کیت تست lsd

(1 بررسی مشتری)
  • عملکرد سریع
  • قابل استفاده در خانه
  • دقت 98 درصد
  • کیفیت بالا
  • نمونه کمیاب

99,000 تومان

22 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

( توضیح مهم )

سفارش شما امکان دارد بر اساس موجودی فروشگاه رپید تست از برند های متفاوتی باشد که در کیفیت و حساسیت تفاوتی ندارند.

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

خرید کیت lsd یا lysergic acid diethylamide

پس از خرید کیت LSD با یک تست نواری تشخیص مواد مخدر روبرو می شوید که برای انجام آن نیاز به نمونه ادرار فرد دارید .نگران مدت زمان انجام آزمایش نباشید چون این رپید تست در کمتر از 10 دقیقه پاسخ تشخیص ماده lysergic acid diethylamide یا همان ال اس دی را در ادرار آزمایش شده خواهد داد

میزان کات آف یا حد مرزی تشخیص کیت LSD به این صورت است که اگر نمونه آزمایش شده حاوی حداقل 20 نانوگرم LSD در هر میلی لیتر ادرار باشد، این تست LSD مثبت می شود، یا اگر نمونه حاوی کمتر یا اصلاً نباشد منفی می شود.

خرید اینترنتی کیت LSD مزایای فراوانی از جمله دریافت اطلاعات کامل و همینطور ارسال بصورت محرمانه را دارد البته این تست سریع بسیار کمیاب بوده و مانند دیگر تست های خانگی در همه مراکز و آزمایشگاه ها به سادگی پیدا نمی شود

پیشنهاد می کنیم در صورتی که قصد خرید کیت LSD دارید هر چه زودتر سفارش بدهید

زمان تشخیص LSD در ادرار

1 تا 3 روز پس از مصرف آن می توانید اطمینان داشته باشید که امکان تشخیص LSD در ادرار فرد صحیح و درست می باشد چون این ماده پس از مدت ذکر شده از بدن فرد خارج می شود

تست برای شناسایی مصرف LSD از طریق ادرار، شامل یک کیت تست آزمایشگاهی بالینی با استفاده از تست های کروماتوگرافی می توانند لیزرژیک را در ادرار تشخیص دهند. بیشتر افراد عادی نمی توانند از این تست در خانه یا محل کار خود استفاده کنند و نتیجه حاصل را سریعا قضاوت کند که البته خاطرتان نرود  برای بررسی مصرف LSD باید به یک پزشک مراجعه کنند.

توجه داشته باشید که استفاده از LSD به عنوان یک ماده مخدر غیرقانونی شناخته شده است و هر نوع مصرف LSD فقط به کار گرفتن آن برای تفریح و صرفاً جهت سرگرمی نشان می دهد. مصرف هر نوع مواد مخدر خطرناک است و شدیداً از آن پرهیز کنید.

چطور کیت LSD بخریم ؟

تست مصرف LSD باید توسط یک آزمایش محلول به نام “تست الکلی مروری” (Morrisey reagent test) انجام شود. این تست، به دلیل واکنش‌هایی که ایجاد می‌کند، قادر است به شما کمک کند تا بفهمید آیا موادی که ممکن است شامل LSD باشد، وجود دارد یا خیر.

همانطور که گفته شد، برای انجام این تست باید از یک کیت تست مخصوص استفاده کنید که می توانید آن را به راحتی از فروشگاه آنلاین رپید تست  سفارش دهید. پس از خرید کیت تست LSD ، شما باید آن را با استفاده از دستورالعمل های دقیق و مربوطه که همراه کیت تست ارائه می شود، برای تشخیص مصرف LSD انجام دهید.

به هر حال، توجه داشته باشید که برخی مواد مخدر و دارو ها و قرص های غیر قانونی ممکن است نتایج نادرستی ارائه کنند، بنابراین بهترین کار قبل از مصرف هر نوع مواد مخدر از جمله LSD، جلوگیری از مصرف است.

LSD یا ال اس دی چیست؟

D-lysergic acid diethylamide (LSD) قوی ترین ماده توهم زا شناخته شده برای انسان است. مقدار مصرف LSD در میکروگرم یا میلیونی گرم  با دوزهای کوکائین و هروئین در مقیاس میلی گرم یا هزارم گرم  اندازه گیری می شود . در مقایسه با سایر مواد توهم زا  LSD صد برابر بیشتر و قوی تر از psilocybin و psilocin و ۴۰۰۰ برابر قوی تر از mescalineاست.

اثر توهم زا در انسان به طور کلی ۲۵ میکروگرم در نظر گرفته می شود. در طی چند سال گذشته ، قدرت LSD به دست آمده در طول اجرای قانون مواد مخدر بین ۲۰ تا ۸۰ میکروگرم در هر محدوده است واحد دوز. اداره اجرای دارویی (DEA) 50 میکروگرم را به عنوان واحد دوز استاندارد تشخیص می دهد معادل کارت تست اسید لیزرژیک دی اتیل آمید یک مرحله (LSD) هنگامی که LSD در ادرار بیش از  ۱۰ng / m باشد

اساس آزمایش lsd  :

Drug One LSD Drug of Abuse Test یک روش ایمنی مبتنی بر اصل الزام آور رقابتی است. دارو که ممکن است در نمونه ادرار وجود داشته باشد به دلیل محل اتصال آنها به محلول دارویی مربوطه می پردازد
آنتی بادی اختصاصی آنها در حین آزمایش ، یک نمونه ادرار با عمل مویرگی به سمت بالا مهاجرت می کند. دارو در صورت وجود در نمونه ادرار یر غلظت برش آن ، محل اتصال آنتی بادی خاص آن را اشباع نمی کند. آنتی بادی پس از آن با ترکیبات پروتئین دارویی واکنش نشان داده و یک خط رنگی قابل مشاهده در منطقه خط تست خاص نشان داده می شود
نوار دارو وجود داروی بالای غلظت بریده شده ، تمام محل های اتصال آنتی بادی را اشباع می کند. بنابراین ، خط رنگی در ناحیه خط تست شکل نمی گیرد.
یک نمونه ادرار مثبت از نظر دارویی باعث ایجاد خط رنگی در ناحیه خط تست خاص کارت Dip نمی شود به دلیل رقابت دارویی ، در حالی که یک نمونه ادرار با منفی دارو خطی را در منطقه خط آزمایش ایجاد می کند به دلیل عدم رقابت مواد مخدر. برای خدمت به عنوان کنترل رویه ، یک خط رنگی همیشه در تقابل ظاهر می شود

جمع آوری ادرار : نمونه ادرار باید در یک ظرف تمیز و خشک جمع آوری گردد، ادرار جمع آوری شده در هر زمان از روز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

نگهداری نمونه ادرار

نوار تست lsd در دمای اتاق یا یخچال نگهداری شود.۲ درجه سانتیگراد تا ۳۰ درجه سانتی گراد دمای مناسب نگهداری می باشد. کیت تا زمان تاریخ انقضای درج شده بر روی بسته معتبر می باشد. بعد از تاریخ استفاده نشود.از یخ زدگی محافظت شود و پس از تاریخ انقضاء استفاده نشود.
نمونه ادرار جمع آوری شده می تواند در دمای c°۸-۲برای بیشتر از ۴۸ ساعت نگهداری گردد و برای ذخیره طولانی مدت در دمای c°۲۰ -منجمد شود. نمونه های فریز شده باید قبل از تست، ذوب و ترکیب گردد.

 

 

 

 

نوع کیت

نوار

حساسیت

20 ng/ml

نمونه گیری

ادرار

زمان پاسخ دهی

10 دقیقه

ساخت

چین

نحوه عملکرد

مکانیکی

1 دیدگاه برای کیت تست lsd

  1. اویسا مختاری

    اصلا کیت ال اس دی تو ایران نیست
    همه جا رو گشتم
    الان موجوده واقعا سفارش بدیم؟؟

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

99,000 تومان