مطالب اعتیاد

ترفند های جدید منفی شدن تست اعتیاد (1403)

New Tricks of Negative Addiction Testing (update 2024)

تقلب در تست اعتیاد

تقلب در تست اعتیاد از اولین فکرهایی است که در سر فردی که مصرف کننده مواد مخدر است بوجود می آید .آگاه نبودن با روند انجام تست و همینطور شرایط دشوار کنار گذاشتن مصرف موجب می شود که فرد به فکر فریب در این آزمایش بی افتد

برای انجام این کار از روش های مختلفی نام برده می شود. این ترفند ها از انجام کارها و خوردن چیزهایی است که به گفته عوام مردم تاثییر در پاسخ آزمایش عدم مصرف مواد مخدر شخص دارد.

ترفند های مختلفی منفی شدن کیت اعتیاد بیشتر به روش های خانگی نام برده می شود .افراد مختلف فکر می کنند با انجام کارهایی و همچنین استفاده از چیز های مختلف می توانند بدن خود را قبل از مراجعه به آزمایشگاه از هر گونه ماده مخدری و نشانه سوء مصرف آن پاک کرده و به سادگی هر چه تمام تر برگه عدم اعتیاد دریافت کند.

منفی کردن آزمایش اعتیاد

با پیشرفت علم و تکنولوژی روش های انجام آزمایش هم دقیق تر و حساس تر شده اند و نسبت به گذشته بسیار دقت بالاتری داشته و سریعتر نیز عمل می کنند. کارشناسان آزمایشگاه های صادر کننده گواهی عدم اعتیاد نیز با گذشت زمان و مراجعه افراد مختلف متعدد با روش هایی که اشخاص با آن سعی به تقلب در آزمایش اعتیاد می کنند آشنا شده و به سادگی متوجه این موضوع می شوند.

امروزه نیز مقررات و کنترل های سفت و سختی در آزمایشگاه های صادر کننده گواهی عدم اعتیاد وجود دارد که تا حد بسیار زیادی از تقلب و منفی کردن تست اعتیاد جلوگیری کند و همچنین وجود کیت هایی تحت عنوان کیت تشخیص تقلب در نمونه ادراری وجود دارد که به بررسی تقلب های احتمالی که ممکن است در تست اعتیاد صورت بگیرد می پردازد .

کیت تست تقلب در آزمایش اعتیاد در فروشگاه رپید تست ارائه شده و امکان سفارش آن برای شما نیز مهیا است.

ترفند های اصلی منفی شدن تست اعتیاد

اگر بخواهیم ترفند های اصلی منفی شدن آزمایش اعتیاد را به چند روش کلی تقسیم کنیم می توانیم پاسخ را در چند گروه مختلف بگنجانیم تا بوسیله آن بهتر بتوانیم شیوه های تقلب در آزمایش عدم اعتیاد را معرفی و بررسی کنیم. بدین منظور در لیست زیر اصلی ترین راه های تقلب در کیت اعتیاد را مثال خواهیم زد.

البته ما هیچکدام از این راه ا را نه پیشنهاد می کنیم و نه به قطعیت در مورد دریافت نتیجه مورد توجه شما تضمین می کنیم .همانطور که هر روزه راه و روش های جدیدی برای تغییر نتیجه ازمایش مصرف مواد مخدر کشف می شود مراکز و آزمایشگاه ها هم بیکار ننشسته و در مقابل از راه های جدید تشخیص و گرفتن مچ فرد معتاد رونمایی می کنند

اما باید بدانید این موارد از جمله سریعترین راه های منفی کردن تست اعتیاد باشد

  • منفی کردن آزمایش اعتیاد با قطع مصرف مواد
  • تقلب در آزمایش اعتیاد با اختلال در نمونه ادرار
  • تقلب در تست اعتیاد با خوراکی ها
  • تقلب در تست اعتیاد با دارو
  • منفی

در ادامه به بررسی تمامی راه های تقلب در آزمایش اعتیاد می پردازیم:

منفی شدن آزمایش اعتیاد با قطع مصرف

منفی شدن تست اعتیاد با قطع مصرف

یکی از مهم ترین و کم هزینه ترین راه ها برای منفی کردن تست اعتیاد، عدم مصرف و یا قطع مصرف هر ماده مخدری می باشد.این یک واقعیت ساده و شفاف می باشد که با ترک مصرف مواد سطح آن در بدن کمتر می شود و پس از گذشت مدتی به طور کامل از بدن فرد خارج گشته و جواب تست وی بدون تشخیص ماده مخدر می گردد.

تقلب در آزمایش عدم اعتیاد با تعویض نمونهدر واقع شخص با کنار گذاشتن استفاده هر نوع ماده مخدر یا دارو می تواند به این امید باشد که در عرض مدت زمانی اثرات آن از بدن وی خارج شده و روش های آزمایشگاهی که اغلب تا چند روز مصرف ماده مخدر را تشخیص می دهند وی را عاری وجود ماده مخدر نشان دهند که این خود بسیار راه بدون تخلفی محسوب می شود.

البته باید در این مورد حساسیت خاصی لحاظ شود چون هر ماده مخدر یا دارو بسته به نوع عملکرد و ترکیبات شیمیایی داخل خود مدت زمان متفاوتی داخل بدن انسان باقی خواهد ماند.

امکان دارد برای منفی کردن آزمایش اعتیاد حشیش  حشیش مدت زمان بسیار بیشتری از عدم مصرف توسط فرد باید گذشته باشد نسبت به ماده ای مخدر دیگری همانند تریاک .

ما در نوشته ای دیگر با موضوع چند روز پس از مصرف مواد مخدر آزمایش اعتیاد منفی می شود به بررسی مواد مخدر مختلف و میزان ماندگاری آنها در بدن انسان پرداخته ایم که پیشنهاد می کنیم اگر از این روش می خواهید استفاده کنید حتما آن را مطالعه کنید.

 

منفی کردن آزمایش با قطع مصرف از روش های بسیار سخت و نیازمند اراده قوی و تحمل درد و مشکلات خاصی می باشد و همچنین به دلیل اینکه در این روش علائم ترک اعتیاد مانند خماری و عدم فعالیت کاری در فرد ظاهر می شود بسیاری از مصرف کنندگان مواد مخدر برای گریز از نتایج مثبت آزمایش خود ، این روش را انتخاب نمی کنند و همواره به دنبال روشی آسان تر و بدون درد و عذاب هستند از این رو به انجام روش های دیگری که در ادامه توضیح می دهیم روی می آورند.

.

به جرات می توان گفت که این روش دومین راه برای تقلب در آزمایش اعتیاد است که به ذهن افراد می رسد که فرد امید دارد توسط این راه بتواند از شر آزمایش مواد مخدر و دریافت استعلام راحت شود

تقلب در آزمایش اعتیاد با اختلال در نمونه

این خیلی راه ساده و راحتی است که نمونه ادرار خود را با نمونه فرد دیگری که مصرف مواد مخدر نداشته جابجا کنیم.

آزمایش اعتیاد با اختلال در نمونه

چه کاری بهتر از این ؟ ادرار فرد سالم را با خود به آزمایشگاه برده و آن را در ظرف نمونه تخلیه کرده و تحویل پرسنل آزمایشگاه داده و با خیال راحت به خانه یا محل کار خود بر می گردیم.اما واقعا به همین سادگی است؟

اکثر آزمایشگاه ها به دوربین مدار بسته مجهز بوده و پرسنلی هنگام نمونه گرفتن بالا سر فرد از داخل آینه مراحل را کنترل می کنند.

حالا اصلا شد و فرد توانست ادرار خود را با شیوه ای که کسی متوجه نشد با نمونه ادرار خود جابجا کرد آیا کار تمام است؟

ساده ترین راه برای تشخیص این امر کنترل دمای حرارت ادرار داخل نمونه است.بدن انسان با 37 درجه دمای گرمی دارد و کافی است به ظرف نمونه دست بزنیم و سردی آن خود بیانگر این امر است که ادرار در همان لحظه تخلیه نگشته است.

از طرف دیگر ادرار مانده با ادرار تازه تخلیه شده علامت های آزمایشگاهی مختلفی دارد که بوسیله تست های تشخیص ادرار می توان به سادگی آن را تشخیص داد.

اما یک نکته جالب که در اینجا به شما بگوییم این است که در خارج از کشور کیسه هایی برای تقلب ادرار در سایت های فروشگاهی فروخته می شود که در آنها کیسه متصل شونده به بدن که می توان به وسیله ان ادرار را با خود داخل محل نمونه گیری برد

البته تعجب ما هم از فروش این وسیله بود اما فکر کنیم آنها هم خودشان به خوبی می دانند که شخص برای نمونه دادن انقدر ها هم دستش باز نیست که هر طور می خواهد ادرار را جابجا کند

کیسه تقلب در تست اعتیاد

تقلب در تست اعتیاد با خوراکی ها

خوردن بعضی خوراکی ها اطراف ما سبب می شود تا آزمایش اعتیاد منفی شود .البته نباید خیلی به تاثییر سریع این روش دلتان را خوش کنید.

منفی کردن تست اعتیاد با خوراکییکی از راه هایی که موجب می شود جواب آزمایش اعتیاد مصرف کنندگان مواد منفی گردد نوشیدن و مصرف آب زیاد است. خوردن آب قبل از کیت تست اعتیاد البته به صورت تدریجی و حداقل یک هفته قبل از انجام آزمون اعتیاد می تواند باعث دور زدن تست اعتیاد به خصوص منفی شدن تست اعتیاد ا درار می باشد.

این راه بیشتر برای مصرف کنندگان دوزهای پایین و یا افرادی که بصورت تفننی و گه گداری سمت مصرف مواد می روند قابل انجام است.

در این مورد ملاحظه در مورد نوع ماده هم باید صورت گیرد چون همانطور که در بالا گفتیم اصولا بعضی مواد ماندگاری بالایی دارند حتی اگر مصرف آن محدود باشد

بای مثال منفی کردن تست اعتیاد متادون با این روش به سادگی امکان پذیر نمی باشد هر چند مصرف این ماده محدود و کم باشد چون دفع این ماده به سادگی با رقیق سازی مورد اطمینان نیست.

دیگر خوراکی هایی که به این کار کمک می کند مانند هندوانه ، زغال اخته ، انگور ، چای سرد ، سرکه ، سبزیجات و غیره همگی می تواند با افزایش حجم ادرار و همین طور مواد ادرار آور داخلشان سهمی در خروج داروها و مواد مخدر از بدن داشته باشد.

یادتان نرود که این امر باید در مدت زمان طولانی و بصورت پیوسته صورت گیرد و با انجام یک روز و مصرف میزان زیادی از این خوراکی ها قطعا پاسخ درستی دریافت خواهید کرد

تاثیر ورزش در منفی کردن تست اعتیاد

تاثییر ورزش در منفی شدن تست

ورزش کردن سوخت و ساز بدن را بالا برده و موجب آب شدن چربی های بدن می گردد.داروهای مخدر و مواد در بافت های چربی افراد ذخیره شده و از طریق کلیه ها دفع می گردد.بنابراین افرادی که لاغر تر هستند یا ورزش می کنند زودتر این مواد از بدن آنها خارج خواهد شد.

ورود دارو های مخدر به بدن و متابولیسم آنها در خون و سپس در داخل بافت های چربی و بزاق و مو می باشد

خوب باید بدانید که انجام ورزش نیز در چند روز قبل از انجام تست تاثییر قابل توجهی نخواهد داشت و به نتیجه ای نخواهید رسید .اگر میخواهید آزمایش تان منفی باشد باید بصورت مرتب ورزش کنید.

تاثییر سونا در منفی شدن آزمایش اعتیاد

سونا یکی از راه های بسیار موثر و عالی برای سم زدیی و خروج مواد مخدر و دارو ها از بدن می باشد.سونا میتواند با افزایش دمای بدن فرد ، به تعرق بیشتر و دفع مواد سمی از بدن انسان کمک بسزایی کند. خاطرتان باشد استفاده از سونا را باید حداقل چند روز قبل از مراجعه به آزمایشگاه جهت انجام تست شروع کنید تا نتیجه قابل توجهی داشته باشد.

راه های منفی شدن تست ماری جوانا

منفی شدن تست ماریجوانا  راه ساده ای  نیست .thc  از جمله  موادی است که خروجش از بدن واقعا سخت است چه برسد یه اینکه بخواهید این آزمایش را دور بزنید

پس یدانید که این راه نایاب می باشد چون این ماده مدت زمان بسیار زیادی اثراتش در بدن مشخص بوده و مانند بسیار دیگر از مواد مخدر نیست

شاید فکر کنید که شباهتش با سیگار از نظر دور زدن هم شبیه همند اما باید بدانید این کجا و آن کحا

سونا در تست اعتیاد

استفاده از سونا و استخر زمانیکه با ورزش و مصرف آب و مایعات زیاد همراه شود کارایی زیادی دارد.از جمله افرادی که برای منفی شدن تست اعتیاد متادون از سونا بصورت مکرر استفاده کردند تاثییر آن را بسیار بیشتر از روش های دیگر عنوان نمودند.

تقلب در تست اعتیاد با دارو

تقلب در تست اعتیاد با داروهای مختلف نیز بسیار موضوع مطرحی می باشد.اما بسیاری از این داروهایی که عنوان شده اند تا چه میزان می تواند در رسیدن به هدف مصرف کننده مواد مخدر برای پنهان کردن آن در آزمایش موثر باشد و چقدر به اینها می توانیم دلخوش کنیم؟

منفی شدن تست اعتیاد به تریاک با مصرف قرص بدون مشاوره با پزشک می تواند عواقب بدی داشته باشد.

مصرف دارو هایی به اسم B و M و همینطور داروهای ضد بارداری و قرص های جلوگیری اورژانسی و همچنین جوهر لیمو و جوش شیرین برای اینکه ادرار فرد عاری از هرگونه مواد مخدر باشد بسیار شایع و مورد بحث است.

در مقطع زمانی تبلیغات فراوانی از طریق پیامک مبنی بر منفی شدن تست اعتیاد در ۷ روز توسط داروی بی ارسال شد و پس از تحقیق فراوان دریافتند که این دارو هر چند به سم زدایی بدن کمک می کند اما در صورت مصرف خودسرانه موجب وابستگی سخت تری می گردد. در واقع این قرص تنها شخص را در برابر خماری نگهداری می کند تا ماده دیگر از بدن وی بصورت کامل خارج شده و آزمایش آن منفی شد.

برای مثال فرض کنید فردی مصرف کننده تریاک می باشد و می خواهد از ترفند های منفی شدن آزمایش تریاک بوسیله داروی b استفاده کند.با خوردن این قرص که مسکن قوی است دیگر تریاک مصرف نکرده و پس از مدت ۷ تا ۱۰ روز کیت تست تریاک وی منفی می شود اما در حقیقت اعتیاد وی به ماده جدیدی شروع شده و ادامه دارد.

با فراوان شدن قرص های مختلف پنهان کردن اعتیاد کیت تست اعتیاد نیز برای تمامی این مواد تولید و عرضه شده و هم اکنون آزمایشات تشخیص اعتیاد با دامنه تشخیص مواد بیشتری صورت می گیرد.بعضی از ارگان ها با درخواست استفاده از کیت ده کاره تشخیص اعتیاد می کنند که  وجود تمامی این داروها را در بدن افراد از آزمایشگاه استعلام می کنند.

تقلب در آزمایش اعتیاد ازدواج

آزمایش اعتیاد ازدواج از جمله استعلامات درخواستی دفترخانه برای انجام عقد رسمی می باشد.البته این آزمایش در کنار آزمایش خون تشخیص بیماری و کم خونی از آزمایشگاه درخواست می شود.

مصرف کنندگان مواد مخدر در این وقعیت به فکر تقلب در آزمایش ازدواج می افتند و سعی بر دور زدن آن می کنند.اما در واقع برای انجام این آزمایش مقررات سخت تری برای افراد لحاظ می گردد و کنترل های بیشتری در آزمایشگاه صورت می گیرد.

آزمایشات ازدواج در هر آزمایشگاهی انجام نمی گردد و تنها باید مراکز دولتی یا مجوز دار باشند که این استعلام را انجام می دهند .در بسیاری از آنها با توجه به تخصصی کار کردن بر روی این آزمایش معمولا سختگیری های برای این موضوع دارند

آزمایش اعتیاد ازدواج

تقلب در تست اعتیاد ازدواج با توجه به حساسیت موضوع و بحث تشکیل زندگی جدید در صورتی که به میزان کوچکی شبه بر انگیز باشد توسط آزمایشگاه مجدد در یک فاصله زمانی نمونه گیری شده و حتی نمونه ها امکان دارد برای بررسی بیشتر به روش tlc یا همان تفکیک نمونه مورد بررسی کاملتری قرار گیرد.

برخی از خانواده ها مخصوصا دختر ها با توجه به نگرانی قبل از حضور در آزمایشگاه زوجین از ترس تقلب فرد بصورت پنهانی درخواست بررسی و موشکافی نمونه را از آزمایشگاه دارند.

منفی شدن کیت تست بزاق

بزاق به عنوان یک ماده دفع شده از بدن یکی از عناصر مورد نمونه گیری برای انجام آزمایش اعتیاد است البته این روش کمتر مورد استفاده قرار گرفته اما در مواقع خاص در شرایطی که نمونه گیری مقداری با سختی همراه است این روش بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. برای دور زدن تست اعتیاد بزاق راه های فراوانی گفته شده است.
منفی شدن اعتیاد بزاق
اگر به فکر دور زدن تست اعتیاد بزاق دهان هستید شاید یکی از این راه ها پاسخ گوی شما باشد اما به طور کلی نمی توان در مورد تایید آن نظر داد.گزارش هایی مبنی بر منفی شدن تست اعتیاد بزاق فرد با اسپرین که نوعی قرص معروف و مشهور است شده است.افرادی گفته اند اگر قبل از انجام کیت تست بزاقی از قرص اسپرین استفاده کردند پاسخ منفی را دریافت نمودند.

دهانشویه نیز که حاوی مواد ضدعفونی کننده است در از بین بردن اثر مواد بی تاثییر نمی باشد و البته گوشت قرمز که حاوی پروتئین زیادی است و می تواند کریتینین بدن را به سطوح عادی بازگرداند وشاید بتواند باعث گرفتن پاسخ منفی بر روی کیت تست بزاقی باشد و البته اینکه این روش ها همگی در گذشته و با برند های مختلفی صورت گرفته و قطعا در شرایط جدید و مکانیزم های جدید ممکن است یاسخ صحیحی از آنها دریافت نشود .

تاثیر قرص hd بر تست اعتیاد

در بهار سال 1386 تحقیقی برای اثر قرص بارداری hd بر روی آزمایش مصرف مواد مخدر توسط محققان کشور عزیزمان در دانشكده داروسازي و علوم داروئي اصفهان صورت گرفت

برای انجام این آزمایش از كيت تشخيص مورفين و موش های صحرایی استفاده گردید . اين آزمايش در حضور غلظتهاي مختلف مورفين تكرار گرديد . در درون تن ابتدا دوزهاي مختلف دو دارو به موشهاي صحرائي نر كنترل، وابسته بـه مـورفين، ودريافت كننده دوز منفرد مورفين (kg/mg 20 ) تجويز گرديد. نمونه هاي ادراري در فواصل 6-3 ،15-12 ،24-21 ساعت جمع آوري شده و مورد بررسي قرار گرفت.

در پایان مشاهده گردید هیچ يك از اجزاي قرصهاي ضد بارداري HD و متابوليت هاي ادراري آنها به طور منفرد و يا توأم تاثيري بر كيت هـاي تشخيص مورفين نداشت . اين تداخل در شرايط وجود وابستگي به مورفين يا تجويز دوز منفرد نيز مشابه و خنثي بود.

نوار تست تشخیص تقلب

[/padding]

نفازولین تست اعتیاد منفی میکند؟

نفازولین یک دارو دارای ph اسیدی است و به این دلیل جذب مخدر شیشه را افزایش می دهد به علاوه نفازولین مقلد سیستم سمپاتیک است میزان طپش قلب و فشار خون و خشکی دهان را افزایش می دهد و معتاد یا مصرف کننده مواد تصور می کند گیرایی  مخدر شیشه افزایش یافته است در صورتی که اثرات نفازولین با مخدر شیشه بسیار خطرناک است و با افزایش شدید فشار خون ریسک سکته قلبی و مغزی و مرگ ناگهانی را افزایش می دهد.

به علت بالا بردن فشار خون و ادرار بیشتر افراد تصور می کنند نفازولین تست اعتیاد را منفی می کند اما در واقع برای استفاده از روش های بیشتر شدن ادرار راه های بسیار ساده تر و بی خطر تری همچون مصرف مایعات فراوان و میوه های ادرار اور وجود داشته که نیازی به استفاده از این داروها احساس نگردد.

از بین بردن اثر شیشه برای آزمایش

شیشه مخدری است که در سایت به طور کامل به آن اشاره کردیم و از راه های تشخیص مصرف آن که همان کیت شیشه است یا متامفتامین نام بریدم

شیشه از نظر خارج شدن از بدن در درجه متوسط قرار دارد منظورمان این است که چند روز طول می کشد تا تست شیشه منفی شود

بهترین راه برای از بین بردن آن منع مصرف بوده و به سادگی در عرض کمتر از 7 روز از بدن فرد خارج گشته و نیاز به خوردن چیزی برای منفی کردن تست شیشه نیست

باز هم پیشنهاد می کنیم اگر تصمیم به قطع دارید حتما با مشاور این حوزه مشورتی داشته باشید

‫407 دیدگاه ها

      1. اون معتادی کهبخاطر بدبختیش باید تست عدم اعتیاد بده. فکر نمیکنه زرنگه، فقط به هر ریسمانی چنگ میزنه شاید از این مخمصه آزمایش نجات پیدا کنه. هر آسیبی هم بزنه فقط به خودش ونهایتا خانوادش میزنه. اماتجاوزکارانی که علنا دزدی میکنند . تیتر میزنند راه های منفی نشان دادن آزمایش اعتیاد. اما کلمه ای در این باره ننوشته فقط خواسته به گلوی هموطنان بچسبه وخونشانو بمکه این هزار بار خطرناکتره. مطمئنم پیام گذاشته نمیشه . اما خوشحالم حرفمو گفتم.

        1. برای همه این هایی که با دروغ و فریب دنبال منفی کردن تست اعتیاد هستند متاسفم. خدا آتیش به زندگیتون بزنه (که زده) که دنبال فریب دادن یه دختر سالم هستید. خودتون یه لحظه میتونید یه دختر معتاد و تحمل کنید؟ مرضین اصلا ازدواج میکنید ؟ هم خودتون و تو دردسر میندازین هم دختر مردم. فک کردین دختر سالم کنار میاد با منقل و وافور؟ خب از خدا بی خبر ها با چهار تا آنکه خودتون حشر و نشر داشته باشین. الهی زودتر بدن تک تکتون کرم بندازه که افت جامعه این.

          1. هیچ وقت اینجوری کسی و نفرین نکن،اعتیاد یک بیماری هست ،دوم از اون خیلی ها ازدواج نمیکنند برا شغل میخواند،سوم ،شنیدی میگند کسی و منع نکن به سرت میاد ،من کسی بودم که خودم سالی ۱۰ نفرو میفرستادم کمپ ترک اعتیاد ،نمیدونم چی شد دچار تریاک شدم

          2. انشالله خودت درگیر بشی تا مردمو اینجوری نفرین نکنین کردن دو کست اینجوری میگی لاشی بدبخت

          3. گوه نخور بابا واقعا واست متاسفم که انقدر بی شعور هستی و انسان نیستی به جای اینکه دعا کنی بیماران اعتیاد بهبود پیدا کنن آرزو مرگ داری واسشون واقعا که انسان نیستی

          4. از کجا میدونی اون ازدواج نمیشه انگیزه برای ترک کردنش که مثل خان باجیا میشینی نفرین میکنی تو از اعتیاد چه میدونی اخه میشینی غلط اضافی میکنی من شوهرم معتاد هرویین بود باهاش ازدواج کردم الان 14 ساله لب به سیگارشم نمیزنه تو کی هستی که مردمو قضاوت میکنی

          5. هر ادمی ممکنه اشتباه کنه ، مگه شما خودت تا الان هیچ اشتباهی نکردی ؟ از کجا معلوم خدای نکرده پس فردا واسه خودت این مشکل پیش نیاد ، جای دهای نابودی برای این بیماران ، دعا کنید زودتر خوب شن ، اعتیاد یک بیماریه ، بیماری هم درمان داره ، درمانش هم کنگره ۶۰ هست ، اتفاقا این عزیزان جزو بهترین ادم ها هستن که متاسفانه درگیر این بیماری شدن ، به امید رهایی تک تک این عزیران

          6. اگه توام بهت خیانت بشه میفهمی چرا آدم بخواطر فراموش کردن ب خودش آسیب میزنه با این که می‌دونه داره از چاله در میاد می افته تو چاه فقط بخواطر درگیر کردن خودش با یه چیز نابود گر و فراموش کردن چیزایی ک آزارش میده

          7. چرا چرت میگه میگه مگه آزمایش فقط برای ازدواج هستند کسانی که سالها سابقه کار توی شرکتی دارن برای اینکه اخراجش کنن آزمایش اعتیاد ازش میگیرن و اون فقط خودش نیست ممکنه خانواده اش از هم بپاشه، بچه اون چه گناهی کرده تا حالا به این فکر کردی. پس قضاوت نکن

          8. مگه پول تو رو میکشیم ،من بدبخت روزی یک و نیم میلیون فقط کوک میزنم ،خانواده ام هم تو رفاه هستند ،حالا بدن من کرم بزنه یا مال تو که خانوادت از دست تو همش تو حسرتند

          9. من همسرم برام ذغال روشن می‌کنه چای نبات و میوه هم میاره هیچ مشکلی هم ندارد هیچی هم واسش کم نذاشتم آزمایش هم واسه گواهی نامه دادم که منفی شد با پول نه دارو و تقلب.اینایی هم که سوال پرسیدن که همه واسه ازدواج نیست شما هم چشمات رو باز میکردی گول نخوری بیایی مردم نفرین کنی.دخترا هم دیگه مثل قدیم نیست همه سالم باشند الان از پسرا سبقت هم گرفتن.پیروز و سر بلند باشید.

          10. چقد چررت میگی بابا!!! 🤐😂😂😂😲
            تو ک آدم سالمی مثلا بیشتر صحبت کردنت ب آدمای بیمار شبیهه🤐😂😂🤐
            چشای کورتو باز کن تو درستش انتخاب کن… حالا بشین ببین کسی برات میاد حالا!!!! 😂😂😂

          11. همه نفرین هایی که مردی بسر خودت میاد و عزیزترین عزیزانت و حتی خودت دچار اعتیاد می‌شوید، معتاد یک بیمار است ایا کسی یک بیمار سرطانی را نفرین می‌کند اونو خدا و روزگار زدتش تو هم میخوای بزنیش اتفاقا بعضی ازین معتادا انقدر خوب هستند که خیلی از دخترا با اینکه میدونن معتادن باهاشون ازدواج می‌کنند تمام بیماران حق ازدواج دارند

          12. عزیز فکر کنم عمل خودت سیک باشه گیر معتاد افتادی بد گذاشته بهت عقده‌ای نهجور غیوب دو سنه والا گوت آقا چرا بقیه ملت نفرین نمیکنن دفه بعد بگو روغنی کنه تا کرمای پشتت کم بلوله لوله بخاری

          13. ضر ضر نکن بی ناموس چهارتا معتاد بدرد نخور دیدی فکر میکنی همه همین جوری هستند آشغال بوزینه…الان من مقداره کمی برای تسکین دردم استفاده میکنم و مجبورم یا برم دکتر موروفین بزنه یا مواد مصرف کنم..بی ناموس انشالله بدن خودت کرم بزنه اگه مواد هم مصرف میکنم از مجبوریه و باید همیشه مصرف کنم …اصلا پولشو دارم دوست دارم مصرف کنم به توچه عوضی تو رو که سالم هستی منه معتاد قبولت نمیکنم کاگر من بشی یا پرستار دوتا سگم بشی …حتی تو رو با کل زندگیت بزارن رویه هم به اندازه جواهرت گردن سگام کردم نمیشی….انگل جامعه هستی تو بدبخت یک نگاه به خودت بنداز ببین تو به اندازه یکی سگهای من معتاد ارزش نداریی… به قل تو من معتاد جنازم بخوان خاک کنند هزینه خاکسپاری که برام خرج کنند به اندازه تمام پولی که هفت نسل تو در آوردن بیشتره…….من معتاد اونقدر دارم که در حال ساخت هفت تا مدرسه سه تا درمانگاه …..و غیره در شهر های محروم هستم البته ریا نشه…دیگه بقیه کارهای مفیدم برای اجتماع کردم یا قراره بکنم بماند…ولی تویه انگل چه گهی خوردی برای چهارتا بدبخت بیچاره..اگه خیلی شاهکار کرده باشی پنج هزار تومن دادی به گدای سره چهارراه…تو خبر داری من معتاد با چند تا دیگه از دوستای معتادم چه کارهایی برای مردم کردیم یا داریم انجام میدیم…اتفاقا ما چندتا دوست که به گفته تو معتادها میشینیم پایه بساط مواد زدن..حداقل با هم فکری ما چندتا معتاد یک حرکتی میزنیم برای چندتا بدبخت بیچاره از صدقه سره همین مواد هست که سرمون داغ میشه میریم یک حرکتی میزنیم …میدونی آخرین باری که همین امروز بوده مواد زدیم سره بساط که نشسته بودیم نفری دویست میلیون ریختیم برای بچهای سرطانی …ولی تویه انگل چه گهی خوردی تویه زندگیت به جز اینکه بهترین خوراکت گوه خوردنه…بابا یکم لباتو تمیز کن دوره دهنت پر شده از گوه رنگه زرد و قهوه ای..آخرین گوهی که خوردی مثل اینکه طرف اسهال بوده بدجور ریده که تو خوردیش

        2. اعتیاد واقعا بیماریه درسته، آدم بیمار به کمک احتیاج داره، مخفی کردنش و اینکه تنهایی بخوای ترک کنی قطعا با شکست مواجه میشه، تا وقتی اطرافیانتون همونایی که سیگار دادن دستتون اونایی که خودشون مشروب میخورن و … دور و اطرافتون هستن ترک اصلا معنی می‌ده؟ وقتی ترک کنی بری با یکی که حتی سیگار دستشه میچرخی خب معلومه دوباره میری خونه اول،وقتی دنبال یه معجون جادویی میگردی که بدون هیچ دردی ترک کنی معنی داره؟ زدی مورفینی که تو بدن خودت طبیعی داشته تولید میشده رو حذف شده تا بدن بیاد و بفهمه دیگه از بیرون چیزی نمیاد که خودش بیاد بسازه معلومه طول میکشه معلومه که درد داره و سخته خیلیم سخته، وقتی شیشه مصرف میکنی کل ذخیره دوپامین مغزت رو مصرف کردی معلومه تا شاید ماهها و سال‌های بعد از ترک به زور حتی لبخند می‌زنی، شیشه یکبار مصرف کنی معتاد شدی تمام، میدونی تعداد زیادی آدم هست بعد از بکبار مصرف همین گل اسکیزوفرن شده یعنی مستقیم سر از تیمارستان درآورده؟ وقتی طلاق و مشکلات زندگی رو بهونه میکنی به نظرت بعد از ترک دووم میاری؟ باید بپذیری مشکلات هست، اصلا همه بد، همه اتفاقای بد برای فقط تو افتاده؟حداقل با خودت مهربون باش، یعنی میخوای بگی بین این چند میلیارد آدمی که الان زنده هست و اونایی که رفتن هیشکی نبوده که مشکلات مشابه داشته ولی جنگیده و مشکلش رو حل کرده یا زندگیش رو از مسیر درست بدون اینکه به جسم و روحش لطمه بزنه طی کنه؟ مطمئن باش بسیار بودن، بهونه نیار صبور و متواضع باش هر دردی داره هر تبعاتی داره به جون بخر ولی زندگیتو نجات بده، باور کن افرادیکه تولید کننده هستن خودشون لب به این چیزا نمیزنن و روی خون و جون و مال بقیه قصرشون رو میسازن، اگر لازمه تمام روابطت رو قطع کنی و تنها باشی بهتر از اینه که بخوای ترک کنی باز بری سراغش که اعتماد به نفست رو از دست بدی بگی من قبلا ترک کردم پس دیگه نمیشه، آدم باید هوشیار باشه باید ببینه غم رو بفهمه شادی درد عصبانیت و هر احساسی رو هر مشکلی و مصیبتی رو باید بتونه بفهمه که بسته به شرایط بتونه مشکلش رو حل کنه نه صورت مسئله رو پاک کنه، واقعا امیدوارم حداقل یکی ببینه و یک ذره روش تاثیر مثبت بذاره بتونه آینده‌شو نجات بده

        3. دوستانی که دنبال منفی کردن ازمایش تریاک یا شیره هستن توجه کنن..من به تاریخ ۱ اسفند سال۴۰۲ ازمایشمو به این روش منفی کردم.شاید به دردتون بخوره(قرص ب۲ تهیه کنید. از سه روز قبل ازمایش قرص مصرف کنید.مصرفتون اگه بالاست پنج شیش روز قبل ازمایش که خیالتون جمع بشه.قرص رو به صورت زیر زبانی باید استفاده کنید.تو‌گوگل طریقه مصرفش هست.برای اطمینان بیشتر توی طول این چند روز اب و چایی زیاد مصرف کنید.روز ازمایش هم قبل ادرار در ازمایشگاه،ادرار اول صبح رو خونه انجام بدید و اب و چایی زیاد بخورید برید برا ازمایش)من کاری ندارم طرف دلیلش چیه برا این کار ود میخواد در اینده چه راهی پیش بگیره.چه بسا که دست روزگار یه جور بچرخونه همون معتاد امروز بشه نجات دهنده هزاران نفر در فردا و یا یک فرد موفق و مثبت و باوجدان در جامعه باشه اصلا طرف.پس قضاوت رو میذارم برا خود خدا که ما اصلا کاره ا
          ی نیستیم.

    1. والا ما توی این زندگی ندیدیم یه نفر که خیلی ادعای پاکی و سالم بودن �‌کنه از لحاظ اخلاقی و سلامت بدن تو شرایط مناسبی باشه معمولاً آدمای خودخواه بی‌معرفت و تو دل نرویی از آب در میان در ضمن الان یه مرد با این گرونی و فشار اقتصاد احمق نیست که بخواد بره با ازدواج کردن و خودشو گرفتاره قرض و ام و بدهی کردن بخواد یه دخترو بیچاره بکنه با اعتیادش تمام

  1. با سلام و عرض ادب. سوالی داشتم.من در یک کارخانه در کشور سوئد مشغول به کار هستم.که هر از گاهی بصورت رندوم از کارگران کارخانه انتخاب میشوند برای تست الکل و اعتیاد از راه بزاق.چون من تریاک مصرف میکنم چکار کنم که جواب تست اعتیادم از راه بزاق منفی نشان بدهد.ممنون میشوم اگر بتوانید من را راهنمایی بکنید.سپاسگزارم.

    1. بهترین و سریعترین راه برای حل مشکل شما اینه که به سفارت ایران مراجعه کنید و با سفیر صحبت کنید تا بلکه سفارش شمارو به محل کارتون بکنه. فقط این به ذهنم رسید.

      1. تو اگه دختر سالمی هستی لطف کن با نجابت زندگی کن و سفر تایوان و دبی نرو و تو آلاچیق با یه خارجی کثافت نخواب نفرین کردن معتادا پیشکشت . تو که راست میگی تریاک و سیگار و مشروب گناهه ولی سکس با پسر رفیقت از فضائله . خدا نسل فاحشه های مزاحمو از زمین برداره

    2. سلام من چند سال شیره مصرف میکردم، واسه تست ۶روز مصرف نکردم و یه‌روز قبلش کیت تست گرفتم و مثبت درومد اما رفتم آزمایشگاه تست دادم و بعد چند روز که جواب گرفتم منفی زد ، اما از استرس بیشتر از ترکش عذاب کشیدم .

    3. دوست عزیز اول اینکه سعی کنید ترک کنید و دوم اینکه چون من در همون منطقه این مشکل برام پیش اومده میخوام کمکت کنم اما فقط دارم جدا میگم راههای بسیار خوبی برای ترک دارید که از اون ها استفاده ;کنید به هر حال میدونم که گاهی نیار هست برای رحمتی که برا اقامتت کشیدی مشکلاتی هم تحمل کنید . :

  2. سلام من میخوام ازدواج کنم خانومم با اعتیاد من هیچ مشکلی نداره
    برای منفی کردن آزمایش چکار میتونم بکنم
    با تشکر

      1. سلام خسته نباشین من تریاک و شیره مصرف میکنم برای آزمایش باید چن روز مصرف نکنم تا جواب منفی بیاد

    1. قشنگ نعشه کن حتی بیشتر از روزای قبل بعدش مسه مرد برو ازمایشگاه سرتم بالا بگیر
      بعد که نتیجه ازمایش مثبتو گرفتی یه سیگارم میچاقی بگو خب حالا میای اون مثبتو با تیغ میتراشی یه حروف چاپی میگیری یه منفی مشتی میزاری جاش
      افتاد

    1. سلام رضا داداش من کرمانشاه زندگی میکنم اینجا یه دکتر هست شاید روزی بالای۵۰نفر میان پیشش واسه ترک اعتیاد حالا هر نوع اعتیادی باشه خودش دارو درست کرده من خودم پیشش ترک کردم بجان بچم اصلا احساس خماری نمکنی حتئ هنگام مصرف داروهاش یه نوع قرص سفید بزرگه بری هر آزمایشی بدی مثبت نمیشه منظورم اینه قرصش نه از خانواده مورفینه نه متادون اصلا معجزس هربار اندازه ۱۰روز بهت قرص میده بستگی به خودت داره توی کدام دوره بخوای قطعش کنی یا کم کم ازش کم کنی من بدون خماری تو ۳دوره گذاشتمش کنار ولی دوستم۱۱دوره گرفت بستگی به خود شخص داره کی مخواد قطعش کنه واسه شهرای دیگه هم میفرستن فقط خواستم کمکی به هم دردام بکنم چون اعتیاد واقعا خانمان سوزه اگه کسی خواست برم شمارشو بگیرم بدم بهتون بجان بچم تنها سود من از این کار فقط ثوابشه و کمک به هم دردام ممنون از ادمین محتزم

        1. سلام داداش خوبی ببخشید من خودم بچه کرمانشاه هستم میشه زحمتی بکشی داداش هم شماره و هم ادرسش بفرستی ممنونت میشم

          1. سلام داش، وقت بخیر ، شماره اون دکتر که تو کرمانشاه هست رو اگه گیر آوردی لطف کن واسه منم بفرستش، ممنونتم.

        1. دوست عزیز اسم دکتری که صحبتش رو کردن دکتر ————– هستش
          میتونید توی گوگل سرچ بزنی شماره تماس و آدرسش رو پیدا کنید

        1. سلام داداچیا داشتون فردا تست داره گل کشیدم 4روز پیش تا چند روز بنظروتون میمونه ،اقام باهام داره میاد کونم میزاره کمک کنین ❤

          1. سلام اون دوستمون راست میگه بجان مادرم اسم دکتربستی هستش
            آدرس میدان مصدق بسمت فردوسی سمت چپ روانپزشک دکتر بستی نیازبع شماره نداره ساعت ۵تا ۹شب هستن
            منم کرمانشاه هستم رفتم پیشش ترک کردم بدون خماری

      1. اقا اونیکه مصرف نکننده هست میدونه امکان نداره بدون خماری ترک کنی پس اون قرص هر زهرماری که نمیزاره خماری بکشی داره یچیز دیگه میکنه کونت خودتون قول نزنید باید حداقل ۲ هفته خماری بکشی تت بتونی

      2. سلام خدا خیرت بده اگهشماره تماس یا آدرس رو بدهی ممنونت میشیم چون هیچکس دوست نداره معتاد باشه اما از بد روزگار مشکلی براش پیش میاد و دنبال مواد میره و اعتیاد به همین راحتی شروع میشه اما ترکش خیلی خیلی سخته چون بغیر از درد خماری باید کاری یا ورزشی رو هم جایگزین اش کنی

      3. سلام داداش ، وقت بخیر ، خدا خیرت بده که به فکر هم دردهات هستی و قصد داری کمک کنی، میشه یه آدرسی یا شماره ای ازش بدی بهم، اسمش کیه؟؟ ممنونم ازت انشاا.. هر جا هستی سلامت باشی.

    2. نه داداش الکیه مگه،شما اول یه زحمت باید بکشید شما با اون بنده خدا برید دفترخونه وکالت بگیرید بعد از اینکه وکالت گرفتید اون ادرار مطعلق به شماست بعد با خیال راحت میتونید برید برای آزمایش،،سوالی بود درخدمتم،یا حقیقت

  3. سلام
    ایا ب2(بوپورنرفین)یه نگهدارنده هست یا سم زدا؟ منظورم اینه دقیقا مشابه متادونه یا فرق داره؟
    ایا کسیکه هفته ای یکبار مرفین مصرف میکنه بعدازون ب2 استفاده کنه بازم نتیجه ازمایش مثبته؟
    ممنونم ک وقت میزارید پاسخ میدید

    1. دوست عزیز قرص b2 تشکیل شده از بوپرنورفین+نالتروکسان
      بوپرنورفین یک مسکن بسیار قوی محسوب میشه حتی قوی‌تر از متادون و وابستگی بسیار شدیدی داره…
      نالتروکسان یک داروی ضد مخدر یا اپیوم هستش که تاثیری روی بوپرنورفین نداره ولی مخدرهای اپیومی رو دفع میکنه….
      در کل شما داری از چاله توی چاه میفتی تست مورفین شما شاید منفی باشه ولی کیت بوپرنورفین شما صد در صد میزان…

  4. سلام
    عارضم که بنده به صورت مداوم ماریجوانا مصرف میکردم شاید هفته ای ۶ بار که به دلیل ازدواج و مخالفت همسرم مجبور شدم دیگه مصرف نکنم ایا برای تست ازدواج مشخص میشه یعنی تست اعتیاد من مثبت میشه بنده تقریبا ۱۰ روزه که دیگه مصرف نمیکنم
    ممنون میشم جوابمو بدید

      1. من بعد از یه مدت دیشب دور رفیقا حدود ۶ یا ۷ کام حشیش منم گرفتم اونو چیکار کنم آزمایشش منفی دربیاد تو همین دو سه روزه؟

    1. بستگی به مدت زمان مصرف شما داره، اگه چند سال استفاده کرده باشی حداقل ۲،۳ هفته طول میکشه تا از ادرار خارج بشه

    2. سلام.
      موادروانگردان ومتحرک تا۱۲الی
      ۱۸روز درتست ازمایش نشان میدهد که پصرف کردیدو+اعلام میگردد

      1. آقای دکتر باقری مطمئنید از این قضیه؟!؟!
        متاسفانه تو دوران خیلی بدی بودم و کاملا نا آگاه بودم که مواد چقدر ماده یه خانمان سوزیه و انواع مواد هارو استفاده می‌کردم،،مجبور شدم تست اعتیاد بدم به اصرار خونواده،بعد از ۷ روز که استفاده نکردم جواب منفی بود،من نمیگم حرف شما اشتباست اما یه سوال برام پیش اومده که آیا ممکنه دلیلش فرق داشتن بدن افراد باهمدیگر باشه،درضمن دوستانی که این کامنتو میخونید به هیچ وجه وقتی درحال عذاب اعتیاد هستید به فکر ازدواج نباشید چون فقط خودتونو فریب میدید واقعا فکر می‌کنید تا چه مدت میتونید پنهان کنید این موضوع رو؟! مطمئن باشید تو زمان کوتاهی همه متوجه میشن که موضوع اصلی چیه هم آبروی خودتونو می‌برید هم زندگی اون بنده خدارو نابود می‌کنید مهریه و خیلی تاوان های بدتر،درضمن هرکسی که درگیر بیماری اعتیاده حتی خودشم نمیتونه جمع کنه،اول از همه خودمو مثال میزنم وقتی که درحال عذاب اعتیاد بودم کارای شخصی خودمم نمیتونستم انجام بدم،میخواستن گوشیمو بدزدن نمیتونستم از خودم دفاع کنم نتونستم حقمو بگیرم، ترسیدم برم کلانتری چون زیرم خیس بود،حالا شما با این وضعیت ازدواح کن با خانومت برو بیرون یکی مزاحم ناموست بشه ،کیف خانومتونو بدزده میتونی از ناموست دفاع کنی؟!میتونی کار درستو انجام بدی خانومت بهت افتخار کنه؟! اگ میتونی که هیچی اگه نه نتیجش میشه خیانت،لطفا منطقی فکر کنید،آرزوی سلامتی دارم برای همه یه بیمارایی که گرفتار مواد مخدر هستن????

        1. Angelتو گووووه خوردی چرا چرت میگی.. ادم معتاد هم آدمه. هم میره دسشویی هم میره حمام هم غذا میخوره. پس تو نباید بتونی کامنتم بدی. تو بی اختیاری داری خبر نداری. پس گوه هم کردی و خوردی همونجا چون معتادی؟؟؟ چرت نگو مومن

  5. سلام خسته نباشید
    من یک ماه مصرف شیره داشتم و 2بار هرویین مصرف کردم و 1بار شیشه به نظر شما چند روزه بدن من پاک میشه و تست نشون نمیده؟
    با تشکر

    1. عمو چیزی مونده مصرف نکرده باشی ،
      بعداز آخرین مصرف مواد تا ۷روز بعد دیگه هیچ اثری نداری البته اگه فقط این مقداری که گفتی مصرف کرده باشی

  6. با سلام من‌حدود ۱۱ سال هست که شیره و تریاک مصرف میکنم. این‌ اواخر هم حدود روزی ده گرم‌تریاک با بافور مصرف میکردم. الان برامون ازمایش عدم‌اعتیاد زدن و برای ترک‌راحت تر دارم روزی یک عدد قرص ب۲ مصرف میکنم. سوال من این هست. چند روز طول میکشه که مورفین تریاک از بدن خارج بشه و قرص ب۲ چند روز طول میکشه؟؟؟

    1. شما دیگه چرا گلم،از فردی با سابقه کاری و موثر شما بعیده همچین سوالی بپرسیده!
      یازده سال فقط استفاده کردی بدون اینکه بدونی چی استفاده میکنی؟یه خرده وسواس یا تحقیق در همه ی موارد اشکالی نداره،شما اگه بخوای کالباس و ژامبون هم بخری فارغ از در نظر گرفتن قیمت،قطعا سعی میکنی بهترین رو بخری،شرکت سازنده،در صد گوشت و مواد و …
      همیشه سعی کن جنس مرغوب بزنی که کمتر رو صورت نشون بده.وقت زدن رو تعیین کن نه مواد تعیین کنه کی بزنی،اینها تجاربیه که طی سالیان سال رنج و مشقت بدست اومده عجیژم.
      همدرد گلم متادون یه مدت مصرف کن که البته تو تست نشون میده اما از نظر قانونی جای تقدیر رو از مصرف کننده داره.طبق نامه ی معاونت وزارت بهداشت در چنین مواردی آزمایشگاه باید از شما سوال کند که وجود متادون مخفی بمونه یا با محل کار درمیان گذاشته بشه که شما در حال ترک هستید و متادون مصرف میکنید،البته فقط باید متادون تو آزمایشتون وجود داشته باشه.

      1. یعنی من که فقط متادون روزی یدونه ۲۰مصرف میکنم وبخاطرشغل بایدبرم تست اعتیادبدم این مشکلی ایجادنمیکنه؟

    2. سلام آریا
      مروفین درتست کیت از۷روز
      تا۱۵روز+میشود
      درروانگردان متحرک ازقبیل:
      شیشه از۴تا۶روز -منفی
      حشیش ،چرس،بنگ،اویل:
      از۱۲روزتا۲۰روز،منفی میشود.

  7. سلام من چند وقت پیش برای شغلم تست دادم و مثبت به حشیش در امد الان ۵روز هست مصرف نکردم و وقتی جوابو گرفتم گفتن اختلالات خونی داری آیا ماریجوانا یا همون گل و حشیش در خون آزمایش میکنن یا ادرار؟؟؟و الان ۵روز هست مصرف نکردم

      1. من ۳ ساله متادون استفاده میکنم چطوری ازمایش بدم که دیده نشه منفی نشون بده چون میخوام شنبه ازمایش متادون بدم و چون تنگی نفس دارم الپرازولام هم میخورم اگه نخورم خفه میشم دسته خودم نیست نخورم استرس منو نابود میکنه

  8. سلام من سوالم فوریه
    خواهش میکنم سریعا جواب بدین
    من صبح ساعت۸ ازمایش دارم
    و ازمایش کلی(چکاپ کامل خون)دارم
    من جمعه گل کشیدم ب مقدار خیلی کم
    ۶ماه هم کلا نکشیده بودم
    طی این مدت اثرش تو خون ازبین میره یانه؟

    1. سلام،جواب منم فوریه،استدعا میکنم سریع بپرسید.
      یعنی دو تا آزمایش دارید،یکی کلی چکاب کامل خون و اون یکی…؟
      طی کدوم مدت؟از جمعه به اینور،یا تو این شش ماهی که کلا نزدی؟
      اثرش که زمون ما شب می‌زدیم صبح کلا پریده بود.
      فکر کنم چون مصرفت خیلی کم بوده نا دیده بگیرند.
      رفیق،محسن جان،داداش اونجوری که من فهمیدم خیلی تاثیر گذار بوده مدتی که مصرف میکردی.
      مگه آزمایش عدم اعتیاد داری؟احتمالا یه چکاب کلی واسه تشخیص میزان LDL وHDL یاقند یا عملکرد تیرویید یا کبد و…
      آنقدر هم بیکار نیستند که بخوان بفهمند شما چند تا گل زدی.
      بعضی وقتها که نه .اکثر وقتها اونهایی که مواد مصرف میکنند رفتارشون تابلوشون می‌کنه نه آزمایششون.

    2. با سلام. من راز منفی کردن تست اعتیاد به تمام مواد افیونی را بلد هستم مبلغ ۲ملیارد تومان لازم دارم‌ تا این راز فاش نشود یا اینکه به آزمایشگاه های تست اعتیاد فروخته می شود.

  9. سلام خسته نباسید من در ترکیه استانبول زندگی میکنم از کجا میتونم فرص ب ۲ تهیه کنم ممنون میشم راهنماییم کنید

  10. سلام ادمین محترم من ۶ ماه بافور کشیدم این اخریا روزی ده گرم میکشیدم الان ۵ روزه ترک کردم فقط روز پنجم یک چهارم قرص ب۲ خوردم ۵ روز دیگه هم ازمایش حیاتی دارم خواستم بدونم تا ۵ روز دیگه چیزی نشون میده؟

  11. ببخشید من قلیون و سیگار میکشم ولی بابام فکر کرده هروئین میکشم.میخواستم ببینم تست اعتیاد میگه که دقیقا به چی اعتیاد دارم یا فقط میگه معتاده؟

      1. سلام دوست عزیز،بخور شدی حتما،اگه توجمع یا اتاق مصرف نری و بوی مواد را استشمام نکنی،بدنت درد میکنه؟ یا حالت بی‌حالی وعصبانیت بهت دست میده؟ اگر این علائم داری تبریک میگم اعتیادتو نه که هیچ

    1. زیاد این شاخه اون شاخه کنی قرصا دلشون میشکنه،ناراحت میشن، نفرینت میکنن می‌سپارند به هروئین،اونوقت آقای هروئین رفیق فاب و تک پَر و همدم همیشگیت میشه،، البته خدانکه

  12. سلام من به مدت يه سال هست كه سيگار ميكشم به خاطر افسردگى و جدايى بعد يك سال تازه تونستم كه طلاقم و بگيرم اما همسرم در دادگاه ادعا كردن كه من سيگارى هستم و ميخوان تست بگيرن چىكار بايد انجام بدم؟

    1. 😁😁😁🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️

      هیچ دادگاهی برای سیگار و دخانیات تست نمیگیره🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️
      اصلا سیگار کشیدن جزو جرایم نیست
      اصلا تو چییییی میگی عموووو
      🤐
      وااااااای واااااااااااای!

      🤯🤯🤯

    2. الان اومدي بگي طلاق گرفته هستي ؟
      الان اومدي بگي شوهرت خيلي پاكه ؟
      كدوم قاضي ابلهي دستور تست نيكوتين ميده ؟ مگه سيگار عمل مجرمانه است ؟
      اين چرت و پرت ها چيه آخه مينويسين ؟

    3. سیگار را میتونی بگی تو اتاق و یا محل کار کنارت کشیدن و بخور شدی،تنفس آدم غیر سیگاری در محیطی که سیگار میکشن ضررش بیشتر از فردیه که سیگار میکشه عزیزم.

      1. سلام من شنبه ازمایش اعتیاد دارم هرکسی راه کاری داره واسه منفی نشون دادن ازمایش لطفا بگین توشرایط خیلی بدی قرارگرفت چندسال سابقه کارم رو از دست میدم دمتون گرم

  13. سلام من ۳ یا ۴ ماه است که گل یا حشیش میکشم میخاستم بدونم که چه مدت سیگاری نکشم تا جواب ازمایش منفی در بیاد

  14. سلام.من فردا صبح ازمایش دارم.نه تریاک نه هیچ موادی مصرف نمیکنم.اما بوی تریاک بهم خورده.ایا تاثیری داره؟

  15. سلام خسته نباشید. من حدود یک ساله قرص b2 مصرف میکردم الان حدود چهار روزه قطع مصرف کردم. ۲۸ سالمه نود و پنج کیلو هم وزنمه. به نظرتون بعد چند روز کیت بزنم؟ آزمایش ازدواج در پیش دارم

    1. سلام
      من یک سالی هست شیره مصرف میکنم میخوام برم تست اعتیاد (ادرار)بدم باید چکار انجام بدم که منفی بشه لطفا راهنمایی بفرمایید
      ممنونم

        1. اشتب زدی تو یه دونه هم بخوری از حالت تهوو دل درد میمیری اگه ده تا بخوری مسموم میشی باید معده ات رو شوستشوبدی راهکار چوله نده به مردم بابا

  16. سلام من مدت دوساله تریاک مصرف میکردم الانم نزدیک دوماهه شیره میخوردم،الان نزدیک هشت روزه نخوردم و شیش روز نکشیدم،ایا تا سه روز دیگه منفی میشه.ممنون

  17. سلام من امروز ترامادول ۲۰۰ خوردم ولی نصفه و فردا ازمایش ادرار دارم واسه چکاپ ایا تو ازمایش نشون داده میشه ؟
    این ازمایش هورمونی هم هست
    اگر معلوم میشه باید چکار کنم که معلوم نشه ؟

  18. سلام خسته نباشید
    من یه بار متادون مصرف کردم به مقدار نیم سی سی .ایا این مثبتی داره؟وباید چند روز ازش بگزره برای تست 7 گانه؟

  19. سلام من 10 روز پیش یک ترامادول 100 خوردم قبلا هم استفاده نکرده بودم آیا تا یک هفته بعد جواب منفی میشه ؟
    ممنون

  20. سلام و احترام خدمت ادمین محترم

    بنده مدت ۹ ماه متادون ۴۰ مصرف میکردم با مصرف روزی دو قرص

    امروز ۱۲ روزه که مصرف رو قطع کردم و مایعات هم تقریبا زیاد خوردم ولی متاسفانه دیشب کیت زدم مثبت بود . چه راهکاری دارین و اینکه به نظرتون چند روز دیگه میمونه ؟؟

    1. قشنگ تا بیست روز مثبت میزنه. من یک سال هر هفته فقط یه ده میل میخورم از آخرین مصرف بیش از بیست بار رفتم دستشویی و روز چهارم تست گرفتم هنوز مثبت بود با اینکه وزن پنجاه و سه و یک درصد هم چربی ندارم. متای لعنتی موندگاریش بیشتره

  21. سلام
    من روزانه پنج بسته ده تایی استامینوفن بیست میخورم و میخوام ازمایش بدم به نظر شما تا چند روز باید صبر کنم

    باتشکر

    1. شما هنوز کبد ت از کار نیفتاده و زنده ای جای شکر داره بنده خدا! استامینوفن مصرف زیاد و طولانی ش سم کبد هست و مشخص شده فقط شش ماه مصرف این مسکن باعث نابودی کامل کبد و مرگ میشه! میخاید مصرف کنید چیز درست مصرف کن آخه استامینوفن اونم پنج بسته در روز!!؟ خدا عقل بده

  22. سلاوحدودا شش اخه تقریبا مداوم شیشه مصرف کردم اوایل مداوم نبود از ماه دوم تقریبا ادامه دار شد دوبار هم کنار گذاشتم تقریبا هر بار یک هفته چند روز لازمه ترک کنم که کاملدبتونم از شرش راحت بشم و اینکه برای تست چند روز لازمه حداقل تا نشو نومده
    ممنون از راهنمایی شما

  23. سلام وقت بخیر . سه روز دیگه آزمایش دارم برای ازدواج و حدودا ۳ هفته س که تریاک نکشیدم و از امروز هم سیگار نکشیدم دیگه . چقدر طول میکشه اثرش از بدنم بره ؟

  24. سلام
    ببخشید کسی که معتاد به سیگار نیست ودو روز، روزی یه نخ کشیده، و هفت روز بعدش آزمایش خون داده برای چکاپ، نشون داده میشه که سیگار کشیده؟ جتی اگه تو آزمایش ادرارش چیزی نباشه؟( چون ادرار2 هفته فاصله داشته)

  25. باسلام خدمت شما بزرگوار بنده به دلیل سختی شدید کار ترمادول مصرف میکنم و هفته دیگه ازمایش عدم اعتیاد باید بدم ایا راهی جز ترک کردن هست ممنون

        1. دوستان الکی خودتونو براچی استرس میدین برید کیت تست اعتیاد از داروخونخ بگیرید یلحظه پیش خودتون ازمایش کنید خودتونو ببینید در چ وضعید حداقل واسه خودتون روشن میشه دوستانی ک ب ۲میخورن و متادون اگ اون کیتو بزارن مشکوک نشون میده پس یعنی هرجا بری ازمایش بدی مشکوگ میزنه برسیش میکنن و خالص سازیش میکنن میبینن معتادی خودتونو گول نزنید با طناب هیچکی تو چاه نرید خودتونو مطمعن کنید باهمین کیت یا اصلا یجا دیگ برید ازمایش بدین قبل اونجایی ک قراره برید ک حداقل استرسی نباشه

  26. سلام به همه دوستان
    من الان دقیقا ۱۸ روزه که مصرف نمیکنم و بجاش متادون میخورم ولی هنوزم کیت مرفین که میزنم مثبتم. سوالم اینه چرا بعد این همه روز مثبت میزنم، آب هم زیاد میخورم ولی منفی نمیشه
    ناگفته نماند مصرف شیره سوخته به مدت طولانی داشتم ولی با این دوز مصرف طولانی نباید اینقد منفی شندنم طول میکشید

    1. متا و شیره و تریاک چون هم خونواده ان تست مرفین رو مثبت میزنه حالا اگه تست چندکاره باشه متا رو مثبت میزنه مرفینم مثبت ولی اگه تک مرفین باشه اون مثبت میشه

  27. سلام ادمین جان، من امشب سه یا چهار پیک عرق خوردم اصلا حواسم نبود که فردا باید تست اعتیاد بدم، الان باید چیکار کنم چ جوری میشه الکل رو از بدنم خارج کنم

    1. سلام جان خودتون یکی بدادم برسه زندگی لبه تیغ .
      من هم هرویین هم شیشه مصرف کردمه بعد پدرم و خانوم تست خریدن که ازم آزمایش بگیرن تو خونه منم به بهونه که ادرار ندارم تابشون دادم دسترسی به کسی هم ندارم که ازش ادرار بگیرم چکار کنم که تستم منفی بشه

      1. به کجا رسید؟ باید میگفتی یه کار فوری پیش اومده الان میام بعد میرفتی پیش یکی از دوستات ازش ادرار میگرفتی قایم میکردی میاوردی. این تنها راه فوریه.

  28. سلام من امروز گل مصرف کردم فردا میخوام برم تست اب زیاد خوردم تا الانم ۳بارادرار کردم فرداهم میخوام ابلیمو بخورم بنظرتون جوابش چی میشه؟

  29. سلام ادمين عزيز.

    من ترياك مصرف كرده بودم و پليس آلمان از من آزمايش خون گرفت ، آخرين زمان مصرف من ساعت ٥ صبح بود و پليس از من همان روز ساعت ٢٢:٠٠ آزمايش ادرار گرفت كه جواب مصرف مرفين مثبت بود، و براى اخز جريمه ساعت ٢٢:٣٠ از من آزمايش خون گرفتن، به نظر شما بعد گذشت ١٧ ساعت امكان اين هست كه توى خون من باز هم متوجه ى استفاده ى ترياك بشوند؟

  30. سلام من 5 ماه هست که به صورت مداوم هر روز شیره تریاک مصرف میکنم
    الان چقد طول میکشه تا از بدنم پاک بشه؟
    واسه ازدواج باید تست بدم. آیا با مصرف ب2 ازمایشم منفی میشه؟
    با تشکر.

  31. سلام خسته نباشيد،ممنون از سايت خوب و عاليتون??
    سوال بنده اينه كه،من ١٢ ماه هست متادون مصرف ميكنم از ٥ سيسي شربت شروع كردم رسيدم اخر به ٢٠ سيسي روزي ١ بار فقط،يه روز ٢٩ سيسي يه روز ١٠ سيسي ،١ بار ٨ روز خونه به خاطر عمل جراحي كه كردم بودم خوابيدم،روز ٩ كيت زدم خط دوم تيره ي تيره مثل خط اول نبود ولي نزديك بود بهش،ولي دوباره شروع كردم به خوردم،در حسن مصرف كه كيت زدم فقط ١ خط تيره ظاهر شد و هيچي هيچي از خط دوم معلوم نبود،دوباره بعد ١٤ روز نخوردم و روز ١٤ كيت زدم باز خط دوم تقربيا تيرگيش نزديك خط اول بود،انگار كه مثلا ٢ روز ديگش زده بودم خط دوم هم مثل خط اول ميشد تيرگيش،و اينكه هم اونم ٨ روز و هم ١٤ روز اصلن زياد تحرك نداشتم و مايعات هم زياد نميخوردم مثل معمول مايعات روزي ١ ليتر نهايت اب ميخوردم،حالا دوباره شروع كردم به نخوردن،ولي اينسري هم سر كار ميرم كه تحرك زيادي دارم تو كارم يعني راه زياد ميرم و تقريبا روزي ١٠ ليتر و يا بيشتر اب ميخورم و بدنسازي هم ميرم و فقط ٣٠ دقيقشو فقط روي تردميل ميدوم،و ببخشيد روزي ٢٠ بار بيشتر ادرار ميكنم،ميخاستم ببينم با اين اوصاف اينسري چند روز زمان ميبره كه كيت بزنم كاملا منفي ميشه،؟؟؟و ١ سوال ديگه من كيت زدم خط دوم ظاهر شد ولي نه به اون پررنگي خط اول ولي راحت قابل رويت بود،اگر اونموقع ازمايشگاه ميرفتم و ازم تست ميگرفتن كاملا منفي ميزد يا كاملا مثبت و يا مشكوك نشان ميداد و ميگفتن كه ١ ٢ روز ديگه كاملا منفي ميشه؟؟؟؟؟شرمنده بزرگوار طولاني حرف زدم????

  32. سلام من ۲ روز دیگ باید برم برای کارای عقد و آزمایش میخواستم ببینم من یک ماهه پیش متادون میخوردم‌ و گل میکشیدم خواستم ببینم راهی هست که جواب منفی بشه

  33. سلام من 4روز وقت دارم با نوشیدن مایعات فراوان و قرص ******* و در کنارش ورزشم بکنم ایا از بدنم خارج میشه مواد؟من الان چن ماهه هروئین میکشم ولی مصرفم کمه ها.ممنون بابت وقتی ک میذارید اگر راه دیگه ای هست ک زودتر پاک شم ممنون میشم اطلاع بدین چون دیگه میخوام کلا پاک بمونم بعد این آزمایش چون ارزش نداره از همه لحاظ

  34. سلام خسته نباشید ببخشید می خواستم بدونم آزمایشاتی که برای عقد باید انجام بدیم شما می دونید شامل چیا می شه … هم برای مرد هم برای زن ؟!

  35. سلام. من حدود 40 روز پاک بودم. ولی امروز هروئین مصرف کردم تا چند روز دز خون و ادرار میمونه. و در ازمایش و در کیت منفی میشه

    1. داداش اصلا کاری ندارم ولی چرا هروئین؟ کسی که پاکه اولویت اول پاک موندن هست حالا اگه نتونستی جلوی خودتو بگیری تریاک بزن شیره مرحله بعد هست و هروئین مرحله آخر!

  36. سلام . من مدته یکسال متادون بیست مصرف کردم، الان بخاطر آزمایش خون برای استخدامم یک هفته است که متادون را کنار گذاشتم، ایا ب نظر شما آزمایش خون من مثبت میشه!؟ کلا ۱۵ روز زمان دارم تا آزمایش ، که فعلا ۱۰ روزشو پاک هستم و قرصی نخوردم، آیا تا پانزده روز کفایت می‌کنه!!؟ خیلی برام مهمه، لطفاً منو از استرس خارج کنید، سپاسگزارم

  37. سلام من کیفی سه روز پیش شیره استفاده کردم فردا باید آزمایش عدم اعتیاد بدم برای جواز کسب جواب من منفی در میاد یا مثبت؟ در ضمن ابلیمو مصرف کنم خوبه؟ممنون میشم راهنمایی کند

  38. من مدت یک ساله هر روز سیگار میکشم امروزم کشیدم بعد به دلیل یه مشکلی باید برم ازمایش بدم چند روز زمان میبره تا معلوم نشه سیگار کشیدم خواهشا زود جواب بدید واجبه

  39. سلام‌خسته نباشید من ۱۰روز پیش ۳گرم‌تریاک‌با وافور مصرف کردم‌میخواستم ببینم‌برای ازمایش ازدواج چند وقت کافیه که منفی نشون بده ازمایش رو ممنون

  40. با سلام یک سال بود به طور مرتب تریاک مصرف میکردم با روزی دو یا سه گرم بعد ها بخاطر گرفتن آزمایشات با ****یا ***** اشنا شدم و کم کم از اون استفاده کردم تا جایی که دیگه از تریاک نفرت داشتم بعدا از خودم بدم اومد که یه قرصه نیم گرمی منو اثیره خودش کرده تصمیم به ترک گرفتم الان یک ماهه ترک کردم و خیلی هم راحت بود ترکم چون قرص ****هیچ گونه خماری یا دردی نداره به دوستانم برای ترک هم این قرصو پیشنهاد میکنم که بی میلی هم ایجاد میکنه برای مصرف تریاک سپاس از شما دکتر جان
    ویک سوال از دکتر محترم دارم از زمان اخرین مصرف چقدر طول میکشه یه نفر کاملا از عوارض ترک رهایی یابد و بدنش به حالت قبل برگرده ممنونم از دکتره محترم

  41. سلام من چند ماهی میشه ترامادول مصرف میکنم قبلشم چند سال مصرف میکردم ولی دائم نبوده الان حدودا روزی سه تا ۲۰۰ میخورم. آزمایش چکاپ کامل بعد از جراحی دارم به اعتیاد ربطی نداره ولی میخواستم بدونم مشخص میشه؟

  42. سلام توروخدا جواب بدید من دختری هستم ک متاسفانه پدرم تریاک میکشه،الان ازمایش استخدام دارم میخوام ببینم منم مثبت نشون میده من فقط توی خونه بودم و ساعتایی در معرض بوی تریاک ،چکار کنم خیلی نگرانم

  43. من تونستم در عرض ۸ روز بدنمو از مورفین خالی کنم، ۱۰ سال مصرف تریاک داشتم و گه گاه شیره، سعی کنید ادرار غلیظه اوله صبحتونو برای آزمایشگاه نبرید ، هیچ قرص خواب یا مسکنی هم نخورید این مدت، یقیناً جواب میگیرید . درضمن من دیگه به هفت پشتم بخندم سمت مواد برم ، چون یک شغل خوب نصیبم شده که سی سال انتظارشو کشیده بودم . یا علی

  44. من مدت یکسال هست که قرص b2 مصرف میکنم روزی دوتا نصفه میخاستم بدونم اگر آزمایش عدم اعتیاد بدم چه نتیجه ای داره ؟

    1. سلام من ۱۲ ساله گل، شیشه، شیره و هروئین خیلی کم میکشم، بیشتر مصرف گل و شیشه دارم و آخر هفته ها شیره میخورم، الکل هم هر وعده مقدار کمی با ناهار و شام در حد نیم پیک میخورم، الان همسرم دادخواست طلاق داده چون من معتادم، خواستم بدونم چجوری میتونم یه تست منفی برای دادگاه آماده کنم، الکل رو نمیتونم یه نصفه روزم مصرف نکنم، یه بار آزمایش ۱۰ گانه خون و ادرار دادم ولی آزمایشگاه بهم پیشنهاد کرد جای دیگه ای آزمایش بوم

  45. سلام من قرص ب۲ مصرف میکنم والان تورنتو مسافرت اومدم و مجبور شدم بیشتر بمونم وقرص کم میارم از کجا میتونم تهیه کنم خواهش میکنم کمکم کنید

    1. دکتر سلام تست اعتیاد مورفین با ادرار چند روز در بدن باقی میمونه؟؟؟؟
      بعد اینکه کوکائین مورفین داره یا نه؟؟؟

      من ۸ روز دیگه تست اعتیاد دارم هیچ مواد محرکی ام نمیزنم فقط تریاک میکشم .کلا این ۸ روز هیچ کاری نمیخوام بکنم به نظرت نشون میده؟؟؟؟؟راستی یدونه قرص متادون خوردم از روز شروع نکشیدن

  46. برادرم آخرین مصرف متادونش نصف قرص ۵ بوده در روز شنبه، چند روز طول میکشه تا تو آزمایش نشون نده؟؟ هیچ جا هم کیت ندارن

  47. با سلام خدمت شما من چند سالی هست که مصرف تریاک دارم اما الان حدود دوساله که در ماه فقط یه هفته مصرف تریاک دارم و به دلیل کارم در محل کارم قرص b2 مصرف دارم ،الان حدود دوهفته از خرین مصرف تریاکم میگذره و در این دو هفته روزی یک چهارم قرص b2 مصرف میکنم برای ازدواج تست اعتیاد دارم چند وقت طول میکشه که ازمایشم هم خون و هم ادرار منفی بشه وایا در تست مصرف b2 تشخیص داده میشود هم خون و ادرار ،،

  48. سلام خسته نباشید من پونزده روز از مصرف متادونم میگذره الان ب۲مصرف میکنم تست مورفینم مثبت میزنه خواستم بپرسم بخاطر ب۲مثبت میزنه یا هنوز متادون دفع نشده؟

  49. سلام ادمین جان من ۴روز متداول هروئین و شیشه مصرف کردم متاسفانه.البته به مقدار کم.خانواده شک کردن و همین امروز فردا قراره تو خونه با کیت ازمایش بگیرن.خانوادم خیلی قبولم دارن و خیلی رابطم با خانواده خوبه نمیخوام خراب شه.لطفا یه راهنمایی یه راهی که منفی بشه یا تقلبی یا هرچی.یه راه ساده و قطعی.خیلی ممنون میشم.قطعا درک میکنی.

  50. سلام ببخشيد اگه ميشه كامل جواب بدين.
    من به مدت ٣ سال هر روز گل مصرف ميكنم.همين طور اسيد و قرص x.
    هفتهاي ي بار هم مشروب ميخورم…و در ٥ ماه هفته اي ي بار ب طور تفريحي هروئين و شيشه كشيدم..كه الان يك ماه ميشه نكشيدم ترا هم مصرف كردم قبلا…ولي من فقط از ازمايشه ماري جوانا ميترسم…بايد برم ازمايش بدم با نامزدم ماريجوانا مصرف ميكنم حالا خانوادش فهميدن…
    من خودم ميخوام برم ازمايشه اعتياد بدم كه ثابت كنم اعتياد ندارم چون واقعا هم ندارم…
    چن روز بگذره برم ازمايش بدم ب نظرتون كه اصلا مشخص نشه؟خواهشا كمك كنين.

    1. من باور دارم که تو معتاد نیستی😁اونها ابله تشریف دارن، شما خود مخدری😂😄حالا بگو ببینم من چطوری ترک کنم

    2. شماره نامزدتو بده بدم ساقیم!
      بیاد از نامزدت بخره تورو
      خورد کنه بریزه تو پک بده دسته خلق‌الله…
      میگی معتاد نیستی
      تو روی من که بعضی وقتها از خماری به رو با سیخ میکشم سفید کردی
      ترخدا بفکر یه پایپ رنگی نو هم باش یوقت اون تو لَنگ نمونی.
      خخخخ

  51. سلام وقتتون بخیر.
    من توی ۹ ۱۰ ماه اخیر حدود ۱۰ بار ماری جوانا مصرف کردم و هر بار حدود یک سوم تا یک چهارم رول.مصرف سیگار هم دارم میانگین روزی ۵ ۶ نخ.اخرین مصرف ماری جوانای من حدودا ۲۶ اسفند بوده و اخرین مصرف سیگارم هم امروز.
    چه مدت طول میکشه تا سموم کامل از بدنم دفع بشه؟؟
    و چه کارهایی باید انجام بدم یا بخورم که دفع سموم زودتر صورت بگیره؟؟
    برای آزمایش ادرار و خون جهت استخدام باید توی روزهای آینده اقدام کنم.
    اگر نیاز به کیت هست،چطور باید تهیه کنم؟؟
    آیا مقدار ماندگاری سم در بدن به گروه خونی هم بستگی داره؟؟ من O مثبت هستم.
    ممنون میشم اگر به همه سوال هام جواب بدین

  52. سلام من یک سوال در مورد تست هروئین دارم. نزدیک‌به یک‌ساله تقریبا مصرفم‌بالا بوده الان باید تست بدم چقدر طول میکشه که نتیجه تست منفی بشه و چه کارهایی کمک‌میکنه که زودتر سم از بدنم‌خارج بشه البته روزانه متادون هم‌مصرف میکنم ولی با متادون مشکلی ندارم حتی اگر مثبت بشه تنها مشکل من جواب هروئین هستش لطفا زود جواب بدین چند روز باید منتظر بمونم تا جواب تست منفی بشه؟منتظر جوابم

    1. سلام من شیره کشیدم تفریحی یادم نبود آزمایش اعتیاد دارم آخرین بار پنج ماه پیش کشیده بودم لطفا جواب بدین

  53. سلام، من دیروز برای ازمایش بدو استخدام رفتم، کلیه ازمایشات رو دادم، از جمله اعتیاد. آزمایش اعتیاد جهت مرفین و امفتامین و مت امفتامین هست. نه ازمایش متادون در کار هست نه ب2.
    من چند ساله روزی نیم مثقال شیره میکشیدم. تقریبا بیش از دو گرم میشه. قبل از ازمایش با ب2 سر کردم که برای مصرف ب2 باید 24ساعت بگذره. سه روز قرص خوردم. از دیروز کع دوباره شروع کردم، مصرفم کردم روزی نیم گرم. روز اول نه کیف میشی، نه خمار. بعد از دو روز، این مصرف برا بدن جا میفته و دایمی میشه. اگر خواستید مصرفتون رو کم کنید و ترک کنید، روش بالا، روشی هست که صددرصد جواب میده.

  54. سلام. بصورت قراردادی و روتین(نوع های آزمایش) چه موادی رو مورد آزمایش قرار میدهند ؟
    مثلا قرص متادون و بی 2 و ماری جوانا داخل پکیج آزمایشیون هست یا نه ؟
    و اینکه به درخواست کارفرما تست این داروها رو هم انجام میدن و بصورت معمول نیست درسته مخصوصا متادون و گل.
    ممنون میشم از استاندارش بگید که چه مواردی هست فرض بر این که کارفرما درخواستی نداشته راجبه نوعی ازمایش

  55. ابوالفضل از ۱۷ سالگی دارم شیره میخورم تا الان که ۱۹ سالم شده تو ۱۶ سالگی قزصترامادول میخوردم روزی ۴ تا دیویست ولی تشنج کردم بابام حالیش شد ترک کردم . فقط عرق میخوردم یدفه یکی از رفیقام تریاک تعارف کرد منم کشیدم دیگه میرفتم خودم میگرفتم نمیکشم شیره رو میخورم قبلا ۵ تومن میگرفتم سه سال پیش سه روزمو بس میشد ولی الان صبح ۱۵ تومان ظهر ۱۵ تومان شبم ۱۵ تومن روزی ۵۰ تومن عملمه یروز گفتم هیچی نمیخورم تو سر کار حالم خیلی خراب شد اوستام بردم در خونه ساقی گفت حالت خیلی بده برو بگی بخور ولی کمش کن رفتم باز جنس گرفتم خوردم که حالم برگشت ولی الان خیلی کم کردم هر دو روزی ۱۵ تومان تا ۲۰ تومن مصرف میکنم لطفا کمک کنید میخوام برم خدمت تزکش کنم وگر ن نمیتونم لطفا بگید اگه من همینجوری کم کنم بعدش نخورم برم چهار تا دود شیره بگیرم بعد سه روزش باز بندازمش به تریاک دوروزم تریاک بکشم میشه ترک کنم یا ن ولی راسش دیروز با یکی از بچه ها بودم گفت بیا شیشه بکش میشه ترک کنی مم دیروز ۴ تا دود دوا گرفتمبا ۵ تا شیشه امروزم ۵ تومن شیشه گرفتم نصفشو ظهر زدم نصفشو شب ولی از فردا گفتم دیگ نمیرم چون هنوز دو روزه اونو میشه نکشم گفتم از فردا باز همون شیرمو میخورم ولی همینطوری که گفتم هی کمش میکنم بابامو مادرمم نمیدونن اینقدر نصیحتم میکنن اینقد مشتریامون نصیحتم میکنن اونا نمیدونن شیره میخورم ولی کلا میگن دنبال دود نرو اگه همونطوری که گفتم میشه ترک کنم یا ن؟ خیلی پشیمونم بخدا خیلی وقته دوست دارم.ترک کنم ولی نمیتونم ولی قبلا کم نکرده بودم همونجوری مصرفم زیاد بود خواستم ترک کنم اوندفه با نامزدم بودم میخوام برم بگیرمش بعد خدمتم یا وسطای خدمتمم عقدش کنم یه چیزایی فهمیده ازم ولی چون دوسم داره سر به سرم نمیزاره همش بهم میگه چرا تو چرتی واقعا میخوام ترک کنم کیلینیکم میخوام نرم چون همه چیزاش دروغه یه چیز دیگه بهت میدن مصرف کنی باز معتاد اون میشی کیلینیک رفتم قبلا ۱۰ تا قرص B2 بهم داد با قرص نمیدونم اسمشو دقیق دیازپام بود همش خوابم میبرد قرص خواب بود همیشه تو چرت بودم وقتی دیدم فایده نداره همون شیره خودمو خوردم اقلا میدونم چرت نمیزنم کسی مسخره نمیکنه ناموسن ۱۹ سالمه خیلی پشیمونم بگین چکار کنم از ۱۵ سالگی عرق میخوردم ۱۶ سالگی رفیقم تو داروخونه بود واسم قرص ترامادول میاورد از ۱۷ سالگی همدیگه شیره میخورم امروزم با دیروزم شیشه زدم ولی مردونه شیشه رو از فردا نمیزنم لطفا فقط شیره رو بگید چطوری ترک کنم ادستام و چند تا از مشتریامون گفتن حیفت نمیاد از جوانیت به این خوشگلی همشون گفتن اگه ترک کنی نفری ۲۰۰ بهت میدیم واسه پولش نیس اما واقعا میخوام خودم میخوام ترک کنم کمکم کنید هر کی تجریه داره

    1. بهترین راه اینه که بری کمپ
      دوست عزیز من هم یک زنم و چند سال هروئین و شیشه زدم رفتم کمپ البته اجباری خانوادم بردنم خودم قصد ترک نداشتم
      خداروشکر الان یک سال و دو ماه پاکم
      و گاهی وقتها توی کمپ کمک کسایی میکنم ک مثل خودم هستن و باهاشون همدردی میکنم

  56. سلام
    عرض ادب. من برای 1 شنبه یعنی سه روز دیگر آزمایش اعتیاد دارم و امروز 2 تا دود دقیقا (میزان خیلی کم) شیشه مصرف کردم. آخرین مصرف شیشه من 6 ماه پیش بوده و آب درمانیو ورزش هم می کنم به نظرتون مت آمفتامینم مثبت میشه؟ممنون

  57. سلام؛
    دوستانی که بدنبال منفی کردن جواب آزمایش اعتیاد هستند باید بدونند تمام روش هایی که قبلا گفته شده مثل خوردن قرص بارداری و یا کاربن بی فایدست
    با یه آزمایش ساده TLCمیتونن مواد مصرفی رو مشخص کنن

  58. سلام ببخشید ادمین جان،،من حدود یکساله که قرص متادون مصرف میکنم،،اونم به صورت نا مرتب (سه روز میخوردم،یک هفته نمیخوردم یا از تریاک وشیره هم استفاده میکردم،تازه بعضی روزها از آخرین مصرفم هم متادون هم تریاک وشیره ۲۰روز میگذشت)الان سوالم اینه که حدود ۶روز از آخرین مصرفم میگذشت که خیلی درد کشیدم دیگه داشتم خوب میشدم که ناخودآگاه یک متادون۱۰خوردم الان سه روز از آخرین مصرفم میگذره درد ندارم می خوام ببینم که چند وقت دیگه تو ادرارم هست(قبلا زیاد آب نمیخوردم ولی این سه روز روزانه۶لیتر آب به زور میخورم،،و اینکه لاغر هم هستم حدود ۵۰کیلو

  59. سلام ادمین جان خسته نباشید،لطفا سوال بنده را بیزحمت کامل و واضح جواب بدید ممنون میشم لطف میکنید،من ۶ ماه شیره میخوردم روزی ۱ گرم بعد قطع کرم و ۱ سال و نیم متادون خوردم و بعد الان ۴ ماه هست که متادون را قطع کردم و تست هم زدم منفی شده ولی دوباره بعداز قطع متادون یعنی ۴ ماه پیش شروع‌کردم به شیره خوردن تقریبا روزی ۲ گرم،و الان ۱۸ روز دیگه ازمایش ازدواج دارم،ایا این ۱۸ روز مصرفم رو قطع کنم ایا تست مرفین ازداوجم منفی میشه؟؟؟؟؟تروخدا کامل و دقیق سوال بنده را بخونید و جواب دقیق بهم بدید،خیلی خیلی ممنون لطف میکنید

  60. با سلام من يك سري داروي ضدافسردگي ميخورم و متوجه شدم كه گويا يكي از تست هاي نوار اعتياد ده تايي رو مثبت مي كند و ميخواهم سر كار بروم و اگر متوجه افسردگي من شوند با توجه به حساس بودن شغلم من را مطمئنا رد مي كنند ازتون عاجزانه خواهشمندم كه اگر راهي براي منفي شدن تست را مي دانيد به من بگين لطفا ???????

  61. سلام .من مدت 2 ماه هست که ترامادول 200 مصرف میکنم روزی 1و2 تا و الان 6 روز هست که نخوردم.
    ازمایش ازدواج دارم میخوام بدونم تا چند وقت باید صبر کنم که تست ترامادول من منفی بشه ؟

  62. ادمین محتدم خواهشا اگه براتون مقدوره جواب بنده رو بدید چون برام خیلی مهمه؛باخودم عهدبستم تا اگه کارخوبی برام پیدابشه برای همیشه ترکش کنم والان دوازده روزه پاکم ،آیاصحت داره مورفین یک ماه در خون میمونه و اگه اینطور نیست خواهشا بگید چه مدت زمان هستش ، موفق باشید

  63. خب چکار کنم که منفی بشه نمیتونم آزمایشگاه رو عقب بندازم اگه بگم باشه چند روز دیگه تابلو میشه که مصرف کننده هستم هنوز نمیدونن.حداقل چندروز دیگه باید برم که منفی بشه؟

  64. سلام جناب دکتر من ۲۵ سالمه ۶۷ کیلو متاسفانه ب
    مدت هفت هشت ماه روزی نهایتا دوعدد قرص ترامادول۲۰۰ هر روز مصرف کردم ی روزایی برای کنترل دوز مصرفی ترامادول نصف قرص متادون میخوردم اون روز رو ک فرداش همون یه قرص ترامادول جواب بده مدتها اینجوری بود تا اینکه قصد جدیییییییییییییییییییییییییییییییی ب ترک گرفتم از روز دوشنبه یعنی تاسوعا تا شنبه ک امروز باشه مرخصی گرفتم ب هزار منت دوشنبه برای شکستنه شروع خماری دوعدد بوپرونورفین با فاصله خوردم باز خماری کشیدم ولی شب رو خواببیدم از فرداش ک خماری همچنان ادامه داشت قرص کلونیدین ۰.۲ سه چهار تا خوردم همچنان خمار
    بودم ولی عوارض کلونیدین زیاد کاری کرده
    بود صورتم زرد شده بود سرم سیاهی میرفت لبم خشک چوب حتی ی لیوان اب میخوردم نفسم میگرفت و شب بیداری هم داشتم این از سه شنبه …روز چهارشنبه کلونیدین رو کردم دوتا تو کل روز خوردم خماری ک همه این س روز داشتم از صب تاشب .شب رو هم برای خواب با کلونیدین یک ساعت و نیم خوابیدم بقیه اش رو تا صب درد کشیدم تا اینکه صب ساعت هشت صبح خوابیدم چن ساعتی….. روز پنج شنبه هم غروب ی نصفه کلونیدین خوردم دیگه قطعش کردم تا اینکه شب وقت وقت خوابیدن من زمینو گاز گرفتم ولی دریغ از ۱ دقیقه خواب کل پنج شنبه تا جمعه صب رو بیدار بودم و درد کشیدم…. صبحش کشون کشون خودمو رسوندم استخر اب گرم از استخر اومدم چون شبش نخوابیدم اصلا گفتم خوابم میبره اصلا خوابم نبورد دردم ب حدی زیاد شد وشد و سردرد حاصل از بیخوابی روششش تا اینکه رفتم ی دکتر معمولی برهش تو ضیح دادم گفت اشتباه کردی کلونیدینو قطع کردی بازم بخور قرص دیکلوفناک نوشت و کلونازپام واس خواب پرسیدم اقای دکتر اینا باعث نشه من دوره ترکم طولانی بشه من کلو رو قطع کردم واس همین گفتم من دکترم میگم بخور …ولی کلونیدین رو نخوردم .دیشب دیکلوفناک و کلونازپام رو باهم خوردم سریع اون در عضلات افتضاح و سردرد رو کردش از صد بیست. خوابم برد .صب ک پاشدم بدنم درد میکنه رفتم کیت هشتکاره رو گرفتم متادون .مورفین.شیشه.کوکایین دوخط پررنگ بود تو این وسط ترامادول و بوپرونورفین دوخط بود ولی خط پایینی کمرنگ …..درمانده ام اقای دکتر کمکم کنید مرخصیم تموم شده دارم کارمو از دست میدم از دوشنبه تا الان شیشومین روزه هنوز درد دارم اصلا نمیدونم دیکلوفناک رو بخورم یا نه کلونازپام رو بخورم یا نخورم میترسم مخدر باشن یا آررووم کنن ولی دوره ترک از اینم طولانی بشه بخدا شیش روز شده ب دادم برس دکتراصلا کلونیدین رو کلا گذاشتم کنار میترسم طولانی کنه ترکمو میخوام تموم بشه تا فردا ب دادم برس

    1. بمیرم برات داداش
      یاد خودم افتادم الانم دارم گریه میکنم
      هیچی هیچ کاری نکن فقط هیچ کاری نکن باقیش حله دوست من بهترین دکتر و مهربونترین دوست خودت باش و برای خودت صبر تجویز کن و همت داشته باش خوت رو به اولین جلسه انجمن معتادان گمنام برسون.
      اونجا الباقیه رو بهت میگت
      دوستای خوبی پیدا میکنی
      قول میدم بهت
      بهت حسودیم میشه بخدا که مرد بودی و استارت ترک و پاک شدن رو زدی واسه منم دعا کن بلکه یبار دیگه عزم خودمرو جزم کنم و بخاطر پسرم بیاره دیگه بیفتم یگوشه و درد و خماری‌شو بجون بخرم
      و ازین انگل و کرم‌ی که هستم شاید بتونم به یک پروانه تبدیل بشم
      منم برات دعا میکنم رفیق
      فقط جان مادرت صبر یادت باشه دادا برارم

  65. سلام و عرض ادب بنده ۶ ماهی هست‌ ک هر هفته ای یبار مصرف خیلی کم ب تریاک دارم واز آخرین باری ک مصرف کردم ۶ روز میگذره و چند روز دیگه آزمایش ازدواج دارم میخواستم بدونم چه زمانی و چه مدتی طول میکشه‌ تا جوابش منفی بشه؟

  66. سلامدوستان ، تقریبا روزی یه دونه ترا ۲۰۰ مصرف میکنم آیا راهی هست ک بتونم جواب آزمایش رو منفی کنم ایا ب۲ میتونه منفی کنه یا این ترا ۲۰۰ تو چن روز از بدن من میره مصرفمم مرتب بوده خواهشا اگه راهی میدونین حتما بگین، با تشکر

  67. سلام.من الان یک ساله روزی اندازه سه تومن شیره میکشم.یک هفته پیش هم یک چهارم ترامادول صد رو خوردم چن روز باید صبر کنم تا تست اعتیاد ازدواج منفی بشه ممنون میشم زودتر جواب بدین

  68. سلام
    من تقريبا سه چهار ماه گل يا همون ماريجوانا مصرف ميكردم اوايل خيلي كم ولي يك ماه آخر روزي سه چهار بار مصرف ميكردم و الان بعد از ٢٩ روز كه ترك كردم و مايعات زياد ميخورم و مدام ورزش ميكنم هنوز كيت تست تي اچ سي مثبت نشون ميده،خواستم بدونم تا كي بايد صبر كنم و ميتونم با خيال راحت تست بدم؟

  69. بنده توی ده پونزده روز اخیر سه چهار بار عرق مصرف کردم و تریاک حدود۲۰الی۲۵روز قبل مصرف داشتم.اگر امروزشنبه چهارم آبان ماه تریاک مصرف کنم تا چندروز بعد تست اعتیاد مثبت نشون میده؟؟؟

  70. سلام دوستان
    تست متادون من در روز بیست و چهارم خدارو شکر منفی شد
    تا روز بیست و یکم کاملا منفی (تک خط)
    روز بیست و دوم و بیست و سوم خط اول مثبت خط پایین کمرنگ
    و روز بیست و چهارم دو خط به یک میزان

    اطلاعات فردی من : سن : ۳۰ سال
    سابقه مصرف : ۵ سال
    دوز مصرف متادون : ۴۰ میل ثابت (بدون بالا و پایین در کل دوره مصرف)

    1. بهرام جان
      بسیار سپاسگذاریم که با قرار دادن اطلاعات خود دوستان را راهنمایی کردین
      خیلی خوشحالیم از منفی شدن آزمایش شما
      امیدواریم همیشه موفق و سالم باشین

      1. ممنونم ادمین عزیز
        چون خودم تو این ایام مردم و زنده شدم و واقعا دنبال یه همچنین تجربه هایی میگشتم گفتم دوستان رو در جریان بزارم
        ممنون از سایت خوبتون

  71. باعرض سلام‌ من حدود ۸سال شیره مصرف کردم وحالا نزدیک چهارروزه مصرف نداشتم ولی بجاش شربت متادون مصرف میکنم دریک سیسی وچندروزه تست معمولی میزنم مثبته ایا راهکاری هست که بتونم سم زدایی بشه وحتی دیگه نرم سراغش دیگه به همین بهونه کارم سراغش نرم.ممنون میشم کامل وجامع بفرمایید تا بتونم تست منفی بشه واقعا خسته شدم و همین امر بهانه خوبی واسه ترکم شده وبااین وجودیکه روزی یک بست پنج تومنی میکشیدم الان با یک سیسی اصلا انگار ن انگار.

  72. با سلام من یک ساله بخاطر درد کمرم روزی یدونه قرص متادون ۴۰ مصرف میکنم بدون تجویز پزشک‌.
    یه وقتایی کمترش میکنم ی وقتایی بیشتر.
    دوروز دیگه قراره ازم کیت اعتیاد بگیرن.چه راهی وجود داره که تست منفی شه؟
    اگه آزمایشم مثبت باشه بقران از خونه بیرونم میکنن و تو این وضعیت بدبخت میشم.
    عاجزانه ازتون تقاضای کمک میکنم.

  73. سلام .اگر به نمونه ادرار نصف هم اب اضافه کنیم یا کلا به جای ادرار فقط اب پر کنیم جواب ازمایش چی در میاد؟ و اینکه راسته که میگن خود اب هم چون با گیت سازگار نیست جوابش مثبت در میاد؟؟اگه اطلاعاتی دارین لطفا کمک کنید .ممنون میشم

  74. دروئ.
    1-آیا مصرف هر از گاهی ( ماهی 2 بار) اعتیاد آور است؟
    2- آیا به همراه داشتن 10 یا 15 گرم جرم است؟
    3- آیا بیشتر تریاک ها در ایران با ترکیبات سربی و روغن موتور و CD آب شده و هسته خرمای جوشیده و آشغال های دیگر همراه است؟
    4- چگونه میتوان بهترین نوع را تشخیص داد؟

  75. باسلام
    میخواستم بدونم بطور کلی ماندگاری متادون در ادرار بیشتره یادر خون؟ممنون میشم اگه پاسخ بدید.باتشکر

  76. سلام خسته نباشید خوب هستین قراره 3ساعت دیگه ازمن تست شیشه بگیرن توخونمون شماکه نوشتین سفید کننده، خون، جوهرنمک اینا قاطی کننم یه ذره منفی میشه تروخدا زود جواب بدین اگه مثبت بشه هم خانومم طلاق میگیره هم پدرم قلبش ضعیفه اون خدایی نکرده یه طوریش میشه درضمن سفید کننده، خون، جوهرنمک رو باهم مخلوط کنم بریزم تو ظرف ادرار یا فقط یکیش

  77. سلام خسته نباشید ببخشید بنده راننده پایه یکم هستم و مصرف متادون باشیشه را دارم الان چندروز هست که کارت هوشمند بنده غیرفعال شده است خواستم ببینم راهی هست برای ازمایش عدم اعتیاد راننده را منفی بکنم یانه واینکه درمیان صحبتها صحبتی از ادرار مصنوعی شنیدم یعنی چی؟

  78. سلام خواهش میکنم لطفا سریع جواب بدین
    من امروز رفتم آزمایشگاه تست مورفین و شیشه منفی بود مادرم گیر داد باید متادون هم تست بشه مسئول آزمایشگاه گفت فردا صبح کیت 10 کاره بیارید با همون نمونه ادرار تست کنیم. من متادون مصرف میکنم و کیت رو هم خودم خریدم 10 کاره هست، میشه به کیت چیزی بزنم منفی بشه چون مونه ادرار دست اوناست. درضمن آیا ار درستی هست فردا به نمونه ادرار روز قبل کیت بزنن؟

  79. آیا اضافه کردن آب به نمونه ادرار باعث منفی شدن مصرف مارجیوانا میشه اصلا ممکنه بفهمند که به نمونه آب اضافه شده؟مصرفم بصورت ماهی یک بار بوده ممنون میشم به سوالم جواب بدین.

  80. سلام
    اگر می خواین پا باشین خوب باید کمی مثلا درد رو تحمل کنید.
    یه لحظه به این فکر کنید که شما دارین از مواد استفاده میکنید یا مواد ازشما.
    مواظب خورد و خوراکتون باشین. اگر آشپزی بلیدن انجام بدین. وگرنه غذاهای ساده.
    پبوست هم رفع کنید باد ملین های سنتی و گیاهی.
    در مورد خوراکی هایی که شبیه مواتد هستن تحقیق کنید. مثلا شباهت کاکائو و شاهدانه
    یا اینها دوری کنید:

  81. سلام شرکتی برای استخدام تست عدم اعتیاد میخواد که توی نامه اسمی از تست متادون نیاورده. من هم متادون مصرف میکنم روزی ۲۰ میلیگرم. آیا آزمایشگاه این مورد رو بررسی میکنه؟ لطفا سریع بهم بگید فردا باید برم تست

  82. سلام
    به خدا توکل کنید. بعدش هم سم زدایی کنید
    در مورد اثرات مواد مخد رو توهم زا تحقیق کنید.
    سرم بزنید.
    ویتامین بخورید.
    مواد ضد مخدر مثل لبنیات و آبلیمو
    او آر اس درست کنید و بخورید با ابلیمو
    مواظب خورد و خوراکتون خیلی باشید.
    کسایی این کار رو میکنند که به شما دسترسی دارن.
    مثلا کاکائو مولد حشیش رو داره . در کبد ذخیره میشه بعد که کله پاچه بخورید که رزماری به عنوان ادویه داشته باشه تهوع وسردرد مید سراغتون.

  83. سلام.من تریاک مصرف میکنم الان۱۴روز مصرف نکردم به خاطر آزمایشات استخدامی.از خودم تست گرفتم مورفین منفی بود ولی مفتامین وآمفتامین مشکوک بودن در صورتی که من همه عمرم به جز تریاک هیچی مصرف نکردم

    1. .اقا فقط اب و نمک رو قاطی کنید از شب قبلش بخورید خیلی زیاد بخورید ک پنج شیش بار ادرار کنید فردا صبح ازمایش قبل تست ی ادرار تو دستشویی خالی کنید ادرار بعدی رو برای تست بدید

  84. سلام واقعا راهای دورزدن رو میگین یا…. آخه اینهمه سوال شده ولی جواب نداشت سوء تفاهم نشه آخه منم بیمارم وسوال دارم خواستم ببینم واقعا جواب میدین

  85. باسلام راه حل منفی کردن تست عدم اعتیادمن میدونم من خودم درگیراین قضیه بودم چندماه که بعدازتحقیق وهزینه های فراوان پیداکردم تقریبایه میلیون هزینه کردم ولی ارزشش داشت این سایتاالکی نگردین هیچوقت نمیگن اگرم کسی بگه سریع پاک میکنن یاواقعیت نداره اگه خاستین باهزینه خیلی کمتربهتون میگم خاستین درخدمتم

  86. تو یه چیز دیگه مصرف میکنی وخودت سیگار میگی که باروش منفی کردن تست سیگار به موادی که میکشی استفاده کنی واونو منفی کنی ولی سیگار تست نداره وخلاف هم نیست پس الکی نگو سیگار قاضی خندش نگرفت که شوهرت گفت این سیگاری هستی یا بگه خب سیگاری باشه من چیکار کنم

  87. دوستان شنبه میرم ازمایش بدم یعنی اگه سالم در نیام کل انوال پدرم ازم میگره خواهرام بدبختم میکنن چون گفتن من متادون مصرف میکنم این شماره منه اول پیم بدین بعد زنگ بزنین راهنمایم کنین جون مادرتون به خاطره خدا فقط

  88. سلام من چند وقته b2 مصرف میکنم روزی ۱ دوم
    میخوام آزمایش قبل استخدام بدم چیکار کنم منفی دراد
    قطع هم نمیتونم بکنم ممنون فوریه

  89. من حقوق خوندم کسی نمیتونه اموال ازت بگیره بخاطر اعتیاد
    مگه اینکه به نامت نباشه و بخوان بزنن تازه به نامت
    یا دنبال بهونه باشن ندن بهت

  90. دوستان الکی خودتونو براچی استرس میدین برید کیت تست اعتیاد از داروخونخ بگیرید یلحظه پیش خودتون ازمایش کنید خودتونو ببینید در چ وضعید حداقل واسه خودتون روشن میشه دوستانی ک ب ۲میخورن و متادون اگ اون کیتو بزارن مشکوک نشون میده پس یعنی هرجا بری ازمایش بدی مشکوگ میزنه برسیش میکنن و خالص سازیش میکنن میبینن معتادی خودتونو گول نزنید با طناب هیچکی تو چاه نرید خودتونو مطمعن کنید باهمین کیت یا اصلا یجا دیگ برید ازمایش بدین قبل اونجایی ک قراره برید ک حداقل استرسی نباشه

  91. سلام به همگی…دوستان عزیز : من دکتر هستم..
    اولا آزمایشگاه فقط تستهای درخواست شده روانجام میده.یعنی ازنمونه ادرار برای فلان ماده مخدر یا روانگردان؛به نتیجه ای غیراز مثبت یا منفینمیرسیم.واینکه فلان مشکل یا بیماری رو از نمونه تست اعتیاد بفهمن اصلا صحت نداره.
    دوم اینکه میزان حساسیت ( کمترین مقدار ممکن برای شناخت وجود یک ماده)در روش سریع و داروخانه ای دهها برابر کمتر از روشهای آزمایشگاهی است.بطور کلی تمامی آزمایشگاهها بجز مراکز پزشکی قانونی ودر مواردبسیار مهم مثل قتل؛فرزندبا پدر نامشخص و…ازروشهای خونی وپیچیده برالی اعتیاد استفاده کرده ودرسایر موارد فقط نمونه ادرار گرفته میشود.خونی که در آزمایش قبل ازدواج گرفته میشود برای مطالعه ژن کمخونی و…است وبرای اعتیاد فقط ادرار گرفته میشود.زمان پاک شدن یا زمان لازم برای منفی شدن تستهای مخدر وروانگردان به نوع ماده مصرفی؛تعداددفعات مصرف در روز؛شکل مصرف( کشیدن؛خوردن؛بینی…)؛مدت زمان اعتیادکه بیش از شش ماه ؛ بیش از دوسال ویا بیش از پنج سال باشد؛وتک یا متعدد بودن مواد مصرفی بستگی دارد.ولی طبق یک اصل کلی اگر مصرف آب ومایعات را دو برابر کنید؛زمان پاکی شما نصف و اگر سه برابر کنیداین زمان به یک سوم خواهدرسید.بالاترین زمان پاکی مربوط بهگروه شیره تریاک و حشیش خالص است که4تا12 روز است.گروه هروئین؛کراک؛شیشه(آمفتامینهاوکریستالها)3تا10روزخواهدبود.اینکه3 یا 6 یا…باشد به عواملی که در بالا نوشتم بستگی دارد.امیدوارم روزهای خوبی در میهنم ایجادشود که شادی وشور زندگی مانع استفاده جوانان عزیز کشورم گردد.برای همه آرزوی تندرستی وشادی دارم و به پروردگار بزرگ میسپارم..

  92. سلام مجدد…طبق قانون مثبت شدن تستهای خانواده بوپرونورفین و گروه متادون جزو داروهای ترک اعتیاد هستند.اگر شماقبلا در مرکز ترک ثبت نام کرده ودارودریافت میکنید؛میتوانید به آزمایشگاه یا محل کار نشانداده واثبات کنید که در حال ترک هستید.بدین ترتیب هیچ مشکلی نخواهید داشت.من در آزمایشگاه خودم به اینذافراد راهنمایی کرده و کمک میکنم.فقط یادتان باشد که حداقل پانزده روز قبل از تست دادن باید در مراکز ترک ثبت نام کرده باشید. در گواهی اینمراکز نوشتهمیشود که شما مثلا متادون استفاده میکنید برای ترک مثلا شیشه…از حالا به بعد مثبت شدنتستمتادون شما جنبه منفی وکیفری نخواهد داشت.توجه کنید که مثبت شدن همان دارو مهم نخواهد بود.ولی اگر مثلا متادون وحشیش ( گل…ماریجوانا…کانابیس..) مثبت شود؛دیگر برای شما سودی نخواهدداشت.تندرست و شاد باشید به مهر یزدان پاک..
    دکتر مهران جلیل زاده افشار.

    1. اقای دکتر من در روز یک دهم قرص ب دو استفاده مکنم تست معمولی ادرار دادم دو سی سی اب هم اضافه شد به نمونه. به نظرتون منفی میشه

  93. سلام بر همگی
    دوستان به دقت توجه کنن از رو تجربه و اینکه چندین بار این مسیر رو رفتم و کامنت ها رو خوندم دیدم خیلی ها نگران هستید واستون از تجربه ام و تحقیقاتی که تو این ضمیمه کردم مینویسم
    اول از این باید توجه داشت جهت خارج کردم مواد مخدر از بدن می بایست به این نکته توجه داشت که فرآیند گردش مواد مخدر در بدن چگونه است
    بعد از هر بار کشیدن مواد مخدر داول مواد وارد دستگاه تنفسی و از اونجا وارد گردش خون میشه و بعد از اونجا وارد کلیه و سپس توسط ادرار دفع میشه پس نتیجه اینکه دفع مواد مخدر بستگی به دتعداد ادرار شما داره
    این نکته رو توجه کنید که وقتی مواد مخدر از خون وارد ادرار میشه از 16 تا 36 ساعت طول میکشه پس وقت خودتون رو نگیرید و اون دسته از دوستانی که میگن ما 16 ساعته تستمون منفی شد باید توجه کنن که اونها تونستن کلیه رو شستشو بدن لیکن اگر فردا صبحش میخوان برن تست مجددا موا مخدر از خخون وارد کلیه میشه و نستشون دوباره مثبت میشه پس نتیجه میگیریم قبل از 36 ساعت تست به هیچ عنوان منفی نمیشه
    خلاصه بعد از اینکه مواد از خون وارد ادرار شد حالا دست ب کار بشید و مواد رو از کلیه پاک کنید
    من به شخصه با 25 بار ادرار کردن مواد کلا از بدنم پاک شد منظورم مورفین هستش
    چیزهایی که باید بخورید 1- سرکه سفید
    2-سرکه سیب
    3 – آب زیاد
    4 – دلستر و انار و سیب و لبو و آب لیمو و آب نارنج و ویتامین جوشان از نوع ث
    و کلا مایعات زیاد یخگرید
    ضمنا من تو سه روز تونستم 25 بار ادرار کنم
    اون دسته از دوستانی که یک روز بیشتر مهلت ندارن باید از قرص های ضد بارداری دراستفاده کنن چون تو یک روز نمیشه تست رو منفی کرد و هیچ راهی نداره
    اگر واسه ازدواج هست و فقط یک یا دو روز مهلت دارین تست نرید و الا آبروتون میره
    توجه کنید دوستانی که یک یا و روز مهلت دارن مایعات زیاد بخورن و همراش قرص ضد بارداری بخورن
    به هیچ عنوان از کاربن و جوش شیرین استفاده نکنید چون جواب نمیده
    صمنا قرص بارداری رو هر دو ساعت یکبار دتا فردا که تست دارید بخورید
    صبح که بیدار شدید ادرار کنید و دومین ادرار رو آزمایش بدید

    1. سلام ۲۵ سالمه ۵ ساله سیگاری و گل میکشم نه ب صورت مداوم طی ۵ سال ماه ها پاک بودم و شروع کردم اواخر هم که هفته ای یک بار الانم ۳ روزه پاکم میخاستم ببینم تا چن روز دیگ کیت گلم منفی میشه؟جواب خواهشا

      1. باسلام اگه امکان داره یه نفر که در این باره اطلاعات کامل داره به سوالم پاسخ بده خیلی ذهنیتم رو درگیر کرده
        من مدت ۴۰روز هستش که مواد رو ترک کردم و طی این ۴۰ روز حتی یک قرص کدئین یا چیز دیگه ای هم مصرف نکردم خانوادم بهم شک داشتن که یوقت چیزی استفاده کرده باشم و یه کیت چهارکاره ازم گرفتن اعم از مورفین،آنفیتامین،تی اچ سی،و متادون که جواب هر چهار تا به این صورت بود که تی اچ سی و متادون هردو خطش پررنگ بود و انفیتامین و مورفین هم دوتا خط انداخت اما یک مقدار کم رنگ تراز متادون و تی اچ سی بود
        میخواستم بدونم دوخط کمرنگ به معنای چی هستش؟ مادرم میگه مورفین و انفیتامینت یعنی مشکوک دراین باره باهم بحث داریم
        ذهنیت مادرم اینشکله ک فکر میکنه که شاید چندروز قبل استفاده کرده باشم الان مشکوک زده باشه اما واقعا از زمان ترکم حتی جایی ک کسی مصرف کنه هم قرار نگرفتم که بگم امکان داره دودش بهم خورده باشه یااینکه ب اصتلاح خودمون بخوری شده باشم.
        ممنون میشم به این سوالم پاسخ صحیح بدین
        متشکرم.

    2. سلام داداش ممنون راهنمای کردی فقط یه سوال من تا ۳روز قبل شیشه میردم روزی یه وعده الانکه حساب کنم ۲روز قبل صبح رود مصرف کردم تا فردا که ازمایش دارم ۳روز تکمیل میشه فقط ۱روز بعداز شیشه کشیدن ی سیگاری ماریجوانا کشیدم
      کلا بعد مصرف شیشه تا فردا صبح ۳روز میشه .بعد مصرف ی وعده مارب جوانا۲روز میشه این روشی که توضیح دادی جواب میده امتحان کنم ممنونم اگه سریع جواب بگیرم بخاطر اینکه شکم برطرف بشه بازم ممنون

  94. سلام من ۸ساله دارم تریاک شیره مصرف میکنم .
    و میخوام تو یه جایی مشغول ب کار بشم.
    برای اینکه آزمایش منفی بشه چکار کنم؟
    یا اگر قطع مصرف کنم چند روز طول میکشه که منفی شه؟لطفا راهکار

  95. سلام من تقریبا ۷ماه پیش یه جا رفتیم ومن تقریبا ۵یا ۶کام تریاک وشیره کشیدم وبعداز اون ۵ماه ورزش وکردم به صورت مرتب اب ومایعات خوردم .حالا امکان داره تو ازمایش اعتیاد من که چند روز دیگه است نشون بده .خیلی استرس دارم و الان چندماهه میگم کاش اون چند کام نمیزدم.نمیدونم چه کار کنم خواهشا اگه راهی هست که نشوننده راهنمایی کنید ممنون

    1. بابا خوشا بحالت تو ۵ماه نکشیدی میترسی ما که کلا مواد رو تابعد۳روز نکردن و تست ج منفیه نشون میده میترسیم تو دیگه چرا از چی میترسی مرد حساب ۵ماه نکشیدی بازم میگی استرس دارم برو بابا ازمایشتو بده .دادی دستمون

  96. سلام ببخشید مدت زیادی. حشیش مصرف میکردم هفته قبل یک بار گل هم کشیدم فردا آزمایش خون میگیرن ازم قرصی چیزی هست ازمایشمو منفی نشون بده ؟؟؟؟

  97. سلام من شب تا خرخره شیشه ومتادون زدم صبح موقع رفتن آزمایشگاه ۴تا بی ۲ خوردم ۳قاشق کوچیک محلول جوش شیرین خوردم و موقع تست یذره آب قاطی کردم به طور حرفه ای تستم منفی شد میشه بدونم کدوم ترفندم موثر بوده؟میشه ج بدین

    1. خیلی خوبی
      فقط دوساعته دارم میخندم چطور زنده موندی؟
      یعنی عاشقتم همین که گفتی منفی شده دقیقا منم باید انحام بدم اگه منفی شد باید برات یه کادوی اساسی بکیرم خیلی باحالی
      بمونی واسمون ایشالله😅💋 شمارتو بفرست برام خان

  98. سلام ها برار جان
    ۱_ قرص ضدحاملگی
    ۲_ کاربن تو یک لیوان آب هم بزن بعد کاربن بنداز دور آب رو بخور
    ۳_وایتکس یا تیرک یا جوهر لیمو رو ۲ تا از انگشت هات رو بزن داخلش بعد دستت رو نشور بزار خشک بشه بعد موقع ادرار انگشتت رو بزن داخل ادرارت
    ۴_ اگر ناخن دارید و کوتاه نکردید جوش شیرین رو هرچقدر میشه زیر ناخن جاساز کن بعد یا داخل ادرار تخلیه کن یا ناخن رو بکن داخل ادرار
    برن حال کنن. با تست منفی😉

  99. سلام بر همگی. چ مصرف کننده ها و چه آزمایشگاه ها من راز منفی کردن تست اعتیاد انواع مواد افیونی را کشف کرده آم.مبلغ خیلی زیادی صرف هزینه ها شد. مبلغ پیشنهادی خود را ارسال کنید تا این کشف برای همیشه محفوظ بماند يا اينکه فروخته شود

    1. سلام من اندازه سر چوب کبریت در روز و حتی کمتر ب ۲ مصرف میکنم چند روز پیش تست دادم دوربین نبود تقریبا چند سی سی هم اب داخل ادرار مخلوط شد از دستام که خیس بود. به نظرتون منفی میشه؟

  100. آقا مال مرفین رو صددرصد تضمینی با 1تومن نقد یاد میدم بقرآن تضمینی و صددرصدی خواستی تماس بگیر ۰۹۳******۴

    1. من راه منفی شدن مواد را به شرط میگم .خدایی ناموسا بری همین الان انجام بدی درست نبود دو براببر پولت میدم.مرد از دهنش حرف میزنه نه جای دیگه ۵تونان میگیرم باید تصویری دست بذاره روی قران و در همین سایت قسمی که میدم به اموات و نوامیسش بخوره خواستی شماره بزار.ثبت شده .ادارار کیت ۱۲ کاره باشه.

  101. سلام
    من تقریبا 9 ساله که فقط گل میکشم نصف این 9 سال رو میشه گفت هر روز کشیدم که بعضی روزاشو چند بار کشیدم
    الانم از آزمون استخدامی قبول شدم واسه همین میفرستن برم تست اعتیاد
    میخوام بدونم تو کیت های اعتیاد بهداشت درمان کیت THC هست ؟ اگه هست چیکار کنم منفی در بیاد
    نمیخوام این شانس از دست بدم ممنون میشم کمک ام کنین

  102. سلام دوستان من تقریبا سه ماه پیش روزی دوتا ترامادول ۲۰۰ می خوردم الان بجاش دارم روزی یه دونه متادون ۲۰ می خورم. با اینقدر مصرف متادون تست مثبت نشون میده؟؟
    چکار کنم که منفی بشه یا چند روز نخورم بعدش برم تست بدم منفی نشون میده . لطفا راهنمایی کنید دوستان برا ازدواجه خیلی مهمه

  103. باعرض سلام من نزدیک یکساله هر ماه دوبار مصرف شیشه به مقدار هرمصرف ۱۰صوت مصرف میکنم میخاستم از راهنماییتون استفاده کنم وضمنا گروه خونی منA+هستش میخواستم بدونم به چه دارو ویتامین مایعات میتونم درعرض ۴۸ساعت کیت ازمایشیم منفی دربیاد باید چکار کنم لطفاً بهم تجربه بدید زندگیم رو هواست ممنون میشم بگم من امروز دم ظهر نزدیک کمتر از ۱۰صوت مصرف شیشه داشتم من چطوری میتونم تو عرض ۴۸ساعت کیت ازمایشی منفی بشه چه چیزهایی رو باید مصرف کنم زندگیم به این آزمایش بنده لطفا راهنماییم کنید خدا خیرتون بده

    1. سلام برادر من نزدیک ۶ماه بود متادون ۴۰مصرف میکرد الان نزدیک ۷روزه ب۲ مصرف می‌کنه روز اول ۵عدد ب۲ مصرف کرد وروز۷یک عددب۲ والان میخواد از ب۲ راحت بشه شما چه قرصی رو براش بهتر میدونید من خودم بهش گفتم قرص گاپاپنتین ۳۰۰وملوکسیکام وکلوندین واگزاسپام به نظر شما چه داروهای مصرف کنه ممنون میشم از راهنماییتون

  104. چیه سوال دیگه پدر من متادون رو با ب۲کنار گذاشته ونزدیک ۷روزه والان میخواد ب۲ رو هم کنار بزاره به نظرتون چه قرص‌هایی رو می‌تونه جایگزین ب۲ کنه تا راحت تر ترک کنه چون سندش بالاست متولد۱۳۳۱هستش

  105. وسوال آخر من برادرم نیز تفننی شیشه به مقدار کم مصرف می‌کنه شاید سالی اونم تو جشنهای ومراسمها الان به یه مشکل خورده که بعد ۴۸ساعت بعد باید بره آزمایش بده واز مصرفشان حدود ۹ساعت گذشته چه دارو و مواد ونوشیدنی وخوراکی مصرف کنه که تو آزمایش منفی در بیاد با سپاس منتظر جوابتون برا تک‌ تکتون دعا میکنم

  106. وسوال آخر قرص ب۲ رو با چه قرصی میتوان ترک کرد فردی که بهتون میگم نزدیک ۷روزهستش ب۲ مصرف می‌کنه و میخواد از ب۲ کنار بکشه چه قرص‌هایی برای ترک ب۲ بهتر هستن ممنون میشم اینم جواب بدید

  107. باسلام من چند ماهه شیره بمبی میکنم روزی ۵۰ یا۱۰۰ ت حالا و زنش رو نمیدونم حدودا به اندازه یک نخود چقدر زمان برای ترک لازمه

  108. دوستانی که حداقل ۴۸ قبل تست فرصت داشته باشند میتونند جهت انجام تست شیشه و مرفین تماس بگیرن

    روش صددرصد تضمینی تست مرفین
    روش صددرصد تضمینی تست شیشه
    تماس‌ فقط با sms ۰۹۳۳۴۱۸۴۲۹۵

  109. سلام من lsd و کمیکال و شیشه و گل و حشیش و MD و M و MA و ماشروم و AMو کتامین و متادون و ترامادول و میو میو و MDMA و سالویا و … و در اخر تو… ادم دروغ گو ده سال هست میزنم مداوم بهم دو هفته محلت دادن تا زمان تست یا همون کیت اعتیاد میخواستم بدونم توی دو هفته اینا از بدنم خارج میشه و ازمایشم منفی در میاد یا نه؟ ممنون میشم جواب درست بدین

  110. سلام دوستان…من ۸سال هست به مقدارزیادمتادون میخورم تحت نظرپزشک برا ازمایش طب کار رفتم ازپزشکم گواهی بگیرم بهم گفت بروباخیال راحت ازمایش بده متادون اصلا نشون نمیده..گف اگه احیانا مثبت شدبیاگواهی بدم…چون مطمعن بودگف اگه بفهمن متادون میخوری درسته تحته نظرپزشکی ولی بازم برات بدمیشه…خلاصه رفتم تست مرفین دادم شبش هم خورده بودم حرف پزشکم درست بود تستم منفی شد…حتی تودسشویی هم که حیاط بود اصلاناظری نبودنه دوربین داشت افسوس خوردم که چراادرارسالم باخودم نبردم…ولی خوشبختانه تست خودم منفی شد

  111. روش صددرصد تضمینی برای منفی کردن تست شیشه،مرفین،حشیش،گل،ب۲،ترامادول،متادون و انواع قرص و مواد

    فقط کافیست یکی دو روز قبل از تست فرصت داشته باشید

  112. طبق تز دکترای یکی از داروسازان همکار،مقادیر بالای مصرف قرص ضد بارداری،جواب آزمایش مورفین رو منفی میکنه،که مقادیر بالا،احتمال عقیم شدن یا عوارض را بی شک دارد که بررسی نشد.

  113. سلام ب همه ،من یکساله ب۲ خوردم الانم‌دو روز‌دیگ آزمایشات ادرار و‌خون دارم ، برگه آزمایش رو‌بردم آزمایشگاه خصوصی و‌پیش مسئول آزمایشگاه رفتم بهش گفتم از این قراره ی نگاه ب برگه آزمایش انداخت گف برات آزمایش اعتیادم‌نوشتن و چ‌بخای چ‌نخای دوروز دیگ‌نشون میده اعتیاد ب ب۲ رو ،گفتم چیکار‌کنم گف تا ۷ روز چیزی نباید مصرف کنی اون‌موقع منفی میشه ، اگر بازم مثبت شد باز ی دو روز دیگش باید صب کنی ، تنها راهش صبر کردنه ۱ هفته ای هست و توی طول این یک هفته هرچی بیشتر عرق کنی و آب بخوری سریع تر و بهتر میره از بدنت خلاصه که زنگ‌زدم محل استخدامی گفتم یک هفته بهم مهلت بدین طرف پاپیچم شد نگفتم‌، بهم‌گف باید تا فردا صب کنی ک با مسئولین اصلی صحبت کنم ببینم میتونن صب کنن یا ن ، الان حاضرم از درد خماری استخونام بشکنه ولی خدا پشت و پناهم باشه و ۱ هفته بهم وقت بدن ، من خودم اشتباه کردم و جورشم خودم‌میکشم ، فقط یک هفته … برام دعا کنید امشب شب غدیر خم هس یاعلی(ع) از خدا بخا تا کمکم کنه نزار آبروم بره ، یاحق

  114. سلام عزیزان من یک نظامی بازنشسته هستم که چند ماهی میشه بازنشسته شدمن متسفانه با اعتیاد وارد نظام شدمبه این صورت که مقطعی ترک کردم اما باور کنید عزیزان جونایی که تازه پا به اعتیاد دارین میزارید هیچ راه گریزی نیست من تمام عمرم را در استرس گذراندم چون هر سه ماه باید ازمایش میدادیم و من از خدمتم واقعا جز اضطاب چیزی به خاطر ندارم تورا بخدا به خودتان رحم کنید این راهی نیست کسی موفق از ان بیرون امده باشه با درجه بالای نظامی و کلی دیسیپرین همیشه به خاطر این ننگ اعتیاد در ترس و بدبختی گذشت درس خواندم اما درجه گرفتم اما دریغا اگر لذتی از زندگیم برده باشم با چهل هفت سال سن مجرد و یالقوز ماندم نکید تو را بخدا به خودتان رحم کنید اما برای انان که واقعا گرفتارند و یک راه میگم اگر جلوی انتشارش گرفته نشه من در بادکنک کوچک ادرار سالم هر صبح از یک سرباز که همیشه امین داشتم میگرفتم و بادکنک را با شلنگ سرم از داخل سوراخ جیب رد میکردم و یک شر سرم سر راه این شلنگ جایی نزدیک به بالای شلوار گذاشته بودم و سر شلنگ را با نخ نامریی به معامله (ببخشید)مبستم و خیلی کارم را راه انداخته این روش البته این روش مستلزم تمرین بسیار جلوی اینه است در اخر اگر مطلبم رسید دست دوستان ایمیلم پایین مینویسم اگر کسی راهنمایی خواست نه پول میخوام نه مزدی امیدوارم عملیان محترم فحش هم ننویسند چون عادتشان است

    1. بزرگوار هیچ راهی جز قطع مصرف وجود نداره بادکنک و این چیزا بالاخره ی روز ی جایی آبرو و حیثیتت رو ک جوانی و زیبایی بجاش دادی ویران می‌کنه ، معتادان عزیز امروزه علم پیشرفت کرده ی خورده همت کنید تا نجات پیدا کنید ، واقعا چ ننگ و خفتی از این بالاتر ک از ی آزمایش تن و بدن آدم اینطور بلرزه هست ؟ والا مرگ ب این زندگی شرف داره

  115. درود…
    جان‌هرکی‌دوست‌دارید، یه‌جواب‌منطقی‌بدید،،خیلی‌گیرم‌خدای‌..
    شیره‌ شربت‌تریاک‌مصرف‌میکنم..
    قراره‌۳روز دیگه‌برم‌تست‌بدم. ‌
    چیکارکنم‌منفی بشه؟،
    آیا قرص‌جلوگيری‌ تاثیر داره در منفی‌شدن؟؟

  116. باسلام
    دوستان عزیز. من ۱۱سال مصرف تریاک داشتم با بافور وکارمندشرکت هستم.تهران وزارت خواستنم رفتم اونجا آزمایش ازم گرفتن باراول نزدیک به ۴لیترآب خوردم بصورت تدریجی از اول صبح تاساعت ۱۰که بردنم آزمایشگاه قلهک منفی شد. بعدش متادون مصرف کردم وباز تهران خواستنم رفتم به خیال اینکه دیگه مرفین نشون نمیده ولی بعد۲۰روز که متادون نخورده بودم مثبت شد.آزمایشگاه گفت بی۲ تا۵ روز نشان میده ولی متادون تا۱ماه هم مثبت میشه فقط مرفین توی ۴روز منفی میشه.

  117. درود بر کسانیکه دراین دنیای فانی نمی‌پذیرند با کله خالی سرکنند
    وهرطورشده کله را داغ میکنند زیرا معتقدند کله ای که داغ نشه باس بره زیر ۱۸چرخ
    اما لامصب روز تست همه چی آوار میشه مخصوصا برا وضعیت کاروشغلی که یه عده آدم بی مرام و پاستوریزه با اون خنده های مضحک بیشتر رومخ رژه میره
    لعنت به کسیکه تست رو ابداع کرد ،منکه چندوقت پیش رفتم گزینش اهواز همونجا. از یه گَله آدم تستگرفتن ،فکرشوبکن تو یه ساختمان شیک اداری چند نفر با کیف اومدن که تو کیف هاشون پر از کیت های مختلف انواع تست ینی رسما سلاخی کارگران بینوا که بعد ۲۰سال فرجی حاصل شده بود و تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگران کلید خورد بعدازپل ۲ سال دوندگی برا تشکیل پرونده همچنان سر میدوونن ینی اگر یه استامینوفن کدئین هم خورده باشی باید رد صلاحیت بشی ای روزگار بی مروت

  118. سالها پیش که می‌خواستم با خانمم ازدواج کنم و ایشان میدانست و مشکلی نداشت بعد از ۵ روز ترک به ازمایشگاه رفتیم و جواب مثبت درامد مسئول انجا با اشتیاق گفت الان به خامت میگم اما بعد که دید خانمم مشکلی نداره بمن کفت ۱۰ روز نزن بیا درست میشه منم ۱۰ روز نزدم اما بعد از ازمایش فوری زدم بازم مثبت شد اینبار کفت ۲ هفته نزن که گفتیم نمی‌تونیم و بالاخره وقتی رضایت مارو دید یه مهر منفی رو برگه‌ام زد و ما ازدواج کردیم تا الان ۲۳ سال گذشته و ما همیشه عاشقانه زندگی کردیم البته من دهها بار ترک کردم اما باز کشیده شدم شکر خدا الان ۱۲ ساله پاکم

  119. سلام.من خودم یه جوونی هستم که از۱۳سالگی اعتیادشروع کردم با۱۲۴هزارپیغمبرهم فامیل هستم ازبس رفتم وبردنم کمپ ترک اعتیاد.اونی که معتادنفرین میکنی به این ایام فاطمیه قسم من منایی کسی نکردم مسخره بازی کسی نکرفتم معتادشدم.۷سال پاک بودم دختری که عاشقش بودم بعد۱۲سال ترکم کردباعث شدموادمصرف بکنم.میگن معتاد(یه بیماری بسیاربسیارپطش فعال)انقدرپیش فعالیش زیادکه باهرریزریزترین جرقه ای طرف وسمت موادکشیدن میبره(حال فکرکنیدازهرجهتی باشه)بایدباادنی که اعتیادداره مثل بچه شیری که میخادحرف بزنه راه بیفه رفتارکردش.دعابکنیدکه هردختروپسری که تواین عذاب نجات پیدابکن دعابکنیدخرکسی که باراولش هستش لبشومیزنه به این موادبارآخرش باشه.
    خودمم الان حدود۵سال که اون دخترترکم کردش بعد۱۲سال که میومدتوخونه زندگی مامیرفتش منوتوعذایب گذاشته دعابکنیدالهی منم شفابگیرم اگه خوب نمیشم خدامرگم بهت بده چون دیگه نه تاوان دارم بدم نه اینکه ببینم پدرومادری که بانگاه کردن بهجوونشون روزبه روزپیرپیرترمیشن حراقل بمیرم اوناهم راحت بشن دیگه.مرسی ممنون.مهدی ازکاشان

  120. من رفتم متادون بگیرم قرار بود تست مثبت بشم ولی چون متادون مصرف میکردم منفی میشد حتا یکبار یک ماش تریاک داخل نمونه انداختم بازم نشد اگر خواستین تست بدین سه چارروز قبل نتادون بخورین هم پاتیل میشین هم منفی

  121. سلام من قرص کدیین خوردم فردا آزمایش دارم توی آزمایش نشون میده باید چیکار کنم که نشون نده آبلیمو خوردم قرص ضد بارداری هم خوردم

    1. سلام به همه عزیزان دوستان من تقریبا همه چیز برای منفی شدن امتحان کردم جواب نداد ولی هر کس واقعا میخواد فقط یه راه داره اونم آب کرفس و آب هویج آب هویج دوبرابر باید باشه با مصرف ۳ تا زمزم پاک میشه از مایش ولی خماری و دل درد شدید میگیری به من جواب داد باز بدن آدمها فرق داره در ضمن من متادون و شیشه و هروئین مصرف دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا