آشنایی با مواد مخدرمطالب اعتیاد

مراحل ساخت شیشه مخدر درخانه

The steps of making drug metamphetamin at home

هوش و استعداد ایرانی ها در دنیا زبان زده همگان است حال چه در مواد مثبت باشد چه منفی .سوداگران مرگ برای دستیابی به سود بیشتر به فکر مراحل ساخت شیشه مخدر در خانه می افتند تا سود خود را بیشتر کرده و برای خود قلمرویی ایجاد کنند

امروزه با توجه به پژوهش هایی که در خصوص اعتیاد صورت می گیرد می توان به این عملکرد رسید که وقتی آمار مصرف مخدر شیشه رو به افزایش است پر واضح است که تولید آن هم بیشتر می شود.

حتی اگر واردات مخدر شیشه در کشور ایران با توجه به اقدامات امنیتی آزاد باشد، برآورد این حجم درخواست برای مصرف کنندگان امکان پذیر نیست. بنابراین تولید شیشه در آشپزخانه های زیرزمینی و خانه ها برای قاچاقچیان به صرفه و اقتصادی تر است.

با توجه به مجازات های سنگینی که برای این ماده محرک شیشه در نظر گرفته می شود، باز هم متخلفان و تولیدکنندگان مخدر شیشه برای رسیدن به پول بیشتر و سریعتر دست به هر کاری می زنند و با خرید لوازم آزمایشگاهی و درست کردن آشپزخانه منازلشان به محل تولید ماده محرک شیشه این ماده را تولید می کنند و در اختیار جوانان این کشور می گذارند تا جوانان و خانواده ها و کودکان بیشتری قربانی اعتیاد شوند

اولین بار شیشه چطور تولید شد؟

لازم است تاریخچه ای راجب این ماده محرک شیشه بدانیم: اولین بار شیشه با نام شابو از آسیای جنوب شرقی وارد کشور ایران شد. طریق وارد شدن شابو از طرف جوانان ایرانی ما که در آن کشورها کار می کردند شروع شد.

همه مصرف کنندگان تصور می کردند که مصرف شابو اعتیادآور نیست، بلکه توان شان را بالا می برد و آنها را لاغر می کند و اندام زیبایی به آنها می دهد.

بعد از آن ایرانی ها به دنبال یادگیری فرمول ساخت شیشه شدند، اولین کسانی که به ایرانی ها فرمول ساخت شیشه را آموزش دادند، در ازای قیمت بسیار بالایی انجام دادند. و حتی به گفته مصرف کنندگان در گذشته این ماده شیشه اصلا اعتیاد آور نبود و حال کسی هم بد نمی شد.

اما متاسفانه الان آشپزخانه دارها ساخت و تولید شیشه را باقیمت ناچیزی یاد می دهند که بیشتر قشر جامعه می توانند آن را پرداخت کنند و حتی مصرف کننده های قدیمی می گویند که  شیشه الان با قبل زمین تا آسمان  فرق می کند.

و به معنای این است که وقتی شیشه در آشپزخانه های داخلی تولید بشود ناخالصی هایی به آن اضافه می شود که تاثیرات بسیار مخرب تری بر بدن افراد دارد.

بنابراین این افراد با هزینه و سرمایه کم در خط تولید و آشپزخانه شیشه می افتند  و این فکر خانمان سوز را رشد می دهند و می خواهند که یک شبه پولدار شوند. غافل از آنکه در ازای پولی که بدست می آورند چه صدمه ای را به جامعه وارد می کنند و باعث اعتیاد و مرگ و میر بسیاری از جوانان بی خبر می شوند.

طرفداران مصرف شیشه چه کسانی هستند؟

طبق آمار رسمی کشور میانگین سنی مصرف کنندگان این ماده محرک با شکل بلورهای شیشه ای کوچک با فرمول متیل آمفتامین، به 29 سال رسیده و متاسفانه 27 هزار جوان ایرانی در دام این بلا افتاده اند.

که پژوهش ها نشان میدهد که تنها 90 هزار نفر در پایتخت یعنی تهران در روز یا هفته یا ماه شیشه مصرف می کنند.

مصرف کننده های شیشه فقط با یکبار یا چند بار مصرف می توانند به درجاتی از توهم برسند. جوانان پرانرژی و با پتانسیل بالا که با سن کم و غفلت و ناآگاهی درگیر این ماده مخدر شیشه می شوند و  تمام عمر خود را تباه می کنند

این افراد حتی به فکر ساده ترین نیازهای خود مانند غذاخوردن و خوابیدن هم نیستند و تمام روز فکر می کنند که چطور مواد خود را گیر بیاورند و مصرف کنند و برای بدست آوردن همین شیشه دست به خلاف هایی مانند دزدی خرده فروشی زورگیری و خیلی موارد دیگر… می زنند که بتوانند پول خریدش را جور کنند.

وقتی از دور به این افراد نگاه می کنی مانند اسکلتی هستند که پوست روی آن کشیده شده است و انواع بیماری های عفونی هم دارند که اصلا درمان نمی کنند. چقدر دردناک است که راجب این فاجعه حرف بزنیم و انگار تمامی ندارد.

ماده مخدر صنعتی شیشه برابر است با تاسف حسرت بدبختی فلاکت یا….

برای تشخیص مصرف شیشه می توان از کیت اعتیاد شیشه یا کیت اعتیاد آمفتامین استفاده کرد

شیشه فقط برای معتاد ها ساخته نمی شود

نتایج تحقیقات پزشکان و پژوهش گران و درمانگران اعتیاد نشان می دهد که باز شدن پای مود شیشه به کشور باعث شده که علاوه بر افراد معمولی، افراد تحصیل کرده هم مشتری مخدر شیشه باشند

این در حالی است که زنان نیز درگیر مصرف شیشه شدند و سن اعتیاد برای مصرف شیشه کم شده و به 28 سال رسیده است. همین نسبت نشان می دهد که آشپزخانه های تولید شیشه مثل قارچ در کشور رشد کرده اند و عرضه و تقاضا را زیاد می کنند.

از افرادی که تجربه مصرف شیشه داشتند شنیده شده که وقتی معتاد به شیشه بشی هر لحظه مواد بدستت برسه می خوای مصرف کنی و با مصرف بی رویه داغون میشی، اصلا دیگه کاری نداری که اثر شیشه چقدر توی بدنت می مونه مدام در حال مصرف هستی.

مصرف شیشه اکسیژن خون رو زیاد می کنه و آب و مخاط مغز خشک می شه و رفته رفته مغز کوچیک می شه و مختل میشه و این افراد ممکنه بعد از مصرف روی یک کار یا موضوعی کلید کنند یعنی مدام اون کار را ساعت ها انجام بدهند بدون هیچ دلیلی مثلا یک جمله را مدام تکرار کنند و حتی موارد بدتر اقدام به خودکشی یا قتل بزند.

در پایان برای این زلزله ای که این مواد صنعتی شیشه به زندگی افراد جامعه می زند تلخ تر این است که هنوز جوان هایی بیرون هستند که در دام این مواد بلورین کریستال شکل هستند و هیچ راه بازگشتی ندارند و در مقابل کسانی که همچنان در فکر تولید شیشه در آشپزخانه ها هستند و طعم زندگی را از خودشان و خانوادشان و جامعه می گیرند.

فروشگاه رپید تست

ساخت شیشه مخدر چند مرحله دارد؟

در ابتدای شروع تولید شیشه در ایران تولید آن از تبدیل قرص بود  یعنی هنوز «اف» (یکی از مواد اولیه تولید شیشه) نیامده بود.

این اواخر بود که «اف» از پاکستان و افغانستان به داخل قاچاق می شد. این جا هر کسی که آشپزخانه داشت، شیشه را از «اف» تولید می کرد، چون تهیه «اف» از قرص خودش چند مرحله داشت که هرکسی آن را بلد نبود.

بعد از آنكه آشپزخانه‌هايي در شرق و غرب تهران و در نواحي‌اي كه كمتر مسكوني بود داير شد، در طی مراحل تولید شیشه مخدر بر حسب اتفاق‌ هنگام اضافه كردن اسيد به ماده اوليه انفجارهايي رخ داد و پليس در اين مرحله بود كه متوجه وارد شدن شيشه به كشور شد.

پیش از آن معلوم نبود كه شيشه در داخل توليد مي‌شود. از همان موقع (سال 78) شيوع شيشه در كشور پيش‌بيني مي‌شد.

مراحل تولید شیشه

هزینه یادگیری مراحل ساخت شیشه مخدر در خانه

اولين افرادي كه به ايراني‌ها فرمول ساخت شيشه را آموزش دادند فقط در قبال قيمت بسيار بالايي حاضر به انجام آن شدند اما در شرايط كنوني آشپزخانه‌دارها ساخت شيشه را با قيمت بسيار نازلي كه بيشتر افراد جامعه از عهده پرداخت آن بر مي‌آيند، آموزش مي‌دهند.

اين روزها در زيرزمين خانه‌ها در ازاي 200 تا 300 هزار تومان، فرمول ساخت شيشه آموزش داده مي‌شود! آنهايي كه پا بر همه ارزش‌ها گذاشته و تن به توليد شيشه داده‌اند با خريد لوازم آزمايشگاهي و اختصاص آشپزخانه منزلشان به محل توليد شيشه مي‌توانند شيشه‌اي را كه توليد كرده‌اند به جوانان اين مرز و بوم بفروشند .

البته مطابق با توضیح بالا مراحل تولید مخدر شیشه بسیار کمتر و ساده تر شده است.

براساس گزارش عملكرد ستاد مبارزه با موادمخدر در سال 90، انهدام 120 لابراتور توليد شيشه، دستگيري 60 هزار نفر در ارتباط با توليد اين ماده و كشف 4 تن شيشه توليد داخل، نشان دهنده همین امر است.

هزینه راه اندازی آشپزخانه شیشه چقدر است؟

طبق گفته های یک بازنشسته تولید کننده شیشه که آشپزخانه هم داشته (۴-۳سال قبل) قیمت هر کیلو «اف» ۱۵میلیون بود و الکل و استون و بشر و لوازم دیگه ای که نیاز داشت در مجموع حدود ۲۵ میلیون می شد، یعنی در اول کار ۲۵ میلیون برای آشپزخانه باید هزینه می کردید.

حالا شرایط با اون زمان فرق کرده و تمام مواد اولیه در افغانستان کار می شه و فقط آب میاد داخل ایران. این جا فقط یک پخت می زنند و شیشه در میاد ، این جا فقط سنگ اش را می زنند…

به طور واضح تر اینکه تمام مراحل ساخت و تولید شیشه در افغانستان انجام شده و مایع حاصل به داخل ایران می آید و طی یک فرایند ساده تبدیل به جامد و همان ساختار بلورین که میبینیم  می شود

احتمالا اینطوری هم حمل آن به داخل راحت تر بوده و هم شکل آن موجب می شود که پوششی برای پنهان بودن از ماموران

آموزش ساخت شیشه با آنتی هیستامین

احتمالا در فیلم ها یا حرفهای افراد شنیده اید که امکان تولید شیشه با آنتی هیستامین وجود دارد بله برای ساخت شیشه می‌شود‌ از د‌اروهای ساد‌ه‌ای مثل قرص سرماخورد‌گی، کلد‌استاپ و اغلب قرص‌های ضد‌‌حساسیت مثل هید‌روکسی‌زین، آنتی هیستامین، کلرفنی رامین و امثال آن که ترکیبات فینل پروپانولامین یا پزود‌وافد‌رین د‌ارند‌ استفاد‌ه کرد‌.

اما این نوع تولید‌ برای آشپزخانه‌د‌ارهای خرد‌ه‌پا مقرون به صرفه است. کسانی که مواد‌ مخد‌ر را به عنوان یک تجارت می‌بینند‌، ترجیح می‌د‌هند‌ به جای اکسید‌ کرد‌ن این د‌اروها که وقت و انرژی زیاد‌ی می‌گیرد‌، به مواد‌ جایگزین روی بیاورند‌ و فنیل پروپانولامین مورد‌ نیاز خود‌ را با وارد‌ات قاچاق تامین کنند‌.

با چه داروهایی می شود شیشه مخدر تولید کرد؟

مثلاً پرمنگنات پتاسیم شامل د‌و ماد‌ه پتاسیم K و منگنز MNO است و به عنوان یکی از مواد‌ شیمیایی برای ساخت مخد‌رها به ویژه مخد‌ر متکاتینون کاربرد‌ د‌ارد‌.

این نوع شیشه کمی متمایل به صورتی می‌شود‌ که به خاطر ترکیبات پرمنگنات موجود‌ د‌ر مواد‌ اولیه آن است.

البته همه این ترکیب‌ها واکنش یکسانی د‌ارند‌ و د‌قیقاً باعث ترشح فراوان د‌وپامین (یک انتقال‌د‌هند‌ه عصبی) د‌ر مناطقی از مغز که کنترل‌کنند‌ه احساس لذت است، می‌شوند‌.

از این رو تغییر د‌ر ترکیبات ساخت، اغلب به روش تولید‌‌کنند‌ه بستگی د‌ارد‌. تاجران مواد‌ مخد‌ر بر خلاف خرد‌ه‌پاهایی که چند‌ روز وارد‌ بازار می‌شوند‌، پولی د‌ر‌می‌آورند‌ و سپس می‌روند‌، سعی می‌کنند‌ د‌ر کیفیت جنس نیز رقابت کنند‌.

تجهیزات تولید شیشه مخدر

روش تولید مخدر شیشه (مت آمفتامین)

به نفل از خبرگزاری تجارت فردا

شیشه که آن را متامفتامین می‌نامند‌ از ترکیب پزود‌وافد‌رین با فسفر قرمز و ید‌ ساخته می‌شود‌.

ابتد‌ا پزود‌وافد‌رین را اکسید‌ کرد‌ه و افد‌رین به د‌ست می‌آید‌.

سپس افد‌رین را با فسفر قرمز و ید‌ که اسید‌ هید‌روید‌یک را تشکیل می‌د‌هند‌ ترکیب کرد‌ه و متامفتامین را می‌سازند‌.

با این حال وقتی میزان مصرف شیشه د‌ر د‌اخل و مقد‌ار مواد‌ کشف‌شد‌ه د‌ر مرزها را مقایسه می‌کنیم متوجه می‌شویم، مقد‌ار شیشه تولید‌‌شد‌ه بسیار بیشتر از مقد‌ار پزود‌وافد‌رین وارد‌‌شد‌ه به کشور چه از راه قانونی و چه از راه قاچاق آن است.

د‌ر شیشه ایرانی با بهترین کیفیت افد‌رین موجود‌ د‌ر آن حفظ می‌شود‌ و به جای اسید‌ هید‌روید‌یک که از ترکیب ید‌ و فسفر قرمز به د‌ست می‌آید‌ از اسید‌های جایگزین مثل اسید‌ باتری یا جوهر نمک (لوله‌بازکن) استفاد‌ه می‌کنند‌.

البته سود‌ اصلی د‌ر تولید‌ غیر‌قانونی شیشه وقتی حاصل می‌شود‌ که ترکیبات جد‌ید‌ی جایگزین افد‌رین می‌شوند‌. ماد‌ه پزود‌وافد‌رین د‌ر بازار با توجه به ارز آزاد‌ گران‌تر از آن است که ارزش و صرفه د‌اشته باشد‌ که به صورت قاچاق وارد‌ و تبد‌یل به متامفتامین د‌ر ایران شود‌.

گرفتن این ماد‌ه از د‌اروهای otc هم هزینه و وقت زیاد‌ی می‌گیرد‌. از این رو اغلب تولید‌‌کنند‌گان د‌اخلی از ترکیب شیمیایی جایگزینی استفاد‌ه می‌کنند‌ که بسیار ارزان‌تر و مقرون به صرفه‌تر است.

این ترکیب جد‌ید‌ همانی است که شیشه ایرانی نامید‌ه می‌شود‌. یعنی استفاد‌ه از فرمول متکاتینون به‌جای متامفتامین.این ماد‌ه ارزان‌تر و د‌سترسی به آن بسیار آسان است. به جرات می‌توانم بگویم خیلی از تولید‌‌کنند‌گان د‌اخلی (آشپزخانه‌د‌ارها) حتی نوع ترکیبات اصلی شیشه را نمی‌د‌انند‌ و از ترکیبات مشابه ایرانی برای ساخت آن استفاد‌ه می‌کنند‌.

متکاتینون را می‌توان از مواد‌ی مثل فنیل پروپانولامین و یا فنیل استون سنتز کرد‌. طریقه ساخت ماد‌ه متکاتینون با این مواد‌ بسیار ساد‌ه است و د‌رصد‌ نشئگی آن بیشتر از متامفتامین است اما اکثر مصرف‌کنند‌ه‌های شیشه گاهی شاکی از آن هستند‌ که د‌ر پایپ‌هایشان (وسیله مصرف) ماد‌ه زرد‌رنگی باقی می‌ماند‌.

ماد‌ه فنیل پروپانولامین که د‌ر د‌اخل قرص‌های آنتی هیستامین است می‌تواند‌ با ساختن آمینوررکس به جای متامفتامین استفاد‌ه شود‌. د‌ر واقع آنچه د‌ر جهان ابتد‌ا به نام آیس (ice) مشهور شد‌ ماد‌ه مخد‌ر ۴ متیل آمینورکس بود‌ که مشتق از همین فنیل پروپانولامین است و به ساد‌گی با آنتی هیستامین و فنیل پروپانولامین موجود‌ د‌ر آن ساخته می‌شود‌.

این ماد‌ه بسیار ارزان است و د‌ر قرص‌ها و شربت‌های ضد‌‌حساسیت به مقد‌ار زیاد‌ وجود‌ د‌ارد‌ و کافی است فقط آن را از این مواد‌ استخراج کرد‌. البته آنهایی که د‌ست به این کار می‌زنند‌ بعد‌ از مد‌تی به جای استخراج این ماد‌ه از قرص‌های آنتی هیستامین شروع به وارد‌ کرد‌ن آن به صورت قاچاق می‌کنند‌. زیرا قیمت آن ارزان‌تر از پزود‌وافد‌رین است و منع قانونی خرید‌ و فروش هم ند‌ارد‌.

امیدواریم این مقاله رپید تست مورد پسند شما واقع شده باشد

نوشته های مشابه

‫195 دیدگاه ها

  1. خدای من، یعنی واقعا باورش یا حتی فکر کردن بهشم زجر اوره، به نظر من اشد مجازات باید برای همین افرادی ک خیلی آزادانه و راحت و بدون درد سر و البته بدون هیچ وجدان دردی راه و روش یاد میدهند باشه

    1. شاهین ماربینی ، دوست عزیز ،ای هموطن اب از سرچشمه گل الود هست مجازات امروزه در جهان توسعه یافت انرا مسکن موقتی می دانند تا زمانکه درامدهای میلیاردی وجود دارد نه تولید کننده در ایران ویران میتواند از این در امد اغوا کننده چشم پوشی کند هر چند که تاکنون بدار اویختن تولیدکنندگان بزرگ راهی بجای نبرده است در کشورهای که توسعه نیافته مانند ما گر یک. تولیدکننده یا واردکنن هبامجازاتها حذف شود صبح نشده 2 تولید کننده دیگر جایش را و پر می کن، البته نه اینکه در کشورهای توسعه یافته چنین نباشن. لیک بمراتب امار بسیار نشان دادا کهبسیار کگتر پادر چنین راهای می گذارند، ،، ! من بعنوان یک مصرف کننده چندین مواد یقین دارم مبارزه جواب چندانی نمی دهد ، فقط فقطراهکار کاهس تقاضا ک می دانیم از چه مسیری باید حرکت کرد ،! با امید وارزوی روزی که حتا یکنفر معتاد نباش نه در ایران بلکه در جهان، وحتا دشمن من هم تن و روانی سالم وسلامت داشته باشد. !!! هموطنم ممنون و بسیار اموختم ،،ممنوو و3 پا3,,,!!!sh,m,,,,,,the. Gadfly

      1. سلام ،من یک ایرانی یهودی تبار هستم .در اسراییل تنها راه نابودی ایرانیها رو سالها پیش طراحی کردن و همه میدونین که منظورم چیه!
        شییییبیییییییشه….شیشه..
        عاقلان رو یک اشاره…

        1. آفرین دوست خوب من دقیقا بهترین راه اینکه نه تنها تولید کننده شیشه بلکه معتادان را هم اعدام کند درست مانند چین یک پای گند زده راباید برید تا بقیه بدن مبتلا نشود سقراط

          1. هر چقدر سقراط می فهمید و این جمله رو بجاش بکار برد، تو همون مقدار نفهمی و مرخص البته…با احترام.بابک.

        1. سلام همسایه پایینی ما هم خیلی مشکوکن.شبا خیلی سر و صدا دارن.شیر آب تا صبح ساعت ۶ باز و بسته میکنه و صدای کوبیدن از خونشون میاد.همسر میگه از کنار درشون رد میشه بوی اسید میاد.
          خواستم از شما بپرسم که همسایه شما چه سرو صدایی دارن؟

      1. جان جعفر تا بخور مخوری چیزی نشدی..بی زحمت این شماره تلش و بفرست.. قیمت دسته اول…داداش..
        صدا هم داره هااا؟ مثلاً صدای مایتابه و قابلمه و یا کفگیرش میاد؟؟
        فقط تونستی یه پیغام براش از طرف برو بچ بذار که بی نمک نباشه…زیرش هم زود خاموش کنه،ته نگیره..باشه…
        بابت صدای:درب یخچال و دیگ و سینی آهنیه و ……… هم ب بزرگی خودت ببخش جعفرجان…
        من خودم ببینمش بهش میگم: انقدر قاشق و نزنه ته قابلمه…جعفرخوابہ ،…. بیدارشه….دوباره کامنت میذاره ها!!. حله جعفرجان… بده بیاد شماره رو..

      1. سلام من میخام روش ساخت یاد بگیرم هرکه ساختو یاد بده کار خیلی خوبی کرده من مصرف کننده هستم اخه نمیتونم باخماری کار کنم وزندگی م جلو ببرم

        1. معلوم نیست چه قصدی دارند هر بار که مصرف می‌کنی بدنت موادی بسیار غلیظ و بسیار بدبو تولید می‌کنه که بویی بسیار تند و غلیظ دارد و صدها بار لباستو بشویی به هیج وجه این ماده تموم نمیشه و نوعشون بو و ماده ای که بعد یک دقیقهمصرف از بدن خارج متفاوته منظورم مثلاً امروز که گرفتی فردا یه نوع دیگر مواد شیمیایی هستش کل اینترنت رو دو ماهه زیر و رو کردم به هیچ نتیجه ای نرسیدم . داشتم چایی دم میکردم. حالا دستم خورده به قاشق یا چی چای تبدیل به ماده ای قهوه ای غلیظ با بویی وحشتناک من علارقم اعتیادم روزانه دوش میگیرم ولی چهار ماهه روزی پنج الی ده بار دوش میگیرم. آخه مسئول نامحترم مگه چیکارتون کردیم من کفاشم اگر برم ترکیه یا هر جایی دستمو میبوسن بیست سال عمرمو به کسب هنر و حرفه پرداختم و بیش از پانزده ساله بیکارم زباله گردی در ایران دستمزدش از کفاشی چهار برابر بیشتره تازه کفاش باید ۱۵ ساعت کار کنه ولی دو ساعت زباله گردی چهار برابر بهتر از ۱۵ ساعت کفاشی اونم مجلس هستش من مجلسی دوز هستم

          1. احسنت قنبرعلی زحمتکش فقط موضوع مهم برای مصرف گنندگان عزيز و محترم که از ساقی خوب بگیرن و بعدشم سعی کنند از یک ساقی بگیرن که شيشه مصرفیشون اقلا یک مدل باشه تا عوارض وتخریب به مرور کم بشه. مصرف شيشه مختلف خیلی تخريب زیادی داره و هربار بدن واكنش متفاوت نشون میده. بعدم جنس که اسیدش زیاده ،درسته تاثیر بيشتر داره ولی بشدت مخرب و حین مصرف باعث میشه اسید در خون به گردش بیاد که پوست به راحتی زخم و جراحت برمیداره و چربی بدن از طریق تعریق خارج میشه که عوارض جوشها و زخمها، پوست چرب و رنگ پریده، بوی بد بدن و لاغری شدید.
            دوستان مصرف کننده عزيز حالاکه مصرف میکنی اقلا درست مصرف کن

    2. جوان‌ها را آگاه کنید کدام داروخانه یا بیمارستان عواقب مصرف شیشه را درج میکنه؟
      فقط جوانهای بد بخت را می‌کنند تو کمپ که آدم سالم ۲۰ روز آنجا بماند، اولین کار میره شیشه میکشه، آنقدر که بهش گشنگی می‌دهند قاچاق فروشها ولند جوان‌ها داخلند ۳ ملیون هم می‌دهند آنقدر هم بهشان زجر می‌دهند که بمحض آزادی یک‌راست میره دنبال مواد.

    1. سلام من برای تست ازدواج رفتم قبل ازمایش از قرص های لاغری الفا استفاده کردم ونمیدونستم توش شیشه است الان جواب آزمایش مثبت شده قرار دوباره بریم برای ازمایش الان سه روزه که نمیخورم قرص ممکنه دوباره جواب آزمایش مثبت بسه ؟یکی بگه چیکار کنم جواب منفی سه بخدا اصلا تاحالا خود شیشه و ندیدم چه برسه استعمال کنم دارم سکته میکنم آبروم میره کمکم کنید

      1. دوست عزیز از تاریخ طرح سوالت خیلی وقت گذشته اما امیدوارم مشکلت حل شده باشه بهت توصیه میکنم اصلا دارویی برای چاغی مصرف نکنی که به هرحال یک ترکیب از این مخدر شیشه داخلش پیدا میشه در ضمن به هیچ عطاری یا تبلیغ اینترنتی دارو اعتماد نکن من شیره تریاک می‌خوردم و میخواستم ترک کنم از عطاری دارو خریدم و اصلا درد خماری نداشتم بعد پنج روز برای آزمایش عدم اعتیاد رفتم و ازمایش آمفتامین مثبت شد و اون عطاری بعد شکستن دست و دندوناش پلمپ شد من یک ساله پاکم و اگر دوباره دارویی مصرف کردی و قرار بود ازمایش بدی حتما ده روز بعد برو برای ازمایش اینم که میگن سه روز بعد پاکی اصلا اعتماد نکن حرف مفته تو ده روز مایعات زیاد بخور پیاده روی کن تا عرق کنی و سم از بدنت خارج بشه خلاصه یه ده روزی وقت بزار و بعد برو برای ازمایش و در اخر امیدوارم هیچ وقت گرفتار اعتیاد نشی

        1. داداش شيشه بعد سه روز میپره جواب منفی صد در صد. از روی تجربه چند ده نفر و تجربه خودم چندین نوبت، چون دوران ترک کریستال درعوض شيشه میزدم، وقتی میگفتن نوبت بعد ازمایش هست از دوروز قبل نمیزدم تست مرفین هم تست شيشه جواب منفی میشد

  2. متشکرم از شما، بالاخره به پیروی از سخن حضرت آقا من هم موفق به راه انداختن تولیدی خودم شدم و تو ی آشپزخونه کوچیک کارآفرینی کردم

    1. سلام من چه کنم یکی بگه تروخدا قرص لاغری الفا خوردم نمیدونستم توش شیشه س جواب آزمایش ازدواجم ی بار مثبت شده دوباره دوروز دیگه باید برم آزمایش تاالان نمیدونستم بخاطر قرص دیروز هم قرص خوردم الان چه غلطی کنم کمکم کنید

      1. سازنده های موادمخدر مخصوصا موادصنعتی اززیربارآه و ناله خونواده های معتادها بلندنمیشید مردنیستین خیر نمیبینید.توبه کنید.لعنت خدا بهتون .

  3. وقتی تو جامعه آدمایی زیادی بیکار داریم و با یه جستوجو داخل گوگل همه راهکارهای خلافو بهمون بدونه هزینه وبا تجربیات بالا یاد میده چرا که نه

  4. سلام دوستان عزیز
    اگر کسی میخواهد زندگی جدید و تا زه ای بدون مواد مخدر داشته باشد میتواند از متخصص در زمینه سم زدایی زنگ زده و یه پیج زندگی نو را بگیرد.
    تردید نکنید .و برای مشاوره هم شده زنگ بزنید.

  5. میتونن یه کمپ بزنن همه جوانای معتاد بزور از خیابانوو جم کنن ببرن ترک بدن
    من شیشه رو بدون پزشک متخصص ایناا ترک کردم یک سال طول کشید بعدبخت بعدبخت شدم
    فقت سختیش یه ماه اول دیگه بعد از اون راهت تر میشه شمااا بهتر است با پزشک دکتر هماهنگ کنید
    الان پاکم

  6. طرف اومد داخل خیابون فقط گفته گشنمه،بچم مریضه،یه تیر توی مغزش ترکید،خانوادش نمیدونن کجا خاکه؟اون الاغ کیه که بره ماده مخدر توی خونه بسازه و سود هم کنه.سود نکرده فنا میشه.

    1. داداش اون الاغ نیست الاغ حرمت داره شعور و معرفت میفهمه تولید کننده های ایرانی همشون بی ن ام وسن اصلا به خانواده خودشون رحم نمیکنن اگر بدونی چه آشغالی !!! چه آشغالی رو دست ملت بدبخت میدن و اصلا مهم که نیست واسشون حتی وارد فکر کردن لحظه ای هم بهش نمیشن یعنی اینجور افراد از قاتل متجاوز حرامزاده و هر چیزی که فکرشو کنی کثیفترن افغانستان هم اینطور شده اونا هم شیشه که نه گه میسازن و میارن تو کشور خیلی هم راحت

  7. داداش سپاس از اطلاع رسانی محدود و مقرون به درک مطلب ، چون بعید میدونم یک مبتدی بتونه اینجوری شیشه تولید کند
    اما قصد من در این تحقیق پیدا کردن روشی است که این ماده مخدر را کم خطرتر و کم آسیب تر برای گروههای سنی مختلف بود ،
    چون مدتی مصرف کننده بودم و کمپ ترک کردم
    شاهد بودم کسانی با استفاده از زنان جوان مردان مسن سال تنها رو درگیر میکردن و موادی خاص به طرف میدادن که طرف از عقل ضایل میشد و دارو ندار تمام عمرش و در غیاب بچه هاش و همسر سابقش بنام زن جوان میکرد و در مدت کوتاهی از صاحب خانه به رعیت در خانه خودش تبدیل میشد که مشغول تعمیرات و رنگ کاری در کنار گارگران میشد تا خانه اش را زن مزبور که دیگه در اون زمان دو سه تا نره غول هم بهش اضافه شده بودند بفروشد و با یک اردنگی پیرمرد 60 ، 70 ساله را راهی کارتن خوابی کنار خیابانها کنند و هیچ کار قانونی بعد از اخذ وکالت از ذستش بر نمیامد طبق قانون
    و این پروسه در هر مقطعی روی یکی دو پیر مرد دیگر در حال پیاده شدن بود و اونها هم نه میفهمیدن و نه اگر توصیه ایی بهشون میکردی اهمیت میدادن
    در حالیکه من در زمان مصرف تا این اندازه مختل نبودم ضمن اینکه از موادی که به پیرمرده میدادن خودشون مصرف نمیکردن
    یهمین خاطر بفکرم رسید اگر با بالا پایین کردن دوز مواد بشه این کیفیت را ایجاد کرد شاید بشه با همین کم و زیاد کردن و تغییر مواد کاری کرد که مغز مصرف کننده ها روی کارهای المی قفل نکنه و از کار و زندگی ساقط نشن
    اگر بشه چنین کاری را انجام داد من پایه ام برای اینکار حتی اگر به زیان مالی اندک ما باشد باز ارزشش را دارد
    چون اغلب مصرف کنندگان بعد از مدتی زده میشن و اغلب به دود کردن ماده داخل پایپ وابسته هستن و با صرف زمان کوتاهی به کار معمول میپردازند اما در ادامه بشدت گرفتار مصرف مدام میشن ، اگر میشد چیزی اضافه کرد که بعد یک حدی مصرف مثل مشروب و تریاک حال تهوع داشته باشه شاید بشه کاری کرد که اون زمان دوره ایی را بدون طلاق و رسوایی پشت سر بزارند صواب بزرگی داره
    بچه های طلاق
    تن فروشی ، …
    چی بگم والله
    دم همتون گرم

      1. من یادمه زمانی که مدرسه میرفتم سال70این حرفها مدشده بود کاسبت کیه چی زدی حالا تو دنبال غلط املائی میگردی زاتتیا سواره.درد ماایرانیها همینه ازهمدیگه ایراد میگیریم.من به طور کلی نوشتم چون تااینجا خیلی کامنت دیدم که حرفهای 30سال پیش گفته میشد.من کاری به درست یاغلط بودن یا دروغ گفتن و هرچیز دیگه ندارم نه پسرخالمه نه میشناسمش روی صحبتم به اونائی که حرفهای 30 40سال پیشو میزنن اصلا مسخره شده کاسبت موتوریس نمیدونم چرتو پرتای دیگه الان سر سگ بزنی ازش مواد مخدر درمیاد چرا پول زیادی توشه و اصلا پاتوقشون سرقفلی داره اینقدرم لک زیاده و فکو فامیل دارن هربار یکی دیگه جاشو میگیره چون کار نیست گرونی وحشتناکه مصرف کننده هم به هر قیمتی و تحت هرشرایطی مجبوره نون نخوره حموم نره گدائی کنه پیاده بره لباس پاره تنش کنه کارتن خابی کنه که هرشب پول موادش جورشده.واقعا راسته میگن زور مواد ازخدا بیشتره.اونیکه الان تو عذابه میفهمه من چی میگم نه اونیکه مثال نمیکنه و پاکه.یادمون نره پاک شدن راحته تو پاک موندن سخته.پاکیتو ادامه دارباشه و اونم شرکت مرتبدرجلساته نه جاگزین کردن مثل اینکه از چاه در بیای بیفتی تو چاله یا برعکسش.تمام

    1. درود اقا مصطفی . من یک مخترع هستم و روش ساخت شیشه و کریستال و هروئین رو خوب بلدم . سال ۹۴ از طرف رئیس بنیاد نخبگان شهرمون معرفی شدم به رئیس مرکز تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی برای چندتا طرح که داشتم .‌ یکی از طرحهام ماده ای بود به اسم پادزهر شیشه . یه چیزیه شبیه شیشه اما فرد معتاد به شیشه وقتی اون رو میکشه ، به مرور زمان ترک میکنه . با رئیس مرکز تحقیقات رفتیم ستاد مواد مخدر اما اونجا بهم گفتن که مافیای مواد مخدر نمیذاره که تو همچین ماده ای رو بدی تو بازار و میکشنت . خواستم بگم متاسفانه نمیذارن که منافعشون رو به خطر بندازی .

      1. سلام و عرض ادب وتبریک سال نو جناب کوروش بنده مصرف کننده تریاک وشیشه هستم وزده وخسته از مصرف وچند بازهم قبلا برای قطع مصرف هم زیر نظر دکتر با قرص ب دو کردم هم ازطریق کمپ اینم میدانم کسی با ترک وقطع مصرف نمی میرد دردوخماری بلاخره پایان می یابد اما شرط اصلی ترک بازنگشتند بعدی هست که فعلا هیچ دارویی نساختند برای قطع وسوسه و تنها راه مفید فعلی وصل شدن به آن ای و انجمن هست من تنها جواب شما برام مهم هست وله حرف بقیه اهمیت نمی‌دم میدانم کلی کامنت مینویسند آیا شما راهی برای کمک به ترک برای بنده میتونی بفرمایید ممنون میشم وقت بگذاری و راهنمایی بفرمایید

        1. من تعجب میکنم که هنوز ادمای ساده و زود باورم پیدا میشه اخه پسرخوب اگه کسی بلد باشه میاد جائی که عمومیه بگه براخودش ابد یا اعدام بخره یا نون خودشو اجر کنه صدرصد پرسش کننده زن بوده که اینجوری جواب داده.اصلا کسی که اشپزخونه داره وقت میکنه بشینه این چیزارو بخونه زندگیش تو استرس و ترس و لرزه.جان مولا هرکی این کامنت منو حتما بخونه که دوزاریش بیفته.حالا شاید خیلیا بیان پارازیت ول بدن و حرف بزنن رو حرف من ولئ صادقانه به همه میگم اخه عقلم خوب چیزیه وتنها چیزی که همه فکر میکنن زیاد دارن و خدا بهشون داده عقله همه مینالن شانس نداریم پول نداریم تاحالا شنیدی کسی بگه عقل ندارم خدا بهم نداده همه فکر میکنن عقل کلن.برامم مهم نیست کسی چیزی بگه اصلا بها نمیدم فقط خاستم گوشیرو بدم دست اوناییکه قسم ایه میدن بیا به من یاد بده.چقدر خوب سرکار میرن یه سریا.طرف ترکیه همه چی داره دنبال فرمول ساخت مواده.خیلی خنده داره پول که داری اونجا بخر پول باشه همه چی هست همه جای دنیا

      1. واقعاً بلد هستی؟
        من دربه در دنبال آشپز یا فورمول بلد میگردم… تا الان 6 نفر رو آوردیم.. بلد نبودن.. فقط حرف مفت زدن… مهران اگه واقعاً مسلطی بهش .. جواب بده … شماره بذارم.. بریم پای کار.. خودتم ساپورت میکنم..

        1. حشیش برعکس بنویس از ش اخرش شروع کن میشه شیشه اینم فرمول ساختش الان دنبال زیر بغل مار میگردی یا حک وسط سوزوکی80

        1. عزیزان به مفتامین شیشه میگن که ترکش سخته ولی الان تو ایران شیشه ای که مصرف میشه حتی زره ای هم مفتامین نداره و همش وایتکسو از اینجور آت و اشفال برای درست کردنش استفاده میکنن که ترک کردنش مثل آب خوردنه من الان سه ماهه ترک کردم بخدا خودم هم باورم نمیشه که چقدر راحت بود فقط به خودتون تلقین بیخودی نکنید و نترسونید این مخدری که به اسم شیشه میفروشن همش تقلبیه امتحان کنید و چند روز نکشید خودتون به مسئله پی میبرید

          1. بله داداَش ما هم میدونیم تقلبیه اصلا چیزی به اسم متامفتامین وجود نداره
            این شیشه ها فقط محرک های در ۷ و ۱۰ هستن مثل عصاره چایی و قهوه

            ولی من دارم یکی یکی ساقی ها و مواد چک میکنم که به مواد اولی سال های اول برسم همون متامفتامین برسم که چند ساله نیست غیب شده از کره زمین نه تنها ایران بلکه ترکیه و هیچ جای دیگه نیست
            فقط در یمن به صورت گیاهی وجود داره‌ که بهش میگن گیه کات یا خات و قات مثل همین متکاتیون ولی بدون اعتیاد دو سوم مردم یمن استفاده میکنن
            دلیل اینکه چن ساله دارم به دنبال متامفتامین و شیشه اصلی هستم و هیچ ماده دیگری حتی سیگار هم استفاده نمیکنم شاید مصرف کننده ها بدونن اونها هم همین حالت رو دارند؟
            اولین باری که شیشه استفاده کردم یکی مثل همین آشغالهای این دوره بود که با یکی رفتیم گرفتیم با خودم گفتم این چیه ارزش کشیدن نداره ولی دفعه بعد خودم از جایی دیگه ای که واقعا همون شیشه و متکاتییون و متامفتامین خالص بدون اشغال خریدم
            با مصرفش کل زندگیم مرور کردم جوری بود که عقل و قوه تفکر بر نفس غلبه داشت اما شیشه هایی که الان میفروشن همشون برعکسه همیچی برعقل غلبه داره و عقل از کار میافته
            قات و شیشه و متکاتییون فقط دارو مثل دارو هم باید استفاده بشه نه هرکسی

            دولت برای اینکه کسی دیگه سراغ هیچ نوع مواد و فسادی نره و شیطان رو ریشه کن کنیم باید مجوز کاشت و مصرف و خرید و فروش گیاه قات رو صادر کنه

      2. سلام دوست کار افرین واقعا داری راست میگی؟ یا شوخی میکنی؟ من مصرف کننده هستم اوضاع مالی و کاریم که این روزا خوب نیست میتونی بهم یاد بدی برا مصرف خودم تولید کنم ایا اصلا درست کردنش به این راحتیا هست؟؟
        خواهشن جواب بده

    1. خلوص نداره ساختن گه که توش متالین نداره که شیشه نیست که درصد هم داشته باشه همش گازهای سمی و کثیف و آشغاله که با وایتکس و لوله بازکن و اسید باتری و عن و گوه میسازن چیزی ب نام شیشه یا متل آمفتامین دیگه در ایران وجود نداره تمام شد

  8. سلام…من بلدم،خیلیم راحته…یعنی وقتی یاد بگیری راحت میشی….کلا دنیات عوض میشه.اصلا انقد پول داری،که نگران هیچی نیستی، هر چی دوست داری میخری بدون اینکه قیمت کنی…اینجوریه.ولی فکر کن چقد میتونی ادامه بدی،۵۰ سال، ۷۰ سال اخرش چی مگه تموم نمیشیم؟اون دنیارو چیکار کنم…اینور تازه متولدمیشم،اونم تا ابد.تجسم کن…این شد که دیگه ادامه ندادم، یعنی زندگی پایدار اون دنیامو، زایع نکردم. خلاصش ابدم رو به این دنیای کثافت عوض نمیکنم.

      1. الان روشش رو بگم فکر کردی میتونی بری درست کنی؟ کشکه؟ مواد اولیه از کجا میاری؟ یه اتانول ۹۸ درصد اگه گیر اوردی بیا من بقیشو بت بگم

    1. یعنی اگر اون دنیایی نباشه و ترسی نداشته باشی میکردی اصلا مهم نیست خودتو جای مصرف کننده ای بزاری که چه آشغالی رو دستش میدادی بغیر از اینکه کلا کارت جرم بود و اشتباه اصلا مهم نبود طرف بمیره با هزار بدبختیه دیگه در کنار اعتیادش بگیره فقط صرف اینکه اون دنیات رو هم بسازی بیخیال آت و أشعال درست کردن و دادن دست معتادی که میدونی مجبوره وقتی نباشه اون گه رو هم میکشه و پول بزور کار کرده اش رو هم ازش میچاپیدی اونم چند برابر
      دقیقا آوارگیه ملت ما همینه

    2. بیشرف ودوزاری ، برای اون دنیایی که نباید شیشه تولید کنی ، این جامعه بر اساس ده هزار سال قوانین بشری شکل گرفته ، به این شکله که ما از تمدن داریم استفاده می کنیم و همین امانت رو باید تحویل نسل های بعدی بدیم هر گونه ناهنجاری به خاطر تخطی از این قوانینه همه ما مقید به قانونیم. الان چرا تو این شرایطیم؟؟
      چون انسانیم و میفهمیم باید درست زندگی کنیم چون زندگی بقیه به تصمیمات ما وابستس و ما موجودات اجتماعی هستیم که تنها فرقمون و این امکاناتمون با مابقی حیوانات در این فهم و سازش اجتماعیه.

    3. ارواح عمت . گه خوردی اگه راست بگی .
      تولید شیشه انقدر سود داره انقدر پول توشه که هرکی بره توش حاظره وجدانش . ناموسش . دنیا و آخرت و به قول تو ابدش و همه چیزش رو با پول تاق بزنه . آره . قصه نگو

  9. به منم یاد بدید سه تا ماشین سنگین دارم
    خاک تو سرم بکنن چرا من اینقدر بیمارم.
    داداش من مصرف کننده شیشه اس یک مرده متحرک شده ننه ام هر روز گریه میکنه
    زندگیش پاشید
    پول به چه قیمتی
    به قیمت مرگ دیگران ؟؟!!

  10. اگر شیشه رو روی نظم و زیاد روی نکنند و نذارند دوز آن بالا. حتما حتما شیشه خوب بگیرید نه این آشغالا||||مصرف شیشه خیلیم خوبه چون هوش آدمو ده برابر میکنه و قدرت فکر بهت میده که احمقای اسمشو گذاشتن تبهم . بنده برنامه نویس هستم زمانی شیشه رو کشیدم 5 سال حهشی درس خوندم و الان فوق دکترا IT رو دارم

    1. دکترا چی داری مطمئنی توهم نزدی من که هر چی معتاد به شیشه دیدم مثل زامبی ها بودن دکتر موفق باشی خود شناسی و خود اگاهی و مراقبه با پاکی ذهنه چی داری میگی که چهار تا بچه حرفای مزخرف تو رو بخونن برن مصرف کنن خودشون رو به فنا بدن شرم کن میتونی جوابگوی حتی یکیشون باشی

      1. من دکتر میشناسم . برا جراهی چنتا دم میگره . میره بهترین جراهیو انجام میده . شیشه . عالیه . ولی اینا که شما میکشید . شیشه میشت . شیشه اصلیو تو کل ایران نهایت دست ۱۰۰ نفره که بین خودشون فقط خریدو فروش میشه

  11. سلام لطفا طرز تهیه شیشه رو هرچه سریع تر یاد بدید که سرطان ریه دارم و نمیتونم هزینه های درمانی رو بپردازم و پول مورد نیاز زندگی آینده ی ناموس خود را تامین کنم????????

  12. ((ان الانسان لفی خسر)) بدرستیکه انسان دستخوش در زیانکاریست! إِلَّا الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وَتَوَاصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ ﴿۳﴾ مگر كسانى كه گرويده و كارهاى شايسته كرده و همديگر را به حق سفارش و به شكيبايى توصيه كرده‏ اند (۳)

        1. من ۷۰درصدش بلدم دادم روش کار میکنم ۹ ماهه فعلا موفق نشدم شاید تو این ۹ ماه ۳۰ ملیون پول بگا دادم ولی ۷۰ درصد یاد گرفتم فقط اف ندارم اونم ب امید خدا موفق میشم از قرص آنتی… جدا میکنم و شروع ب عملیات میپردازم????

  13. سلام فیلمشو نشد دانلود بکنیم میشه برام بفرستی روب0یکا واتساپ ایناهم جا شد مرسی اگه یاد بدی هزینه شو میدیم

  14. تولید مت آمفتامین خیلی ساده و راحته یه متخصص بیوشیمی پیدا کنید از راهی که حتی باورتون نمیشه شما رو به مت آمفتامین میرسونه
    داخل سایت ها هم سرچ کنید چندتا باند تولید و فروش هستن آموزش هم میدن خرید هم میکنن ازتون

  15. الان که شیشه دیگه راحته باند و باند بازیه مافیا حکومتی داره اصن
    من قبلا گل می‌فروختم دو سال پیش جنس ازم گرفتن بخاطر خانواده گذاشتم کنار دیگه
    ولی خدایی الان دیگه راحت شده کاری ندارن فقط پول میخوان حواست باشه طمع نکنی بار خودتو میبندی با هر خلافی
    یادمه دو سال پیش شیشه جدید اومده بود شیشه با فرمول دکتر مت اسمش بود ساقیا همش تبلیغ میکردن اگه جنسشون یذره خوب بود با اسم اون می‌فروختن الان تا جایی که آمار دارم باند قوی شدن توی تهران

  16. سلام به دوستانی که علاقه زیادی دارن برای درست کردن شیشه؟!
    ببین تجربه یک ادم که توی 22سال هم مصرف و هم فروش و هر کاری بگی کردم 40سال سن بنده هست و از تجربه من استفاده کن ..
    اگه خدا این مواد رو مصرف کنه از اون بالا میندازه پایین تو که بنده خدا هستی حالا دوست داری برو دنبالش…؟!

  17. به خدا من چندین سال کارم بود ولی فایده نداره مثل ایناهم نیستم تجربی بلد باشم شیمی خوندم ولی بعدش ولش کردم الان از قطعات الکتریکی طلا استخراج میکنم

    1. سلام‌عزیزمن یه معتادبودم‌که شکرخداالان‌۳ماهه‌ترک‌کردم‌اعتیادم‌تریاک‌بودفروشندش‌بودم‌‌ولی‌کلآبوسیدم‌گذاشتمش‌کنارجون‌تریاکهاهم‌اونقدرآشغال‌‌وخرابشدن‌که‌خداروخوش‌نمی‌اومدبدیش‌دسته‌مشتری‌اونقدرهم‌گرونشده‌بودکه‌خیلیازورشون‌به‌خریدش‌نمیرسیدمنم‌گذاشتمش‌کنارولی‌الان۴۵سالمه‌بیکارهم‌‌هستم‌دنباله‌شغلی‌هستم‌که‌نون‌حلال‌ازش‌دربیادنه‌آه‌وناله‌زنوبچه‌مردم‌شهریارهستم‌ازاسلامشهر

  18. آقا دمتون گرم خیلی کامنت هاتون باحال بود. نظر شخصی من تو این زمینه اینه که درسته مضرات زیادی داره ولی گاهی فوایدی هم داره. البته هرگز توصیه نمی کنم. اما من خودم مصرف کننده ام. و با این تونستم جلوی بیماریم رو بگیرم. البته مصرف ثابت و کمی دارم اما حداقل زنده ام. من افسردگی ماژول دارم بیست سال هم پیش هر متخصصی رفتم ولی درمان نشدم. خودم هم تو فوق روانشناسی خوندم واسه بیماریم. درمان نشدم که نشدم. من برای لذت هرگز تو این دو سه سال مصرف نکردم فقط بخاطر ترشح پایین ne افسردگی ماژول دارم و هیچ دردی برام بدتر از حمله های افسردگی نیست. پنج بار خودکشی نافرجام. حالا این ضعف در بخش خیلی کوچیک تو مغز بنده بدون درمان، جرم نیست؟ اما اگر من رو مثلا در خیابون بگیرند حکم زندان سنگین دارم! نمی فهمم این رو. مگه قتل یا دزدی یا عمل منافی شرع کردم. برای بیماریم که حتی شاید نتونه هیچ روانپزشک مدعی ای یک روزش رو تحمل کنه مصرف می کنم و وضعیت روحی و کاریم بهتر شده. همین. هنوز هم بعد بیست سال درمان اگر متخصصی بتونه درمانم کنه مصرف این ماده برام اصلا ارزشی نداره. میدونم بنا به قانون کار درستی نیست ولی من تخریبی ازش ندیدم. در این سه توهم یا لاغری و این چیزها، اصلا. نمیدونم شاید دوز مصرف مهمه یا من ساقیم خوبه یا تاثیر آمفتامین رو بیماریmd نیاز به تحقیق بیشتر داره. اما اگه برای لذت مصرف می کنه کسی. لااقل کم مصرف کنه. دم همتونم گرم. خیلی کامنت هاتون خوب بود.

  19. اخه اینم مطلبه گذاشتی؟ تا جایی که نشون دادی چه اشغالهایی میدن دست مردم خوبه ولی شما همچین نوشتی که کلی ادم انگیزه تولید پیدا کردن و کامنت زدن. معتاد از همه بدبخت تره…ادم از هرچی بمیره تهش میگن اخی مرد….ولی معتاد بیمار بیچاره بعد مرگ هم حقیره.

  20. ای خدا مردم سرزمین مارو ببین چقد ساده هستن.قرار بود هرکس وناکس بلدباشه دیگه گرون نبود ومجازات اینچنینی نداشت.یارو میگه بگو برای خودم ودمصرف شخصی درست کنم.واقعا الان که معلومه توپ توپ هسنین خماری بیایین کامنت هاتون روحداقل بخونین.????

  21. این مقاله شمامفیدبودولی بیشتریه جوری بودکه جوان روبه سمت درست کردن شیشع میبره شماخودت اکثرترکیب که میشه شیشه درست کردگفتین

  22. آقا تو کامنتا تولید کننده ها از مصرف کننده بیشتره. دمتون گرم همه آشپزخونه دار. داداش هرچی معتاد و کارتن خواب میبینید منم

    1. ازگشنگی بمیر اما انسان بمیر.چطورمیتونید چیزی بدیددست مردم برای مصرف ک بعدش ممکن هرجنایتی مرتکب بشه.طرف سر میبره.بعدمصرف. کمترینش اینه ک خانوادش همیشه در عذابن.وافسردگی میگیرن.شما انسانید؟پول درآوردن ب چ قیمتی.وقتی زندگی کسیو نابودمیکنید.دیگه چیزی هم برای ازدست دادن دارین؟؟مادرمن هرشب کارش گریه هست ازدست برادرم ک اعتیادداره.نفرینمون همیشه پشتتونه.تورو خدا توبه کنید.

  23. دوستانی که شیشه مصرف میکنن میخوام یه واقعیتی رو بهتون بگم به خدا قسم میخورم تو ایران همه شیشه های تولید شده تقلبی هستند باور نمیکتید چند روز مصرف نکنید میبینید هیچ غماری یا اتفاقی براتون نمی افته خودم تجربش و دارم که میگم لطفا اینو به بقیه هم بگین مفت پول مواد تقلبی ندن…
    بخدا هیچ اتفاقی نمی افته همش تلقینه و عادته امتحان کنید با دو سه روز نکشیدن روغن دود زا هیچ اتفاقی نمی افته امتحان کنید خدا شاهده که حقیقت رو دارم میگم..

  24. شمارو به هرچی که میپرستید، جون هرکی که دوستش دارید، جان عزیزاتون نکنید اینکارو، ۶سال گرفتار این لعنتی بودم، به قول دوستمون امیر، همش عادت و تلقین بود، ترک کردم ، الان ۸ماهه، اما چه فایده نه معده واسم مونده، نه لوزالمعده ، درب و داغونم کرد، از داخل درید منو این موادی که فقط اسمش شیشه ست ، توف و لعنت اول به خودم، توف و لعنت دوم به اون بی شرفایی که برای پول دست به هرکار کثیفی میزنن!!! جوهر نمک مایع ، جامد(چنته) ، قرص های کورتون و روانگردان و هزارتا آشغال دیگه رو باهم ترکیب میکنن و ازش یه عنی درمیاد میدن امثال من الاغ خودمون رو باهاش نابود کنیم! جان مادرتون اگه زنده هستن، به روحشون قسمتون میدم اگه از دنیا رفتن ، نکنید اینکارو جوونا ، دخترا ، پسرا نکنید. شاید اگه خوندید این صحبتارو من این دنیا نباشم دیگه! این مواد با اینکه ترکش کردم ولی چیزی واسم نذاشته، معده پلاستیکی، غذای آبکی و سرد! از ۸۰٪ خوراکیا من منع شدم. پوستم چسپیده به استخون… نکنید… نکنید… نکنید… به امیدروزی که کل دنیا پاک بشه از هرچی موادمخدره ساخته دست بشر طماعه… یا حق 👋😔

  25. اینجا هرکی هر …شعری دلش میخاد مینویسه !
    یکی میگه شیشه عوارض نداره و تازه خاصیت هم داره .
    اون یکی میگه آدمو باهوش تر میکنه !
    یکی دیگه میگه من با مصرف شیشه دکترا گرفتم !
    یه عده هم همه به همدیگه التماس میکنن که به منم تولید شیشه یاد بده ! انگار میخان درست کردن املت یا نیمرو رو یاد بگیرن !
    کامنت ها یکی از یکی عجیب و غریب تر و مسخره تر !
    و از همه خنده دار تر روغن دودزا !! روغن دودزا چیه ؟؟ روغن دودزا اعتیاد داره ؟!
    هر چرند پرند و شرو وری دلتون میخاد به هم میبافید واسه خودتون .

    1. الان که افدرین را از گیاه ریش بابا میگیرن که بومی ایران و افغانستانه بیا راه بندازم هرکی خواست ولی وجدانن ندانین بهتره

  26. عنوان مقاله نحوه ساخت شیشه در خانه است اما از اول تا اخر هیچ اشاره‌ای به ان نشده، اینو میگن عنوانهای دروغین برای جذب خواننده یا عوام فریبی، در جایی گفتید شیشه اکسیژن خون را زیاد می‌کند، این یک دروغ محض است شیشه اکسیژن خون را کم می‌کند و اینست که به مغز اسیب می‌رساند لطفا در مقاله دروغین تان مطالب برعکس نکویید و باعث اشتباه مردم نگردید

  27. یه مدل شیشه من دارم که باز میکنی زرد میشه بعدش سیاه میشه ،اما خودش سفید وشفافه قبله باز شدن ،ایرادش چیه وچطوری میشه ایرادشو رفع کرد

  28. برادر شاید باورت نشه من 14 سالمه عاشفق فیزیک و شیمی ام و این متان فتامین رو ساختم و اوفف ولی ریختم رفت و خاستم ببینم درسته یا نه و اینکه دوست ام میگفتن درست کن ما میفروشیم این واقعا خنده دار و اینکه ینده به انوانه یه بچه که نمیدونمشما بهش چی میگید احمق باهوش یا چیز دیگه اصلا امتحان نکیند من تو زیر زمینی که توش ازمایشگاه است درستش کردم و اره موفق باشید

  29. سلام هر کی پایه بود بهترین جنس رو بپزیم ایمیل بده برا مصرف خودمون سال ۷۶ وقتی از شرق اسیا جنس وارد میشد اصلا ازین ضررا نداشت سودجوهای لاشخور اینجوریش کردن من طالب همون جنس ابی لعنتیم راهکار دارید بگید اگه پایه اید بگید فقط بگم واسه فروش این حرفها نیست پولش خوردن نداره فقط واسه خودمون بهترین بازار بپزیم همه شرایط هم من جور میکنم فقط کسی میخوام شیمی پایه و شیمی عالی بلد باشه

  30. این نوع موادمخدر زائیده حصارکشی است. به قول طالقانی وقتی مسجدبسازیم باشد.اماتوالت نسازیم نداشته باشد.پشت مسجدرانجس می‌کنند.پس هرمسجد یک خلو نیاز دارد.
    جلوی اعتیاد گرفته نشد.بلکه زیادتری شد.اولین کار راکردند.جلوی تریاک راگرفتند.چی شد.هروئین واردشد.شیشه پیداشد.کراک.مرفین.کوکائین.گل پیداشد.امان ازغفلت.بابا ازخواب غفلت بیدارشید.جوان نوجوان کودکان نیاز به تفریح دارند.آن هم تفریح سالم.مسافرت گردش.بازی.سرگرمی.نیازدارند چرا.نیازدارند.برای اینکه.به انحراف کشیده نشوند..آیادولتمردان.وسردمداران.ودلسوزان.ومتفکران.ودانشمندان.واهل دین ودیانت وهمه وهمه ….کوچک کاری دراین زمینه انجام دادند.من میگم نه.به چند علت.۱.فقر۲.تنگدستی۳.بیزاری الدین.کشتی راتنهاناخدابه مقصد نمیرساند.بلکه تمامی ملوانان وخدمه کشتی بافرماندهی ناخدا کشتی رابه مقصد می‌رسانند.اینو گفتم. که یادآوری شود برای آنان که درخواب هستند.شایدازخواب بیدارشدن.تاقبل ازاینکه.دیربشود.شاید.کاری بشود.کرددددددد……

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا