به اینکه ۳ روز پیش استفاده کردم؟ و زیاد هم نبوده

  100. سلام . من توی ماه گذشته به دلیل بیماری و تب شدید که دکتر درمان نکرد داییم اعتیاد داشت به شیره ی شب بهم چند دود داد باز دوباره جمعه ۱۸ مرداد بهم شیره داد من خب تاحالا که نکشیده بودم خیلی میترسم حالا از ۱۸ تا ۲۶ از بدنم می‌ره آخه ۲۷ مرداد آزمایش ازدواج باید بدم خواهش میکنم جوابمو بدین

  101. سلام خسته نباشید…من برای ورودی دانشگاه باید تست بدم…حدود یک ساله مصرف سیگار داشتم اون هم نه شدید..به طور متوسط یا کم…میخواستم بدونم چقد باید بگذره و چیکار باید بکنم که تست مثبت نشه؟؟؟….اگه میشه زود جواب بدین..خیلی ممنون از سایت خوبتون❤

  102. با سلام و خسته نباشید به شما،
    بنده در طول یک سال گذشته به صورت تقریبا مداوم روزانه میزان یک عدد قرص ۲۰۰ میلیگرم ترامادول مصرف کردم که غالبا به خاطر سردر های میگرنی بوده،به طور نعمول هم‌ورزش میکنم و هم مصرف مایعات زیادی دارم در طول روز وهم‌چنین دفع ادرار بالا، میخواستم بدانم‌اگر طی روزهای آینده مصرف خودرا کم‌ کرده و بعداز مدتی به طور کلی قزصی نخورم، بعداز چند روز از عدم مصرف جواب تست منفی خواهد شد؟؟؟
    در واقع ترامادول بعداز چند روز از بدن و ادرار خارج می شود با این شرایط؟؟

  103. سلام. من به صورت تفننی دو روز پیش هرویین مصرف کردم. چند روز از بدنم خارج میشه.؟.باید ازمایش بدم دو روز دیگه. ممنون میشم زود جواب بدین

  104. سلام من16روز پیش تریاک کشیدم و5روز پیش هم یه پاکت سیگار کشیدم ایا در تثت اعتیاد ادرار یا خون مشخص میشه

  105. سلام
    من دیروز رفتم تست اعتیاد برا ازدواج مثبت شد چند وقته بنگ مصرف میکنم از روز یک شنبه نکشیدم چهارشنبه رفتم مثبت شد الان شنبه باید برم برا آزمایش بامصرف مایعات منفی میشه؟

  106. سلام شوهرم ۵روز پیش قرص نوافن خورده هنوز کیت میزنه متادونش مثبت میشه ۲ روز دیگه آزمایش تست اعتیاد داره باید چکار کنه؟؟

  107. سلام خسته نباشيد، من چيزي مصرف نميكم، فقط ٦،٧ روز پيش اندازه يك پانزدهم قرص ب٢ يعني يدونه قرص ب٢ رو به پانزده قسمت كرده بودن كه خيلي ناچيز بود خوردم،با وجود اينكه هيچ موادي مصرف ندارم و هيچ قرصي مصرف ندارم حالا ٧ روز قبل سر سوزن ب٢ خوردم براي أزمايش إدرار ازدواج مثبت ميشه ؟؟

  108. سلام بنده اعتیاد ندارم . حتی سیگاری هم نیستم. طی تصادف منجر به جرح که درد شدیدی داشتم ۴ روز پیش در اورزانس بستری شدم و بعد از درمان چند ساعته مرخص شدم. نمیدونم چه آرامبخش هایی تزریق شده که الان تست مثبت شده. من ۳ روز دیگه وقت دفترخانه دارم برا عقد . بحث حیثیت و آبرو هست. ماه محرم و صفر هم جلو هست نمیشه مراسمی که همه دعوت هستن رو کنسل کرد. چند روز وقت لازمه یا چه روشی هست که این گوه از ادرار و بدن خارج بشه

    1. تا اون زمان منفی می شود
      در صورت مثبت شدن درخواست تفکیک نمونه را بدهید
      کاملا مشخص می شود چه ماده ای باعث مثبت شدن آزمایش است

  109. سلام من چند روز دیگه تست میدم برا استخدامی .سیگاری هستم فقط چند روز مصرف نکنم مشخص نمیشه هم تست ادرار هم خون.ممنون میشم جواب بدین ???

  110. سلام من چند وقته حشیش میکشم و ترامادول رو ترک کردم. بیست روز دیگه آزمایش دارم برای ویزای خارج از کشور. آزمایش خون است. استرس دارم نمیدونم تو آزمایش خون اعتیاد رو نشون میده یا نه، در کل حشیش و ترامادول رو ترک کنیم تا چند روز تو آزمایش نشون داده میشه؟

  111. سلام من مصرف حشیش داشتم اما الان ۲۰ روزه که مصرف نکردم جواب آزمایش منفی شده یاهنوزم مثبته چون واس آزمایش ازدواج باید برم

  112. سلللاام منظور از مشتقات و الکالویید های مورفین در تست اعتیاد ایا متادون و بوپرنورفینه/؟و کلا راجع به ب۲ بگید تست رایج دستگاه دولتی هست ؟چن روز بعد از قطع در تست مشخص نخواهد شد/؟من از ب۲براترک استفاده مکنمم و از۶قرص اومدم به نیم قرص در روز ..حالا ناگهانی فرصت استخدام دولتی پیش امده..لدفن بگید از الان همین نیم قرص رو هم نخورم چن روز دیگه طول مییگشه که این ب۲ لعنتی تو اززماییشم معلوم نشه؟و کلا تو برگه ازمایش وقتی مینویسه تست مورفیین و الکالویید تریاک منظور تست ب۲ هم هست؟یا دقیقا باید ذکر کنن تست ب۲/؟

  113. سلام.تو سوالا دیدم کسی هم سوال منو تقریبا پرسیده اما جواب نداده بودین.میخواستم بدونم من تا ۲ روزه قبل روزی سه ورق استامینفن کدئین ۳۲۰ مصرف میکردم.الان نمیخورم و روزی سه لیتر تقریبا اب میخورم میخوام بدونم چند روز در ادرارم میمونه.و برای تست تست مورفین جواب میده؟

  114. سلام وقت بخیر من پریروز گل کشیدم و هفته بعد آزمایش دارم واسه طب کار و نمی‌خوام کارمو از دست بدم چیکار کنم توروخدا راهنمایی کنید

  115. بنده توی ده پونزده روز اخیر سه چهار بار عرق مصرف کردم و تریاک حدود۲۰الی۲۵روز قبل مصرف داشتم.اگر امروزشنبه چهارم آبان ماه تریاک مصرف کنم تا چندروز بعد تست اعتیاد مثبت نشون میده؟

  116. با سلام. بنده سه سال روزی نصف ترامادول ۱۰۰ مصرف میکردم.الان یک هفته ست گذاشتم کنار بدون مشکل و درد خاصی.میخواستم ببینم تا چه مدت نتیجه آزمایش رو مثبت میکنه.حدود یک ماه تا آزمایش وقت دارم خواهش میکنم راهنماییم کنید.یک آزمایش هم دادم بدون هیچ ترفندی بعد یک هفته اما نتیجه مثبت بود

  117. سلام خسته نباشید من سیگار میکشم و میخوام ازمایش ازدواج بدم چند روز قبلش نباید بکشم .من تو هفته ۵روزشو ورزش سنگین انجام میدم و از استخر و سونا استفاده میکنم .چند روز قبلش مباید بکشم تا ازمایشم منفی شه؟؟

  118. سلام وقت بخیر
    من مدت ۲ سالی بود به صورت روزاته یک نخ ماری جوانا استفاده میکردم الان برای استخدام میخوام آزمایش بدم . الان ۹ روز هست که مصرف نکرده ام احتمال اینکه تستم مثبت شه چقدره؟
    مطلب بعدی اینکه چند نفری بهم پیشنهاد دادن قرص ب۲ بخورم ۴ روز قبل و آزمایش مثبت نمیشه این قضیه صحت داره؟

  119. سلام، من ۱۴ روزه که مخدر شیره رو مصرف نکردم، به پیشنهاد یک دکتر از قرص ب۲ استفاده میکنم، روزی یک چهارم، سه روز دیگه باید نمونه بدم، به نظر شما نتیجه مثبت میشه یا منفی؟

  120. امروز بعد از بیست و یکمین روز از ترک متادون از خودم تست گرفتم همچنان مثبت بود سعی میکنم هر وقت منفی شد همینجا اعلام کنند و از تجربه من بدونند

  121. سلام.من قرص لاغری استفاده میکردم که داخل شیشه بوده و من اطلاعی نداشتم و با همسرم برای ازمایش ازدواج رفتیم که جواب ازمایش اعتیاد من مثبت اومد حالا برای بار دوم میخوام ا زمایش بدم میخوام بدونم بعد از اخرین صرف قرص کی از بدنم خارج میشه کامل و جواب ازمایشم منفی میشه؟

  122. سلام من نزدیک چند سالی هست ترامادول مصرف میکنم ایا 10 روز قبل از ازمایش شروع به خوردن قرص بی کنم جواب ازمایش منفی میشه؟ ممنون میشم جواب بدید

  123. سلام اگر پس از چهار ماه که گل مصرف نکرده باشیم یک بار دوباره مصرف کنیم چه مدت باید بگذره تا در ازمایش ازدواج مشخص نشه؟

  124. باسلام من دوماه میشه متادون روترک کرده بودم ولی الان یه دوهفته هست دوباره شروع کردم برای اینکه منفی بشه اگر۳روزمصرف نکنم تستم منفی میشه

  125. مصرف دوسال ترامادول ۱۰۰ تا چند روز در خون هست ۳روزه نخوردم ولی گیت زدم مثبت شد چیکار باید بکنم ممنون از شما

  126. سلام ادمین محترم من تا حالا هیچگونه مواد مخدری مصرف نکردم 5 روز پیش به اجبار دوستانم دوکام ماری جوانا کشیدم حبس هم نکردم حتی. میخاستم بدونم جواب ازمایشم مثبت میزنه؟!
    لطفا پاسخ دهید بهم

  127. سلام من چیزی مصرف نمیکنم به جز سیگار 10 روز پیش ‌‌کلن9 کام گل کشیدم میخوام فردا برم ازمایش عدم اعتیاد بدم برا شغلم قدمم 165 وزنمم 53 هست میخواستم ببینم مشخص میشه ب نظرتون؟

  128. سلام
    خسته نباشید من 49 سالم هست و حدود 100 کیاو وزنمتقریبا از 20 سالگی مصرف تریاک و شیره دارم { هروز حدود نیم گرم شیره }از سال 90 با متادون آشتا شدم و شروع به مصرف آن کردم { البته هروقت که دسترسی به شیره نداشتم تقریبا هر بار روزی سه سی سی شربت } الان هم شیره مصرف میکنم
    احتیاج به تست عدم اعتیاد دارم از آخرین باری که متادون مصرف کردم 22 روز میگذرد ولی هنوز تست من متادن را نشان میده حالا سوال من این است که اول چند روز طول میکشد بدن من از متادون واک شود و دوم اینکه آیا این شیره کشیدن من ممکن است تست اعتیادم به متادون را مثبت نشان دهد یا ربطی به هم ندارند
    اگر ممکن است جواب من را در ایمیلم بفرمايید
    تشکر

  129. مصرف فنتانیل داروی بیمارستانی چند روزه از بدن دفع میشود و آزمایش تی ال سی تا چه حد دقیق است و تا چند روز را نشان میدهد؟

  130. درود و عرض ادب نصف یه ترامادول ۲۰۰ خوردم ینی میشه ۱۰۰ الان ۸ روزه گذشته ایا تست بدم جواب ازمایشم مثبت میشه یا منفی خیلی برام حیاتیه پای ابروم وسطه ممنون میشم اگه جواب بدید

  131. سلام بنده الان 3 ساله روزانه 8 عدد قرص ترامادول 200 مصرف میکنم ماشالاه بدنم خیلی خوبه تو این 3 سال 6 کیلو وزنم اضافه شده و شدم 87 کیلو، حتی چندین بار تو خیابون ماموران کلانتری و یگان امداد به دوستام که مصرف ندارن شک کردن ولی به من نه، یعنی از قیافه نشون نمیدم، چون الان برای نعشگی مصرف نمیکنم بخوام هیچی نخورم تا سیگار بچسبه و بالا باشم فقط برای رفع خماری و سرحالیه، اما چند روز بعد قراره برم برای تست اعتیاد استخدام، چه مدت طول میکشه تا از بدنم خارج بشه؟؟ 3ساله روزی 1600 میلی گرم ترامادول مصرف میکنم

    1. درود برتو پلنگ جویبار خب اینکه جوابش تو سوال خودت پهلوان ایجور تو میگی شک نکن واسه سه ماه نرسیده ترکیدی آخه مرد حساب تو اصلا بیوگرافی شربت متادون و دفن شدنش میدون چند وقته که ایجور خودتو بیچاره کردی لامصب متادون عوارضش واست بگم موهات سیخ میشه

  132. با سلام آزمایش تا چند روز پس از مصرف مثبت هست و در روز چندم منفی میشود؟؟ آیا کردن مایع تاید لباس شویی در بین ناخنهای انگشت دست و طوری ادرار کنیم که با هم مخلوط شده و در ظرف ادرار برود آیا تست منفی میشود ؟؟؟ چیکار کنیم تا سریع جوابمان منفی شود ممنونم از سایت شما

  133. سلام.دوستان یه هموطن شیرازی تمام تجربه و اطلاعاتشو در اختیارتون میزاره.این اطلاعات حاصل تجربه و خوندن مقالات خارجی هست.
    حدود ۱۴ سال مصرف مواد داشتم.متادون ماری جوانا ترامادول تریاک شیشه و هرچی به ذهنت برسه.درد سر ساز ترین مواد متادون و ماری جوانا هست.خیلی شرایط در منفی شدن تست تاثیر دارن از جمله میزان مصرف و چربی بدن که مهمترینن.من هم تست اعتیاد استخدامی داشتم هم ازدواج.متادون و ماری اخرین موادی بود که مصرف کردم.اگر متادون مبخورید یه باره کنار نزارید که تاثیرات خطرناکی داره.من رورانه ۶۰ میل متادون مبخوردم و دو سه چهار بار ماری.
    اما راهکار.اینکه با یه هفته ده روز از شر متادون و ماری راحت بشید رو از سرتون بیرون کنید مگر یه بار یا خیلی کم ایتفاده کرزه باشید که اونم حداقل ده روز زمان میبره.
    برای پاک شدن توصیم ب دو هست اگر تو دامش نیوفتیز.برای رفع خماری متادون چون زجر اور ترین و طولانی تربن دوره پاکی رو داره.چای زیاد بخورید.خیلی زیاد.من نیم ساعت نیم ساعت ادرار داشتم.سرکه خونگی بخورید.بعد غذا یک یا دو قاشق.انگور.پرتقال سیب.به هر روشی تونستید تعریقتون رو زیاد کنید.سونا پیاده روی دویدن.حمام زیاد برید.شکیبا باشید.اگر توصیه هارو کامل انجام بدید ۲۵ تا ۳۰ روزه عز شر متادون راحت میشید و تستتون منفی میسه.قرص ب دو هم در ازمایش استخدام و سربازی و ازدواج گرفته نمیشه.
    و اما گل!‌
    این تی اچ سی موزی در چربی حل میشه و ول کن نیست.راه کارهاش.خوردن چای سبز.ترب.سرکه.و کلا سوزوندن چربی ها.اب ترب رو بگیرید نصف استکان با شکم پر بخورید.شکم خالی نخورید که بیمارستان جلبتون میکنه.!‌
    اب نارنج.سرکه.زیاد بخورید.زیاد بدوید.
    چای سبز هم عالیه.
    .ماری رو با روش بالا ۱۵ تا ۲۰ روره ترک میکنید.
    در اخر ازتون میخوام که به خودتون و خانوادتون رحم کنید.اگر ازدواج در پیش دارید دختر مردمو بدبخت نکنید.یه یا علی یا یاکوروش یا یا ترامپ بگید و تمومش کنید.بعد از چهارده سال یه مغز خراب و جسم ضعیف نسیبم شده ولاغیر.
    در ضمن.ریسک ازمایش نکنید و ابرو ریری بشه.تست ندادن بهتر از دادن تست مثبته.از کیت قبل از ارمایش کمک بگیرید.
    اگر تجربه و علم اندکم کمکی بهتون کرد برای شادی روح برادرم فاتحه ای صلواتی خزابیامرزی چیزی بفرستید.نفستون حق.یاعلی

    1. اعلام زمان دقیق مانگاری ماده مرفین داخل بدن فقط از طریق تجربیات افراد عنوان شده است
      میزان مصرف روزانه ، حجم چربی های بدن فعالیت روزانه میزان تعریق و ادرار و عوامل دیگری در این زمان تاثییر دارند

  134. سلام ادمین جان
    من 20 سالمه یه سال تریاک و شیره مصرف میکردم و به قصد ترک به مدت پونزده روز قرص متادون چهل میلی مصرف کردم ده روزه نه کشیدم و نه قرص خودم میخام ازمایش ادرار و خون بدم مثبت میشه یا منفی ؟؟

  135. سلام
    من ۶روز نه گل کشیدم نع سیگار
    واسه آزمایش اعتیاد واسه استخدام
    قبلش هر روز می‌کشیدم چن سال
    آزمایش منفی میشه؟؟؟؟
    متچکرم

  136. سلام. من چار ماهه مصرف متداوم (هر روزی) و زیاد گل و هشیش دارم چقد طول میکشد تا در ازمایش خون نشان ندهد؟!؟

  137. سلام.
    من آزمایش عدم اعتیاد دادم و مطمئن هستم تا ده روز قبل هیچ مواد و قرصی مصرف نکردم،ولی امروز تو جواب آزمایشم گفتن باید جداسازی بشه تا از شک برطرف بشه.یعنی احتمالا جداسازی احتمال مثبت بودن بیشتره یا منفی بودن؟
    ممنون میشم اگه پاسخ بدین

  138. سلام
    خسته نباشید، من مصرف شیره داشتم الان 1 ماهو ۲۹روزه کنار گذاشتم فقط امروز به اندازه یک گرم شیره خوردم،،میخواستم بپرسم بعد گذشت ۱ماهو ۲۹روز و با استفاده یک بار چند روز زمان میبره که از بدن خارج شه باوجود اینکه مایعات زیاد هم مصرف کنم؟؟ و اینکه درسته قرص L.D باعث منفی شدن آزمایش میشه و تاثیر داره خواهش میکنم جوابمو بدید خیلی واجبه آخه خانومم و پدرم میخوان آزمایش بگیرن پای زندگیم وسطه،،خیلی پشیمونم بخدا اگه میشه جوابمو به این شماراره پیامک کنید۰۹۳۷۹۸۹۴۴۱۴
    ممنون

  139. سلام
    من امروز یک ترامادل ۱۰۰خوردم قبلا هم سه یا چاهار بار با فاصله زمانی طولانی خوردم.میخام برای استخدام آزمایش بدم چند روز میمونه تو بدنم؟توروخدا جواب بدین

  140. سلام من الان ۲ هفته هست که شیره دیگه نمیکشم ۳ روزم قرص متادون دوز ۵ خوردم چنتا کامم کریستال گرفتم ۶ روز دیگه آزمایش دارم مثبت میشه کیرستال و متادونم خواهشمندم زود جواب بدید

  141. با سلام من یک روز دیگه ازمایش های ادواری شرکت رو پیش رو دارم امروز تریاک مصرف کردم آیا در تست های روتین ادواری شرکت ها تست ادرار اعتیاد رو نشون میده یا نه؟ من با مصرف آب زیاد می تونم امیدوار باشم که اگه تست ادرار مربوط به اعتیاد هم بود منفی بشه ممنون!

  142. سلام من چهار روز پیش گل کشیدم کلا تفریح میزنم ولی خوب زیاد زدیم چهار روز پیش فردا روز پنجم میخوام برم ازمایش بدم واسه جواز کسب ازمایشون مرفینه فقط یا ماری جوانا ام نشون میده ؟ اگه مثبت در بیاد تو سیستم ثبت میشه یا میشه یه هفته دیگه دوباره برم ؟

  143. سلام،میشه زود جواب بدین،من ۲ روز قبل از ازمایش اعتیاد شربت دیفن هیدرامین و قرص استامینوفن کدئین خوردم و یه قلیون کشیدم بعد تستم مثبت شد،الان ۴ روزه هیچی نخوردم و قلیونم نکشیدم،ایا بازم تست مثبت میشه یا خیر؟
    اگر میشه زود جواب بدین

    1. دوست عزیز تجربه من که ۸ ساله به لطف خدا وNA پاکم وخدا روشاکرم اینکه دوست من خب توجه کن جفتش مرفین فرقی نداره پس راحت دوهفته کامل تو کیت ادار مشخص شک نکن اگرم واقعا مشکل داری و پای آبروت در میون به شمارم بزنگ تا بگم چی بخوری بدون ترس ودلهره کیت ادرار واسه خیال راحتی بدی منفی باشی بعد بری امتحان اصلی روبدی

      1. سلام‌میشه آیدی تلگرامتونو یا شمارتونو به ایمیلم بفرستین گذاشتم ایمیلمو توروخدا کمکم‌کنید نه تست اعتیاد دارم واسه استخدام ن ازدواج نه هیچی خودم میخوام‌خوب شم ولی کسی نیست کمکم‌کنه

  144. سلام وقت بخیر من دیروز ظهر ۴ کام هروئین کشیدم فردا صبم ازمایش دارم از دیشب شروع کردم مصرف مایعات لطفا راهنماییم کنید چه کاری کنم که تستم منفی بشه؟؟ ممنونم

  145. من نزدیک ۱ سال کمو بیش و گاهی هرروز ماریجوانا مصرف میکردم و خیلی کم کردم شاید هفته ای ۱ بار ، میخوام ترک کنم ولی تا ۷ روز دیگه باید برای استخدام تست بدم چسکار کنم ؟؟

  146. سلام.
    ادمین جان، جان حضرت زهرا ی جواب درست درمون ب من بده که واقعا آبرو و زندگی و آیندم در خطره.
    من به مدت ۱۰ روز مداوم روزی ۱ گرم شیره خوردم.
    الان ۶ روزه که حتی ی کدئینم نخوردم. مایعاتم زیاد خوردم. فردا صب برا استخدام آزمایش دارم. آیا مثبت میشه؟ تو رو قرآن راهنماییم کن. اگه این استخدامی از دستم بره و زنم بدونه برا چی از دستم رفته راهی جز خودکشی ندارم. اگه راهی ب ذهنت میرسه حضرت عباسی به ایمیلم بفرست. مدیونت میشم

  147. سلام من کنگره ای هستم کنگره ۶۰ روزی سه وعده هرووعده ۲/۵سی سی شربت اپیوم یاهمون شربت تریاک میخورم آیا باخوردن قرص ب ۲ و اینکه دیگه شربت رو نخورم بعد ۴ روز دیگه تستم منفی میشه یانه چکارکنم منفی بشه درصمن جوهرلیمو بریزم توادرارم منفی میشه؟

  148. سلام من دارم با اقايي ازدواج ميكنم ايشون قبلا گل ( ماريجوانا) كشيده و ٤ ماه پيش ترياك كشيده! من از سلامتش مطمعن نيستم و نميدونم چطور بفهمم هنوز ميكشه يا نه.. راه هايي كه امكان داره توي ازمايش دستكاري كنه و منفي كنه ميشه بگين چيه؟?:)

  149. سلام بنده کیت تست مورفین رو از شما خرید کردم فقط یه سوال دارم اقای دکتر کسی تریاک رو ب صورت خوراکی مصرف میکنه با کسی که استنشاق میکنه دوره سم زدای یا همون منفی شدن تستش فرق داره؟؟؟اگر فرق داره از کاربران کسی گزارش داده این مورد رو که چند روز طول کشیده که منفی بشه؟؟

  150. سلام میخواستم بدونم ک بوپرنورفین یا همون ب2 تا چند روز قابل مشاهده است در آزمایش اعتیاد و ایا مصرف ب2 باعث تداخل و مثبت شدن متامفتامین داره یا نه ،من تا حالا از نزدیک متامفتامین و امفتامین ندیدم ولی کیت تهیه کردم متامفتامین رو مشکوک کرد !!!لطفا راهنمااییم کنید ،ممنونم.

  151. باسلام
    من چند ماه هروئین وشیشه استفاده میکنم
    ایا خانواده میتونن از طریق ازمایشگاه ازمایش خون بگیرن وسوال دوم چند روز ازمایش منفی میشه در ازمایش خون

  152. سلام خسته نباشید من حدود چهار ماه هفته دوروز شیره می‌خوردم و هفته پیش حدود چهار روز خوردم آخرین روز جمعه هفته پیش بود و واقعا میخوام بذارمش کنار روزهایی که مصرف میکردم توی اون روز سه وعده شیره می‌خوردم الان از جمعه نخوردم و هفته ای داره میاد شنبه که میشه هشت روز چیزی مصرف نکنم تو آزمایش تست عدم اعتیاد واسه ازدواج نشون میده؟

  153. سلام به ادمین گرامی من تریاک مصرف میکنم اما مصرف مداوم ندارم الانم دو سه روزه که نکشیدم و دردو خماری هم ندارم به نظر شما تا ۱۰ روز اینده که بخوام ازمایش بدم برای ازدواج جواب ازمایش منفی میشه؟

  154. با سلام خدمت دوستان من الان ۱ سال و ۷ ماه و ۴ روزه ک پاکم‌، باور کنید هیچ چیزی بهتر از پاکی نیست و درهای رحمت الهی بروتون باز میشه ، مدت زمانی ک از قطع مواد تو ازمایش نشون میده بستگی ب مقدار و مدت زمان مصرفتون داره ، مرفین ، از ۲ روز تا ۱۲ روز ، شیشه از ۳ تا یک هفته ، حشیش از ۳ تا ۱۵ روز ، سعی کنید هندوانه و مایعات زیاد بخورید و ورزش هم مفیده توی پاک شدن ، البته این برای ازمایش ادرار هست ، ازمایش خون تا ۳ ماه هم نشون میده و ازمایش از مو تا ۶ ماه ، ازمایشگاهها اول با همین کیتها ک بیرون میفروشن تست میکنن اگر مثبت باشه کیت میدن برای جداسازی ، چون شما اگر مسکن هم بخورید تستتون مثبت نشون میده ، خواهش میکنم ازتون خواهش میکنم ک تصمیم بگیرید برای همیشه بزارید کنار ، حتی برای تفریح هم استفاده نکنید ، هیچ کاری انقدر سخت نیست ک نتونید انجام بدید فقط کافیه اراذه کنید و از خدا بخوایید کمکتون کنه تا ببنید چه تغییرات و اتفاق های خوبی توی زندگیتون رخ میده

    1. سلام حدود 3ماهی هست که شیره تریاک مصرف میکنم بصورت تفننی و سرگرمی
      چه مقدار طول میکشه تا از بدنم خارج شود
      و چه اقداماتی برای دفع ان نیازه؟؟؟
      لطفا منو راهنمایی کنید.

  155. سلام حدود 3ماهی هست که شیره تریاک مصرف میکنم بصورت تفننی و سرگرمی
    چه مقدار طول میکشه تا از بدنم خارج شود
    و چه اقداماتی برای دفع ان نیازه؟؟؟
    لطفا منو راهنمایی کنید.

  156. سلام.خسته نباشید،شوال داشتم اینکه بنده مصرف کندده شیره بصورت خوراکی هستم تقریبا ۲ سال نمیشود!بنده یکسری بعداز اخرین مصرفم شروع به خوردن چای و انواع دمنوش های پاک کننده کبد و معده کردم تقریبا ۱۵ لیوان بزرگ و ۳ لیوان هم ویتمین ث خوردم و ۱حبه سیر خام خوردم و سیب رنده شده داخل گلاب ریختم و خوردم و یعنی کلا تمام مایعات و کارهایی که پاک کننده کبد و معده هست کردم و بهصورتی شد که هر ۵دقیقه ادرار میکردم و ادرارم جوری شده بود که دقیقا با اب معدنی هیچ فرقی نداشت از لحاظ رنگ،بعد از ۲۷ ساعت از اخرین مصرفم که همه این کارهارو کرده بودم از خودم تست خانگی با کیت های ۵کاره گرفتم و از اونجایی که ۴ تا از تست هارو چون اصلا مصرف نکردم کاملا منفی شد و خط دوم به صورت کاملا پررنگ و واضح مشخص شد و تست مورفین خط اول که برای تایید صحت تست هست کاملا پررنگ و واضح ولی خط دوم بصورت خیلی کمرنگ ولی راحت قابل مشاهده بود!!حالا سوال بنده اینه که ایا تست بنده واقعا منفی شده بود؟؟ وبعد اگر من دقیقا همین روال را که ۲۶ ساعت انجام دادم اگر تا ۴۸ تا ۷۲ ساعت انجام بدم اون خط دوم اینسری واضح و پررنگ میشود؟؟در صورتی که قبلا هم بعد از ۲۶ ساعت تست گرفتم ولی نصف اندازه این مایعاتی که گفتم و مصرف کرده بودم ولی به هیچ وجه خط دوم مورفینن ظاهر نشد!!!

  157. سلام و خسته نباشيد
    خيلي ممنون ميشم جواب سوالم رو بدين
    محل كار من براي تست اعتياد آزمايش خون ميگيرن هر شش ماه يك بار،من هم تقريبا دو سال ميشه روزي هشتاد ميليگرم متادون مصرف ميكنم سري قبل چهارشنبه بهم زنك زدن گفتن شنبه براي تست بيا من همون روز مصرف كرده بودم و ديگه مصرف نكردم تا شنبه يعني كلا تقريبا سه روز كامل شد خودم فكر كردم صددرصد منفي ميشه،ولي دركمال تعجب منفي شد،به نظر شما در روند ازمايش اشتباه شده يا ازمايش خون سه روزه منفي ميشه؟ممنون ميشم پاسخ بدين

  158. ناگفته نماند يكي از دوستانم هم كه پرستار هستن پيشنهاد كردن روزي دو ليستر سرم بزنم و تو اين سه روز هر روز صبح و شب يك ليتر سرم گرفتم.آيا تست خون به همين سرعت منفي ميشه يا اشتباهي رخ داده؟ممنون ميشم جواب بدين.

  159. سلام من رفتم برای ازمایش ازدواج که قبلش هیچگونه مسکن نخورده بودم چرا ازمایش مورفینم مثبت دراومد؟
    اگه دوباره مثبت دربیاد چیکار کنم؟

  160. سلام من دیروز نامزدم واسته تست اعتیاد ازمایش ازدواج داد اما مثبت شد حشیش نشون داد مصرف نکرده فقط در معرض دود بوده چند روز تو بدنشه و چه مدت دیگ میتونه باز تست بده ک منفی بشه

  161. سلام دوست عزیز بزار یه چی رو واضح بگم بهتون ماده مخدر بنام شربت متادون خیلی کثیف و سم زدا هست استرس واعصاب کشی واسه خودتون راه نندازین این لامصب دقیق ۴۰ روز بعد منفی میشه من خودم ۸ ساله پاکم والانم نشریات وسنتها و قدم ۱۲ رو هم کار کردم از تمامی دوستان هم اگه واقعا دچار این استرس ها و مدت مثبت ویا بعد چند روز منفی میشم یا ممکن شغلم از دست بدم اگه کسی از دوستان گرفتار این فکر وخیال هستن من میتونم بش راهل وجواب دقیقی بدم بش بدون هیچ‌توقعی بخاطر رضای خدا وتولد دوباره یک بیمار

  162. همین حرفا رو به خودش بگو
    مطمئن باش میتونی کاری کنی بذاره کنار
    نیازی نیس پناه به غیر خدا ببری
    مراکز ترک اعتیاد دروغگویی بیش نیستن
    کافیه یه بار گل بکشی و قطره استریل چشمی
    آزمایش شیشه برات مثبت میاد!!! خدا لعنتشون کنه
    زندگی رو از هم میپاشن ، پناه به مراکز ترک اعتیاد نبرید

  163. تورو ولله اگر اینو میخونید هیچوقت سمت اعتیاد نرید . من الان این پیام هارو میبینم برای دو سه سال پیش هستن یاد خودم میوفتم ک دوساا پیش میومدم اینارو میخوندم خندم میگرفتم ولی الان خودم یکی از همین آدم ها شدم .اعتیاد خیلی زود ادمو غرق میکنه اگر زندگیتونو دوست دارید نرید سمتش نزارید مزه اش بیاد زیر زبونتون.منو یکی از همکارام تو شرکت اوردم یکم داد هرزگاهی میاورد میداد بعد دیگ نداد منم کم کم شروع کردم به خرید تا بخودم اومدم دیدم کارم تموم شده .فقط یچیز میگم تجربمو میگم نزارید مزه اش بیاد زیر زبونتون چون اگر بیوفتید توش دیگ ترکش کار خداس ب ولله هرچقدرم ترک کنید باز بعد یمدت برمی‌گردید چرا چون مزه اشو فهمیدیم . ایشالا همتوندپاک بشید من خودمم الان ۳ روزه بخاطر ازمایش اعتیاد برای شرکت مصرف نمیکنم اگر خدا بخواد میخام باز ادامه بدم همین پاکیو دعا کنید برام . ۲۴ سالمه از کرج نزدیگ به ۲ ساله افتادم توش همه چیزم مصرف کردم متادون شیره ب۲ دتا تجربه بهم گفته بدترین جیز بین اینا متادون و ب۲ هستش .

  164. سلام بر همگی. هیچ راهی برای فرار از تست اعتیاد و مواد افیونی وجود نداره نه تنها در ایران بلکه در هیچ کجای جهان حتی کشورهای پیشرفته. پس بهترین راه برای حل این مشکل دوری از همه مواد مخدر و افیونی هست. که بسیار خانمان سوز بوده است. یک راه استثنایی برای افراد خاصی وجود دارد که هزینه های آن میلیاردی است ولی هر گونه موادی را منفی خواهد کرد. کسانی که پول ندارد سراغش را نگيرند

  165. باسلام دوست من اصلا ناامید نشو منم متادون مصرف میکردم یه هفته اصلا خواب نداشتم تا50روزم فقط تب میکردم باید پرهیز کامل بکنی برای خودت زندگی کن نه برای تایید دیگران

  166. با سلام همش به میزان مصرف و مدت مصرف ,فعالیت بدنی و متابولیسم دارد !متادون و حشیش معمولا برای رانندگی و ازدواج نمی گیرند برا مچ گیری سرکار و استخدام یا گفته باشند صدرصد میگیرند !
    تفننی یا مصرف کم تریاک یا شیره مثل روزی یه بار یا دوبار با بالفور یا شیره زیر ۲ گرم رو میشه با قطع مصرف, خوردن مایعات ,شیر و آب و ورزش کردن و کمی پرمنگنات رد کرد!
    متادون رو به دوستان شاغل اصلا توصیه نمیکنم درست که میگن گرفتنش غیرقانونی یا باید بهتون یا پزشکان اطلاعبدهند اما براحتی میگیرند بهتون هم نمیگند نتیجه هم متابولیت اعلام میکنند که حراست شما یکی اش هم نمیدونن چیه ,فقط میگن مثبته ! براحتی هم,میگن برو دست خدا !
    بی دو هم همینجوریبیهوا نخورید داغونتون میکنه !خودش داستان داره ,مدت داره ,برچرخید ازش درست استفاده کنید بد نیست ! البته میگم باید برویند چون ضد مخدر های دیگه است خصوصا مورفین و متادون !
    یا برید پزشک حدااقل یه گواهی متادون برا شش ماه بگیرید تا بتوانید سم زدایی کنید !کمش کنید و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا