مطالب اعتیاد

کاغذ ocb چیست ؟

What is ocb paper?


اگر جایی نام کاغذ ocb را شنیدید و می خواستید بدانید که آن چیست باید برایتان بگویم که این واژه از قدیم ایام به خاطر نام برند یا کارخانه این محصول بر روی آن جا خوش کرده است و حالا دیگر بسیاری از افراد این کاغذ را با کاغذ ocb می شناسند اما در واقع کمپانی های بسیار  متعددی در زمینه تولید کاغذ رولینگ فعال می باشند

کاغذ های رولینگ مخصوص کشیدن سیگار و هر چیزی شبیه آن است.بله درست متوجه شدید این نوع کاغذ بسیار نازک بوده و مانند کاغذ های معمولی موقع سوخته شدن دود و بوی اذیت کننده که طعم و مزه دود سیگار یا چیز دیگری را از شخصی که دود را وارد ریه خود می کند نمی گیرد

سیگار های امروزی همگی آماده مصرف می باشند و کمتر کسی دلش می خواهد خودش تنباکو سیگار را داخل کاغذ ocb بپیچد. اما کاغذهای رولینگ قرن ها است که اولین انتخاب برای سیگاری های حرفه ای بوده است.

آنهایی که خود نباکو های خاص را تهیه می کنند و خودشان آن را آماده مصرف می کنند یک گروه از افراد مشتاق خرید این کاغذ ها هستند

کمپانی های سازنده کاغذ سیگار معتقد هستند از صمغ های طبیعی و ضد سرطان در تولید آنها استفاده کرده اند

توجه : کمپانی ocb محصولات متنوعی ازکاغذ تولید می کند که چسب دار بوده و صرفا برای مصرف سیگار می باشد،
البته نوع دیگری از کاغذ بدون چسب تولید می کند که برای کشیدن گل استفاده می شود و از طریق قاچاق وارد کشور می شود

کاغذ پیپر گل

کاغذ ocb و مصرف گل

بعضی افراد از کاغذ ocb برای مصرف گل استفاده می کنند که افراد این علف را خورد کرده و داخل ین کاغذ می پیچند و مصرف می کنند .بسیاری خانواده ها باید با این کاغذ آشنا بوده و در صورتی که در لوازم فرزندان خود دیدند مراقبت از انها را بیشتر کنند

این وسیله به نام پیپر گل نیز در بین جوانان شهرت دارد

خال اینطور نباشد که هر کاغذی دیدید سریع شروع به داستان ساختن کنید و پیشنهاد می کنیم حتما قبلش با مشاور و متخصصین صحبت کنید و البته در این مقاله ما شمارا کاملا با این ابزار که به سادگی در هرجا پیدا می شود آشنا می کنیم

پیپر گل هم به سختی قابل تهیه نیست و در هر جا به سادگی قابل خرید است چون می گویند این برای مصرف سیگار می باشد

کیت تست گل هم یک وسیله عالی برای تشخیص مصرف ماریجوانا است که می توانید از آن استفاده کنید

انواع کاغذ OCB

کاغذهای نورد در اندازه های مختلفی وجود دارند و هر کدام در نوع خود منحصر به فرد هستند

اندازه های استاندارد شامل 1 ¼، تک پهن، 1 ½ و کینگ سایز است.

اول از همه، بیایید بفهمیم که اندازه کاغذها واقعاً به چه معنا هستند. فقط چند اندازه مختلف کاغذ نورد وجود دارد. آن ها هستند:

  • تک عریض
  • 1 1/4
  • 1 1/2
  • دو پهن
  • کینگ سایز
[/tie_list]

در بازار ، این اندازه ها معانی کمی متفاوت از یک تولید کننده به تولید کننده دیگر دارند. اصطلاح 1 1/4، 1 1/2 و غیره به معنای اندازه قطعی نیست، بلکه بیشتر به عنوان یک دستورالعمل کلی برای اندازه استفاده می شود.

عرض این اندازه ها می تواند بین مارک های مختلف کاغذ نورد متفاوت باشد. ما دستورالعمل های مربوط به پیپر با اندازه های مختلف را در زیر پوشش خواهیم داد.

انواع کاغذ ocb

اندازه Single Wide

به طور کلی، کاغذ نورد تک پهن دارای طول 68-70 میلی متر و عرض 34-36 میلی متر است. این حدود 2.75 x 1.4 اینچ است. این اندازه در بین مارک های سیگار کمی متفاوت است و در جامعه رول خود شما نسبتاً محبوب است.

شما می توانید از یک غلتک سیگار 70 میلی متری با این کاغذ رول استفاده کنید.

 ابعاد 1 1/4

این اندازه می تواند تقریباً 25٪ محصول بیشتری نسبت به کاغذ رول  Single Wide در خود جای دهد. طول کاغذ رول 1 1/4 76-78 میلی متر و عرض 45-48 میلی متر است.

اندازه آن حدود 3.1 در 1.8 اینچ است. اندازه هر برند کمی متفاوت خواهد بود، اما معمولاً در دستورالعمل های بالا قرار می گیرد. این کاغذهای رول در بین همه اندازه ها محبوب ترین هستند و گاهی اوقات “سایز فرانسوی” یا “اسپانیایی” نامیده می شوند.

شما می توانید از یک غلتک سیگار 79 میلی متری با این کاغذهای نورد استفاده کنید.

 اندازه 1 1/2

1 1/2 کاغذ ocb نام گرفت زیرا می تواند تقریباً 50٪ محصول بیشتری نسبت به کاغذ نورد Single Wide در خود جای دهد. طول کاغذ نورد 1 1/2 76-78 میلی متر و عرض 60-62 میلی متر است.

اندازه آن حدود 3.1 در 2.4 اینچ است. این همان کاغذ نورد 1 1/4 است با این تفاوت که به دلیل عرض بزرگتر سیگاری با قطر بزرگتر می پیچد. اینها به اندازه برخی از اندازه های دیگر محبوب نیستند، اما هنوز به طور گسترده در دسترس هستند.

شما می توانید از یک غلتک سیگار 79 میلی متری با این کاغذهای نورد استفاده کنید.

اندازه Double Wide

این کاغذ نورد خاص به این دلیل نام خود را گرفت که می تواند تقریباً دو برابر مقدار محصولی را که یک کاغذ ocb پهن می تواند نگه دارد، در خود جای دهد. اینها معمولاً 76-78 میلی متر طول و 63-88 میلی متر عرض دارند.]

این به حدود 3.1 x 2.5-3.5 اینچ تبدیل می شود. اندازه این کاغذها از برندی به برند دیگر می تواند بسیار متفاوت باشد و محبوبیت چندانی ندارند. یافتن این سیگارها از همه اندازه‌ها سخت‌تر است، اما بیشترین قطر سیگار را می‌چرخاند. با این کاغذهای نورد می توانید از یک غلتک سیگار 79 میلی متری استفاده کنید.

اندازه کینگ سایز

کاغذ نورد کینگ سایز بزرگترین کاغذ نورد استاندارد موجود در بازار است که در همه برندها دارای اندازه ثابتی است. طول آنها 100-105 میلی متر و عرض آنها 55-60 میلی متر است. این به حدود 4 × 2 اینچ تبدیل می شود.

به دلیل نام “کینگ سایز” سردرگمی زیادی وجود دارد. این به این دلیل است که طول یک سیگار کینگ سایز معمولاً 84 میلی‌متر و یک کاغذ نورد کینگ سایز معمولاً 100 تا 105 میلی‌متر طول دارد.

طول کاغذ ocb کینگ سایز به اندازه یک سیگار 100 میلی متری استاندارد است. اینها طولانی ترین طول کاغذهای نورد با اندازه استاندارد هستند. آنها بسیار محبوب هستند، به راحتی پیدا می شوند و در مارک های مختلف موجود هستند.

اینها تفاوت جزئی در اندازه از برندی به برند دیگر خواهند داشت، اما معمولاً در چارچوب دستورالعمل های ذکر شده در بالا قرار می گیرند. با این کاغذهای نورد می توانید از یک غلتک سیگار 110 میلی متری استفاده کنید.

تیپس و پیپر چیست ؟

شاید به گوش شما هم این اصطلاح خورده باشد که تیپس و پیپر چیست و برای چه کاری استفاده می شود در واقع منظور از این دو نام همان کاغذ مخصوص فیله می باشد که داخل ان وید را می پیچیند

که در بالا البته به یک برند آن اشاره کردیم اما در اصطلاح آمیانه به این گروه کاغذ گفته می شود

معمولا هنگام خریداری بر روی بسته تعداد رول ها یا فیله های مد نظر به فروش می رد مثلا درج می شود 12 تیپس و اگر در کنار آن محصول فیلتر هم قرار داده باشند به آن تیپس و فیلتر هم می گویند

فرق تیپس و پیپر در این موضوع است که به پیپر کل کاغذ مورد استفاده مصرف گل گفته می شود اما تیپس به قسمت سر آن که حالت سفت تر با چسبندگی بیشتری می باشد می گویند

تیپس و پیپر

فیلتر تیپس چیست ؟

فیلتر تیپس به همان جسم پنبه ای که در انتهای سیگار قرار می دهند تا دود ها رو به اصطلاح فیلتر کند می گویند .فیله برای افرادی که بصورت دستی اقدام به پیچاندن سیگار یا پیچاندن گل در کاغذ های تیپس می کنند نیز عرضه می گردد

نوک فیلتر قطعات کوچکی از مواد هستند که شما در انتهای اتصال یا بلانت قرار می دهید. آنها مانعی برای محافظت از دهان شما و مواد سرطان زا و سموم مضری که در طول فرآیند سیگار کشیدن از بدن خارج می شوند، ایجاد می کنند.

فروشگاه رپید تست

تاریخ مصرف سیگار و کاغذ ocb

چیزی که تاریخ شناسان بر آن اعتقاد دارند این است که گیاه تنباکو در حدود 6000 سال قبل از میلاد شروع به رشد کرده است.

همچنین اعتقاد بر این است که بومیان آمریکا چند هزار سال بعد شروع به استفاده از تنباکو به طرق مختلف از جمله سیگار کشیدن کردند.

با گذشت سالها، استفاده از تنباکو توسط بومیان آمریکا بیشتر و بیشتر رایج شد.

نقاشی مربوط به سال 600 بعد از میلاد، یک مایا را نشان می دهد که یک رول برگ تنباکو می کشد.

کریستف کلمب اولین اروپایی بود که تنباکو را کشف کرد. او هنگام فرود در دریای کارائیب مقداری برگ خشک تنباکو به عنوان هدیه دریافت کرد. اعضای خدمه او متوجه شدند که بومیان هنگام کاوش در کوبا امروزی تنباکو می کشیدند.

در عرض چند سال، سیگار کشیدن در اسپانیا به یک حس ملی تبدیل شد. در آن زمان، سیگاری‌ها از محصولاتی با انتها باز و بسته به سیگار استفاده می‌کردند.

با گذشت زمان، پیشرفت‌های زیادی در سیگار به وجود آمد، از جمله تولد سیگار مدرن و در نتیجه کاغذهای غلتان یا همان کاغذ هال لوله ای نازک

در سویل اسپانیا، گدایان خیابانی بقایای سیگارهای استفاده شده را جمع می‌کردند، تنباکو را بیرون می‌آوردند و دوباره روی کاغذ می‌غلتند.

امروزه روش بسیار بهداشتی تری برای تهیه سیگارهای رول شده خانگی داریم. ما امیدواریم که در حین بررسی فرآیند ساخت سیگارهای دستی خود، هیجان و رضایتی را که میلیون‌ها نفر دیگر با استفاده از کاغذهای رول شده به عنوان وسیله مورد استفاده خود داشته‌اند، بیابید.

در هر صورت مصرف سیگار ضررهای زیادی دارد که بصورت علمی ثابت شده است و همین مورد در مورد مصرف گل و وید نیز بصورت جدی تری تاکیید شده است

در صورت علاقه به اطلاعات بیشتر مقاله اوردوز گل را که توسط سایت رپید تست تهیه شده است را مطالعه کنید

تاریخ مصرف سیگار در ایران

توتون در سال ۱۶۰۵ کم و بیش در عثمانی، مصر و هند شناخته شده بود. پس از تهاجم پرتغالی‌ها به جنوب ایران و اشغال جزیره هرمز و بندرعباس، توتون و تنباکو وارد ایران شده و در زمان شاه عباس صفوی کشت تنباکو از نواحی جنوب به مناطق مرکزی، شرق و شمال غربی ایران گسترش یافت.

تاریخ ورود این محصول را بعضی سال ۱۵۹۰ میلادی مطابق با ۹۹۹ هجری نوشته‌اند. در سال ۱۸۷۵ میلادی، شخصی به نام استپان نوعی خاص از بذر توتون را از ترکیه به گیلان آورد و کشت کرد.

پس از آن، بذر توتون به مازندران برده شد و با توزیع آن میان چند کشاورز کشت توتون در آن منطقه رواج یافت.اعطای امتیاز انحصار محصول توتون و تنباکوی ایران از مرحله کشت تا فروش در داخل و خارج کشور به‌مدت ۵۰ سال به یک شرکت انگلیسی از سوی ناصرالدین ‌شاه یکی از بزرگ‌ترین اتفاقات تاریخ دخانیات ایران بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا