12,000 تومان

25 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

( توضیح مهم )

سفارش شما امکان دارد بر اساس موجودی فروشگاه رپید تست از برند های متفاوتی باشد که در کیفیت و حساسیت تفاوتی ندارند.

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

خرید کیت تست قرص اکس

کیت تست مصرف قرص اکس جهت تشخیص کیفی اکستازی در ادرار است که تنها برای استفاده دارویی و تشخیص vitro in یا خارج از بدن انسان است.
این تست بر اساس روش ایمونوکروماتوگرافی عمل کرده و حساسیت این تست نواری ml/ng 500 میباشد  ml/ng 500:off Cut

نوار تست MDMA تنها یک نتیجه تحلیل کیفی مقدماتی را ارائه میدهد. یک روش جایگزین با اختصاصیت بیشتر به منظور تایید نتایج اولیه باید مورد استفاده قرار بگیرد که در این خصوص کروماتوگرافی گازی-اسپکترومتری جرمی (MS/GC) روش ارجح است. مالحظات بالینی و تخصصی باید برای مورد سوء مصرف مواد به ویژه زمانی که نتایج تست مثبت است ، به کار برده شود.

برای انجام این آزمایش نیازمند یک تایمر و ظرف نمونه ادرار یا یورین باتل می باشد.

ملاحضاتی که در این کیت اعتیاد باید رعایت شود که پس از تاریخ انقضاء مصرف نشود. تست تا زمان استفاده باید در بسته بندی باقی بماند. تمام نمونه ها باید عفونی در نظر گرفته شوند و کلیه اصول ایمنی جهت جابجایی و استفاده از آنها رعایت شود

برخی از داروهایی که ممکن است با تست MDMA  مثبت کاذب ایجاد کند:

داروهای OTC سرماخوردگی و ضد آلرژی:

  • افدرین
  • سودوافدرین و دزوکسی افرین
  • فنیل افرین

داروهای OTC ضد چاقی:

  • فنیل پروپانول آمین

اسپری‌های OTC بینی:

  • افرین

داروهای ضد آسم:

  • Marax

سایر داروها:

  • بوپروپیون
  • کلرپرومازین
  • دزیپرامین
  • دکستروآمفتامین
  • ایزوکسوپرین
  • لابتالول
  • متیل فنیدیت
  • ریتودرین
  • سلژیلین
  • تریمیپرامین

اساس کیت تست قرص اکس :

نوار تست اکستاسی حاوی ذرات متصل به آنتی بادی مونوکلونال ضد اکستازی و ترکیب پروتئین– ترکیبات اکستازی کنژوگه است .آنتی بادی ثانویه تهیه شده در گونه بز نیز برای خط کنترل به کار گرفته شده است .
تست رپید اکستازی یک روش ایمونواسی بر پایه اتصال رقابتی میباشد. داروهایی که در نمونه ادرار ممکن است یافت شوند با داروهای حاصل از متابولیک کبد برای اتصال به آنتی بادیها در رقابت هستند. در طی آزمایش نمونه ادرار از طریق خاصیت مویینگی به سمت بالا حرکت خواهد کرد .

اگر داروی قرص اکستازی موجود در ادرار زیر ml/ng 500 باشد محلهای اتصال به ذرات پوشیده شده از آنتی بادی را در تست پر نخواهد کرد .

آنتی بادی که بر روی ذرات موجود است به وسیله اکستازی ترکیب شده جذب خواهد شد و از خود یک خط رنگی در ناحیه خط تست (T ) برجای خواهد گذاشت.

چنانچه سطح اکستازی باالی ml ∕ ng 500 باشد خط رنگی در ناحیه خط تست (T )ظاهر نخواهد شد زیرا همه محلهای اتصال آنتی بادیهای اکستازی را اشغال میکند.

اگر وجود اکستازی در نمونه ادرار مثبت باشد خط رنگی در ناحیه خط تست (T) به علت رقابت دارویی تشکیل نخواهد شد، در حالی که اگر نمونه ادرار حاوی مقادیر اکستازی کمتر از سطح مورد نظر در آزمایش باشد؛ در این ناحیه یک خط رنگی ظاهر می شود.

به منظور روند کنترل، همیشه یک خط رنگی در ناحیه خط کنترل ) C )آشکار میشود که نشان دهنده حجم مناسبی از نمونه میباشد که به غشا افزوده شده است.

مرحله دریافت نمونه جهت آزمایش

نوارتست های بسته بندی شده در دمای اتاق یا یخچال نگهداری شود )c°۳۰-۲ .)تست تا زمان تاریخ انقضای درج شده بر روی بسته معتبر میباشد. از یخ زدگی محافظت شود و پس از تاریخ
انقضاء استفاده نشود.
جمع آوری ادرار : نمونه ادرار باید در یک ظرف تمیز و خشک  جمع آوری گردد، ادرار جمع آوری شده در هر زمان از روز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. پیشنهاد می شود از یورین باتل استفاده شود

نگهداری نمونه : نمونه ادرار میتواند در دمای c°۸-۲ برای بیشتر از ۴۸ ساعت نگهداری شود و برای ذخیره طوالنی مدت در دمای c°۲۰ -فریز گردد. نمونه های فریز شده باید قبل از تست، ذوب و ترکیب گردد. البته روش هایی برای نگه داری نمونه ادرار شخص و موکول کردن آزمایش به بعد وجود دارد

طریقه انجام تست نواری MDMA

کیت تشخیص مصرف قرص اکس یک بررسی سریع و کم هزینه برای بررسی عدم اعتیاد فرد است.این آزمایشات بقدری محبوب شده اند که بسیاری از مراکز کمپ اعتیاد و آزمایشگاه ها به وسیله آن بررسی های اولیه را انجام می دهند

قبل از انجام آزمایش اجازه دهید نوار تست و نمونه ادرار به دمای اتاق برسد )c°۳۰-۱۵.)
• قبل از باز کردن بسته MDMA ، اجازه دهید دمای نوار تست به دمای اتاق برسد، نوار تست را از پوشش جدا کرده و حدامکان از آن زود استفاده شود.
• نوار تست را از جهتی که شکل موج نشان می دهند به طور عمودی تا خط ماکزیمم (MAX) وارد نمونه ادرار کنید و حداقل به مدت ۱۵-۱۰ ثانیه نگه دارید. به شکل مراجعه فرمایید.
• نوار تست را در سطح صاف و غیرجاذب قرار دهید، تایمر را روشن کنید و منتظر بمانید تا خط رنگی آشکار شود. نتایج را در عرض ۵ دقیقه تفسیر کنید.
+ از تفسیر نتایج پس از ۱۰ دقیقه اجتناب نمایید.

تفسیر تست اکستازی یا کیت تشخیص مصرف قرص اکس

منفی : دو خط آشکار میشود یک خط باید در ناحیه کنترل (C )یا خط کنترل باشد و خط رنگی که غالبا رنگ قرمز دارد دیگر در ناحیه تست (T )نمایان شود، این نتیجه منفی نشان دهنده آن است که غلظت اکستازی کمتر از سطح قابل ردیابی یا همان حد مرزی یا کات آف  (ml/500ng )می باشد.
+ توجه : شدت رنگ در ناحیه کیت تشخیص مصرف قرص اکس تشخیص مصرف قرص اکس (T )ممکن است متغیر باشد، ولی آشکار شدن خط رنگی حتی اگر خط کمرنگ شکل گرفته باشد به منزله پاسخ منفی میباشد .
مثبت : یک خط رنگی در ناحیه کنترل )C )ظاهر شود و هیچ خطی در ناحیه تست (T )مشاهده نشود. این پاسخ مثبت نشان دهنده غلظت اکستازی بالا ی سطح قابل ردیابی (ml/500ng ) می باشد.
نامعتبر : خط کنترل (C )تشکیل نمی شود. حجم ناکافی نمونه یا روش اجرای نادرست آزمایش، شایعترین علل عدم تشکیل خط کنترل (C )می باشد. مراحل کار را مجددا بازبینی نموده و تست را با یک نوار تست جدید تکرار کنید. در صورت عدم رفع مشکل، استفاده از نوار تست را متوقف نمایید

قرص اکس یا قرص اکستازی چیست؟

قرص اکستاسی چیست

اe-Methylenedioxy )متیلن دیاکسی – مت امفتامین )اکستازی( یک داروی سنـتتیک میباشد، که اولین بار بوسیله یک شرکت دارویی آلمانی در سال ۱۹۱۴ برای درمان چاقی ساخته شد. افرادی که از MDMA استفاده می کنند ، معمولاً آن را به عنوان کپسول یا قرص مصرف می کنند ، گرچه برخی آن را به صورت مایع می نوشند یا پودر را در مایعات میریزند.اگر این دارو به طور مرتب استفاده شود، تاثیراتی مانند فشار و کشش ماهیچهای و تعریق را در پی دارد.

قرص MDMA دارای یک نامه فانتزی X است که معمولا در روی آن حک شده است ، به احتمال زیاد به اکستازی (XTC) اشاره دارد اکستازی یک محرک نمیباشد .ماده خالص MDMA ظاهری کریستالی دارد. هنگامی که به شکل قرص ساخته شد ، مواد دیگر اضافه می شوند تا آن را به یکدیگر بچسبانند.

این قرص ها ممکن است حاوی متامفتامین ، کوکائین ، پیپرازین ، کاتینون های مصنوعی (” نمک حمام “) یا بسیاری از آلاینده های شیمیایی مختلف باشند. این قرص ها با آرم های دیگری مانند ماهی ، شاتل فضایی ، پروانه ، انگشت دست تولید می شود.

آمفتامین باعث افزایش فشار خون و ضربان قلب میشود و اکستازی باعث تغییرات ادراکی به شکل حساسیت زیاد به نور، مشکل در تمرکز و تاری دید در افرادی که مصرف میکنند، میشود. به نظر میرسد مکانیسم عمل آن از طریق آزاد سازی انتقال دهندههای عصبی میباشد.

اکستازی ممکن است باعث ترشح دوپامین شود، اگرچه نظر عمومی بر این است که اثر ثانویه دارو میباشد. شایعترین اثر داروی اکستازی برای افرادی که با دز معقول استفاده میکنند، قفل شدن فکها می باشد. تست رپید اکستازی زمانی نتیجه مثبت را نشان میدهد که متیلن دی اکسی – مت امفتامین در ادرار به باالی ml ∕ng 500 برسد.

مواد تشکیل دهنده قرص اکس

تجربه مصرف اکستازی

برخی تئوری های عجيب هم درباره مصرف اين گونه مواد مطرح می شود، از جمله آرش می گويد: “يکی از دوستانم اکس را با چتامين (قرص مربوط به بيماری های اسب) مخلوط کرده بود و از طريق دماغ چند کام کشيده بود. اينجوری اثر اکس چند برابر می شود. در اين حالت با عده ای ديگر از دوستانش، سرهايشان را به هم چسبانده بودند و احساس کرده بودند امواج مغزشان به هم منتقل می شود”.

فاز قرص اکس

از جمله فاز قرص اکس می توان به افزایش فشارخون و ضربان قلب اشاره کرد،شادی‌آور بودن این دارو یک دلیل اصلی برای تمایل به مصرف آن می باشد به همین منظور نیز این قرص به قرص شادی نیز شهرت دارد .احساس صمیمیت با دیگران و کاهش اضطراب فرد از دیگر فاز های آن است.يک بار که اکس زده بودم، ستاره های آسمان را می ديدم که برق می زنند. در بين آن ها يک ستاره دايم در حرکت بود و من می خواستم بگيرمش. دنبالش می رفتم، ستاره هم فرار می کرد، بعد خوردم ستون وسط اتاق و عينکم شکست

اکستازی اسلامی

از زمان های قدیم داروهایی با فرمول های گیاهی به نام اکستازی اسلامی یا معجون عشق ابن سینا (اکستاسی گیاهی) برای افزایش محبت و شادی تولید می گردید. اما جدیدا دست ساز گیاهی که توسط یک محقق ایرانی تولید شد به دلیل شادی‌آور بودن اکستازی اسلامی نامیده می‌شود، برای تولید این دارو حدود ۳ سال بر روی ۸۰ نفر از دانشجویان داوطلب امتحان شده است.”اکستازی اسلامی” جهت جلوگیری از انسداد رگ‌های قلبی می‌باشد که از عصاره ۶ گیاه از جمله گیاه آمگا، عصاره بید مشک و عصاره گیاه نعناع به دست آمده و به صورت نوشیدنی می‌باشد

ماندگاری قرص ایکس در آزمایش اعتیاد

ماندگاری قرص اکس در بدن

حساسیت

500 ng/Ml

زمان پاسخ دهی

10 دقیقه

ساخت

ایران

گواهینامه ها

وزارت بهداشت و درمان

نمونه گیری

ادرار

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کیت تشخیص مصرف قرص اکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12,000 تومان