آشنایی با مواد مخدر

تجربه مصرف ماشروم

Mushroom consumption experience

همین ابتدا شروع این نوشته باید بگویم که این مطلب با عنوان تجربه مصرف ماشروم برای شما ارائه می کنیم نقل از روزنامه شرق است که توانست سرو صدای زیادی بین مخاطبین بوجود بیاورد

این صرفا انتقال یک مطلب از سوی یک مجموعه خبری است که تجربه مصرف قارچ جادویی را عنوان کرده است

از شما می خواهیم اگر تجربیاتی در این زمینه دارید برای ما در قسمت نظرات عنوان کنید و انتظار داریم تا شرایط نوشته ها به گونه ای باشد که بتوانیم بدون تغییر آنها را در ادامه همین متن منتشر کنیم

قبلتر هم متنی با عنوان مجیک ماشروم در وبلاگ رپید تست منتشر کردیم که پیشنهاد می کنیم اگر اطلاعات بیشتری برای شروع می خواهید آن را مطالعه کنید

تجربه مصرف ماشروم در طبیعت

گروهی از خبرنگاران و برای انجام این تحقیق یک ماه قرارها گذاشته بودند تا با یک تیم چندنفره برای امتحان‌کردن یک ماده توهم‌زا به اسم ماشروم راهی جنگل‌های گیلان شوند.

افرادی که ماشروم را امتحان کرده‌اند، می‌گفتند باید حتما آن را در طبیعت مصرف کنید. یک واسطه ما را به لیدر گروه معرفی کرد اما برنامه در لحظه آخر لغو شد.

چرایش هنوز هم مشخص نیست. متأسفانه این ماجراجویی به آن صورتی که برنامه‌ریزی شده بود، پیش نرفت اما گزارش متوقف نشد و به شکل دیگری ادامه یافت. در این گزارش پای صحبت چند نفر از مصرف‌کنندگان این نوع قارچ‌های جادویی خواهیم نشست.

تجربه تریپ ماشروم

شرایط «تریپ» با ماشروم

مصرف این ماده توهم‌زا با بقیه موادی که اسم‌شان را تا به حال شنیده‌اید، کمی تفاوت دارد.

  1. آن را در طبیعت می‌خورند و در زمان مصرف آهنگ‌های خاصی پخش می‌شود
  2. مصرف‌کننده‌ها یک لیدر یا راهنما که روی افراد حاضر در گروه و دوز مصرفی آنها نظارت دارند.

لیدر یا راهنما معمولا تا به حال چند بار این ماده را استفاده کرده و در این کار تبحر دارد. به کل این برنامه که معمولا ۴۸ ساعت به شکل تورهای طبیعت‌گردی در مناطق خوش‌آب‌وهوا شکل می‌گیرد، اصطلاحا «تریپ» می‌گویند.

تجربه درمان افسردگی با ماشروم

در طول مدتی که دنبال پیداکردن «مجیک ماشروم» یا «قارچ جادویی» بودیم، همه افراد از تأثیراتش بر ذهن و خودآگاهی بیشتر می‌گفتند. حتی از بعضی از افراد شنیدیم که «چاکراهایت باز می‌شود و به جهان‌بینی می‌رسی.» برخی دیگر هم ما را ارجاع می‌دادند به مقالات علمی‌ و معتقد بودند با خوردن دوز کنترل‌شده‌ای از ماشروم می‌توان افسردگی را درمان کرد.

اما با کمی سرچ ساده می‌شد فهمید که ماشروم‌ها جزء دسته سایکدلیک‌ها یا توهم‌زاها هستند و تأثیری شبیه به «ال‌اس‌دی» یا قرص‌های اکس دارند و شما با خوردن آنها دچار توهم‌های شدید و طولانی‌مدت (گاهی تا شش ماه) خواهید شد. البته طرفداران این نوع قارچ‌ها در جواب پرسش ضرری ندارد، می‌گفتند: «نه بابا! گیاهیه چه ضرری داره؟»

شما می توانید برای با کیت تست lsd یا کیت تست قرص اکس که در فروشگاه رپید تست موجود است از مصرف آن توسط شخص مطلع شوید

با گلدن تیچر از رشت تا هرمز

تقریبا چند ماهی به دنبال پیداکردن یک لیدر خوب چه از طریق واسطه‌های آشنا و چه از طریق فضای مجازی بودیم که متوجه شدیم برنامه مصرف قارچ یا به قول خودشان «تریپ» در تمام کشور وجود دارد اما برگزاری تریپ‌ها در جنوب و شمال کشور بیشتر بود و در رشت و جزیره هرمز طرفداران فراوانی داشت. یا شاید بهتر باشد بگوییم افراد در سراسر کشور ترجیح می‌دهند در این مناطق تریپ کنند. همچنین جالب است بدانید قارچ‌ها انواع مختلفی دارند و با توجه به نوع‌شان تأثیرات مختلفی روی افکار فرد می‌گذارند اما در بین آنها آلبینو و گلدن‌تیچر در تریپ‌ها طرفدار بیشتری دارند.

از گرمی ۹۰ تا هر تریپ شش میلیون تومان

قیمت ماشروم با توجه به نژاد قارچ از گرمی ۹۰ تا ۱۵۰ متفاوت است. شاید قیمت در ابتدا برای شما کم به نظر بیاید و از این جهت بتوان گفت دسترسی به آن آسان است اما نوع لاکچری مصرف ماشروم هم وجود دارد و آن «تریپ» یا شاید بتوان گفت «تور ماشروم» است که با توجه به لیدر و مکان مصرف هزینه‌اش در جزیره هرمز و شمال کشور برای دو روز به صورت میانگین شش میلیون تومان است.

تجربه خوردن ماشروم با معده خالی

نیما دانشجوی معماری و ۲۳ سال دارد.او به واسطه دوستانش تشویق به مصرف ماشروم شده است. او در مورد این تجربه می‌گوید:

«قبل از مصرف از مزایای ماشروم زیاد شنیده بودم. دوستانم می‌گفتند با یک بار مصرف ماشروم زندگی‌ات عوض می‌شود و در جدیدی از دنیا به رویت باز خواهد شد. بعضی‌هایشان هم از بازشدن چاکراها صحبت می‌کردند، همین شد که بالاخره تصمیم گرفتم امتحانش کنم. خوردن قارچ به‌راحتی مصرف بقیه مواد توهم‌زا نیست و یک‌سری آداب خاص دارد. مثلا باید حتما در طبیعت باشی و کمپ بزنی و معده‌ات قبل از خوردنش خالی باشد.

من از طریق دوستانم به لیدر گروه که چندین بار این ماده را مصرف کرده بود و راه و رسم استفاده را خوب می‌دانست، معرفی شدم. ما ۱۰ نفر بودیم و دو روز در ییلاقات اطراف شهر کمپ زدیم.

شب اول، همه دور هم جمع شدیم و شروع به خوردن قارچ کردیم، هم‌زمان با مصرف لیدر گروه آهنگ‌های خاصی را معروف به آهنگ‌های «سایکو» پخش می‌کرد تا حال‌وهوای بهتری به برنامه بدهد. تقریبا یک ساعت بعد از مصرف حال روحی من عوض شد و گرافیک درختان و گیاه‌های اطرافم را به شکل عجیب‌وغریب و کارتونی می‌دیدم. به صداهای اطراف حساس شده بودم و کوچک‌ترین صدایی من را اذیت می‌کرد.

همه می‌گویند خوردن ماشروم، تجربه‌ متفاوتی از کشیدن «گل» است اما برای من که گل مصرف کرده بودم، دقیقا چیزی شبیه به آن بود و بعد از چند ساعت شروع به بالاآوردن کردم.» می توانید برای اطلاعات بیشتر مقاله خوابیدن بعد از مصرف گل را مطالعه کنید

تجربه تریپ ماشروم

تجربه تریپ ماشروم

صحرا: «ماشروم را امتحان کردم چون در حال روحی خوبی نبودم.»

صحرا ۲۲ سال دارد و دانشجوی کارگردانی است. او از طریق هم‌کلاسی‌هایش با ماشروم آشنا شده و به قول خودش با آنها تریپ رفته است. وقتی از صحرا دلیلش را برای خوردن قارچ جادویی می‌پرسیم، می‌گوید: «آن روزها حال خوبی نداشتم. مادربزرگم فوت کرده بود و ما از لحاظ روحی خیلی به هم نزدیک بودیم. من فقط می‌خواستم برای یک ساعت هم که شده، از فضای غم بیرون بیایم. دوستانم از خوردن ماشروم تعریف کردند و گفتند: با خوردن این قارچ جادویی در طبیعت، با طبیعت احساس نزدیکی می‌کنی و بعد از آن می‌توانی زندگی‌ات را کنترل کنی.»

صحرا از تجربه مصرفش می‌گوید و ادامه می‌دهد: «من در یک باغ جنگلی در شمال قارچ خوردم. راستش قبلا هم «ال‌اس‌دی» مصرف کرده بودم اما فاز ماشروم با ال‌اس‌دی فرق داشت.

در مصرف ال‌اس‌دی دوست داری در جمع باشی اما بعد از مصرف ماشروم، تنهایی را ترجیح می‌دهی و دچار اورتینکینگ (فکرهای مداوم و پشت سر هم) می‌شوی.

متأسفانه من با خوردن ماشروم دقیقا با احساساتم مواجه شدم. احساساتم شروع به اوج‌گرفتن کردند و در پررنگ‌ترین حالت خودشان قرار گرفتند. انگار که در یک شب به اندازه یک سال عزادار مادربزرگم بودم.»

از صحرا می‌پرسیم تا چقدر بعد از مصرف افکار و احساسات اغراق‌شده‌اش ادامه داشت، او کمی فکر می‌کند و می‌گوید: «قرار بود دو روز در تریپ باشیم، یعنی تغییرات روحی ۴۸ ساعت طول می‌کشید اما به دلیل حال بدم برای من این تغییرات کمی متفاوت بود. اصطلاحا من بعد از مصرف «بدتریپ» شدم و بالا آوردم و تقریبا بعد از بالاآوردنم، اثرات قارچ از بین رفت. البته فردا صبح احساس سردرد شدیدی داشتم و تا شش ماه بعد از خوردن ماشروم رفتارم عوض شده بود. مثلا خیلی رک شده بودم یا ناگهان غرق در افکارم می‌شدم. حتی گاهی دچار دژاوو (آشناپنداری) می‌شدم و حس می‌کردم تمام این اتفاقات را که در حال رخ‌دادن هستند، قبلا جایی دیده‌ام.»

امیر: «من همه چیز را امتحان کردم!»

امیر ۲۹ سال دارد و فارغ‌التحصیل دانشگاه هنر تهران است. هر نوع سایکدلیک (داروی توهم‌زا و روان‌گردان) را که فکرش را بکنید، امتحان کرده و به قول خودش زیادی کله‌خر است. از او در مورد تجربه مصرف ماشروم می‌پرسیم اما او اصرار دارد از تجربه‌های مشابهش هم بگوید: «دراگ تنوع زیادی دارد. من خیلی‌هایش را امتحان کردم اما یکی از آنها خیلی شبیه ماشروم است.

«آیاهاواسکا» شبیه یک دمنوش است که از آمریکای شمالی می‌آید. مزه‌اش تلخ است و باید آن را جوشاند و در یک مراسم خاص مصرف کرد. این ماده هم مثل ماشروم احتیاج به لیدر دارد. معده‌ات باید خالی باشد و دچار توهم‌های عجیبی می‌شوی. بعد از مصرف تمام بچگی‌ات تا بزرگسالی، مثل تئاتر و به صورت زنده جلوی چشمت اجرا می‌شود. من آیاهاواسکا را در مراسمی در کردان مصرف کردم که فقط دو بار در سال برگزار می‌شود. البته مصرف این ماده هزینه بالایی دارد و فوق لاکچری است و شما باید فقط شش میلیون پول دراگ را بدهی و بقیه هزینه‌ها مثل خورد و خوراک جداست.»

امیر که خیلی هیجان‌زده شده، درباره تجربه قارچ جادویی می‌گوید: «توری در کار نیست. اینکه فکر کنی الان همه جا در فضای مجازی آگهی داده‌اند «تور ماشروم» واقعیت ندارد. تو اگر دوست داشته باشی ماشروم بزنی، باید بگردی دنبال یک لیدر (که کم هم نیستند) و بعد چند تا از دوستان هم‌فازت را پیدا کنی و یک پول خوب به لیدر بدهی و از او بخواهی فضا را برایت مهیا کند. همه هزینه‌های سفر و مکان مصرف با خودت است و لیدر پول جداگانه می‌گیرد. در این سفر خیلی مهم است که همه افراد خلق‌وخوی شبیه به هم داشته باشند، چون قرار است شما یک موزیک گوش دهید، در یک محیط باشید، یک نوع غذا بخورید یا به‌اصطلاح دوره چتی که مدت کوتاهی هم نیست (تقریبا دو روز) را با هم بگذرانید.»

او می‌گوید: «ما هشت نفر بودیم و قارچ را در یک روستای سرسبز در مازندران امتحان کردیم. حتما می‌دانید شرط استفاده از این ماده، بودن در طبیعت است. تقریبا نیم‌ساعت بعد از خوردن ماشروم روی زمین دراز کشیدم و دستانم را تا آرنج درون خاک کردم و با چشمان بسته به آسمان نگاه کردم، حس می‌کردم یک گیاهم که در خاک ریشه دارد و به‌وضوح می‌دیدم که سلول‌های بدنم مثل یک درخت در حال رشد هستند.»

به پایان آمد این سفر، حکایت همچنان …

خدا می‌داند چند نفر با رؤیای خودآگاهی، کنترل افکار و ساختن یک زندگی بهتر، جذب مواد سایکدلیک شده‌اند؟ چند نفر ساختن سرزمین رؤیاهایشان را در گرو خوردن ماشروم دیده‌اند؟

به مقصد رسیده‌ایم اما باید اعتراف کرد: «در مسیر پیداکردن تریپ و تورهای ماشروم دیدیم چقدر وسوسه‌برانگیز است.»

امیدوارم تجربه مصرف ماشروم توانسته باشد تا مقداری سوالات شما را در مورد این ماده توهم زا برطرف کند

نوشته های مشابه

‫16 دیدگاه ها

  1. گلدن تیچر ۵گرم ایپ ۵گرم دو شب پشت هم خوردم واقعا رویایی بود تو طبعت بدم میزدم ناحیه گرفتم هر هفته بخورم فکر نمیکردم تا این اندازه رو رفتارم و کار روزانمو دقیقتر کنه و تعغیر بده هزار رنگ زمین زمان تکون میخورد هیچی حال بدی نداشتم یه تعداد میگفتن برا رانندگی بد امتحان کردم عادی بود الان هر هفته استفاده میکنم مشروب زیاد استفاده میکردم سیگار روزی یه پاکت الان حالم به هم میخورم نگاشون کنم چیزایی میدیدم به یه ادم عادی بگی بهت میخنده پیشنهاد میکنم استفاده کنید در هفته من خودم دوز پایین هر هفته گلدن تیچر و ایپ دو گرم میخورم کارهایی روزاننموانجام میدم میدم فکر نمی‌کنم منی که بیستون چهاری ذهنم درگیر بود الان هیچی برام مهم نیست احساس میکنم شخصیتمو تو این چند ماه مصرف عوض کرد رفیقام گفتن مثل قبل رفتار نمیکنی بخوری ماری مشورب سیگار هر انچه کا مصرف داری برا نمیشه میزارید کنار

    1. اگر مشکل روحی دارید یا در زندگی دچار مشکل شدید مراجعه کنید به روانپزشک نه اینکه به مخدر مراجعه کنید

  2. من همیشه (حتی بدون مصرف ماشروم) اتفاقاتی و میدیدم وپیش بینی میکردم که هرکسی قادر به درک و دیدنش نبود/ حتی چون بچه بودم گاها بهم سق سیاه هم میگفتن :/ چون بعضا میفهمیدم این منطقه که ایستادیم انرژی دارکی داره و اتفاقی در شرف افتادنش هست و من درحال سعی اینکه اطرافیانم و متقاعد کنم این قسمت جاده ماشین و نگه ندارن و همان جااز ماشین و اون محل فاصله گرفتم که متاسفانه شاهد بدترین تصادف شدیم و اتش سوزی …
    تجربه ماشروم برایم مثل همان حس هایی بود که همیشه داشتم
    و به غیر این موضوعات وقتی ماشروم خوردم احساس اینکه جزی از دنیایی هستم که خدای قادر همه رو کنترل میکند و من بین جبرهایم فقط اختیار انتخاب دارم
    و اینکه چقدر وصل هستم به تک تک اون طبیعت
    و چقدر راحت شاهین در کنارت به زمین میشینه
    اتفاقا آهنگ نزاشتیم ما سه تا دوست بودیم که فاز عرفانی تری و تجربه کردیم /حالا چرا در جنگل با عده هم فاز مصرف میشه برای اینه که محیط پاک هست و فرکانس تمیزی داره
    البته که جالب اینکه ما تو دل جنگل لوکیشن دارکی و به طور اتفاقی نشسته بودیم
    و من از دوستانم خواستم حتما جامونو عوض کنیم
    از اینکه به طور اتفاقی لوکیشنی که فکر میکردم دفعه قبل عادی رفتم و خوبه اینقدر دارک بود و این که اگر بمانم اونحا من هم مثل بقیه درخت ها عذاب میبینم
    بعدها در برنامه علمی دیدم که درخت ها هم از این کارها میکنند دست به کنترل و مواد مغزی گرفتن از طریق زمین دارند و مخصوصا این ارتباط ها را قارچ ها به هم وصل میکنن / خلاصه اینکه یکی شدم اون لحظه با جهان اطرافم و اینکه جزی از ذره هستی بودم تجربه شیرینی بود برای من و به نظرم اگه کسی مدیوم و تجربه نکرده باشه شاید هم ترسناک
    اینکه ماشروم باعث توهم نمیشه دلیلش با تجربه ای که داشنم بر میگرده به اینکه همه ما سه نفر با هم اتفاقاتو میدیدیم و درک میکردیم
    پیشنهاد میکنم اگه خواستید امتحان کنید اول از پاک بودن درون خودتون مطمئن بشید و کنار اومدن با خود درونتون و روز قبلش حتی( روزه گوشت) یا روزه کامل بکیرید فضای خیلی عاشقانه عرفانی براتون ایجاد میکنه

    1. تو که راست میگی!!!! همه چیزهایی که تعریف میکنی این معنیو میده که تو و رفیقات توهم زدید بعد میگی توهم نزدی؟؟؟؟ معتادها بدبخت

      1. اینا معتاد نیستن .توهم هم نیست .تو مشکل داری ‌ه لز هیچی اطلاع وآگاهی نداری .برو یه کم شعورت و بالا ببر شاید از این گمراهی نجات پیدا کنی.

      2. تو راس میگی اگه تو بخوری حتما تو چشمان من به دید یک شیطان می شوی ولی چه بسا تو نیز مهم نیستی نه تنها هیچ چیز مهم نیست، تخم

      3. خاک تو اون شعوره نداشتت دیوار ! با دیوارم! بیشعور با بیمار کل کل نمی کنن ! چیزی برات غیر منطقیه ، بگو نیست و‌ رد شو . دیگه چی بگم آخه

  3. زمانی که کسی چیزی رو ببینه بهش میگن دیونه نه سخت در اشتباهی در تاریخ ۱۴۰۲/۷/۷ ۱۵گرم ماشروم ای تی سه نفره کنار رودخونه قزل اوزن زیر ۷تا درخت استفاده کردیم چیزهای دیده شد و اتفاقاتی افتاد که غیر قابل وصفه و نمیشه به کسی توضیح داد جز اینکه خود شخص اونجا باشه تا بتونه درک کنه اون حال و احساس .تو به یه حالی میرسی که انیشتین یا مولانا یا پول دار ترین شخص دنیا هم واقعا چیزی نیست خود ماتریکس هم چرت و پرت
    دوستتون دارم عاشقتونم واقعا مرسی که هستید هر سوال برای تریپ داشتید بپرسید چون واقعا ماشروم دوز بالا بهترین هستش
    خواهشا وقتی میترسی ۵ گرم مجیک ماشروم بخوری حق نداری بگی توهم

    1. ماشرومو از کجا میشه پیدا کرد من ترکم ما سمت خودمون یه قاچی دارم که به ترکی بهش میگم جن گوبلیی (فارسیش میشه قارچ جن) البته ترجمه فارسیش نمیدونم شاید هم این ماشرومه باشه ولی من خیلی دوست دارم یه بار استفادش کنم چون عاشق همچین کارای هستم

      1. حاجی هر کس نزده برا دفعه اول 1گرم بخورع بیشتر حال میکنه برا دفعه اولت باشه بخوای بخوری اگع تنها باشی شک نکن یا قفل میکنی بعد اصل فاز 3 نفرس اونم تو کوه دره جنگله بعد از مصرف اب بنوشید و ادرار کنید و شمورده شمورده نفس بکشید

  4. سلام رفقا،کنجکاو بودم یبارتجربه کنم
    ابنجا تجربم رو میگم برا درک بقیه نه تشویق کسی( اهل سیگار ومشروب و گل نبودم و نیستم)
    ۸ نفربودیم رفتیم اخلمد ،حدود ۱۲ساعت چیزی نخورده بودیم،تورلیدر رفیق بچگیم بود خودش هم مصرف کرد اما تجربه زیاد داشت و اگاه بود و حال خوبی منتقل میکرد تا بدتریپ نشه،نزدیک طلوع نفری دو گرم(من ۱گرم)خوردیم همراه با عسل و لیمو،۴ ساعت طول کشید حدودا،دستگاه پخش موزیک کامل همراهمون بود و حدود ۴ساعت پیاده روی کردیم تا ابشار هفتم،یه جاهایی موزیک اذیتم میکرد و خستم کرد،تومسیر نوشابه انرژی زا،پاستیل و سیگار مصرف کردیم،گُل هم همسفرام استفاده میکردن.بدنم بی‌حس و لمس بود اما کاملا تعادل داشتم و از روی سنگ ها و صخره ها راحت حرکت میکردیم(از پارکینگ تا محل چادر ک هنوز ماشروم مصرف نکردیم دوبار توی اب افتادم)اما بعد مصرف به همه چی تسلط داشتم،همسفرا میگفتن رو تنظیم دمای بدنشون کنترل دارن.همه چیو قشنگتر میدیدم ،اصطلاحا ویژن میزدیم، من کوه هارو مثه قلعه های باستانی میدیدم که ته ذهنم تصویرشو توی فیلم ها دیده بودم،شاخه های خشک بالای درخت که پس زمینه اسمون ابی و سبز داشته مث یه جواهر بود کلا توهم زدم درمسیر خود شناسی و خداشناسی بودم،همه احساساتم چندبرابر شده بودن،یکیش نگران بودن درباره سلامت برگشتن به چادر بود که تا اخرای تریپ همراهم بود این احساس،اما ویژن خیلی کم زدم بقیه ۵ساعت ویژن و توهم داشتن و حرفای خنده دار و گاهی بی معنی میزدن،اخرای تریپ واقعا خسته شده بودم و فک میکردم توی ماتریکس گیرافتادم و دیگه نمیشه برگردیم جای چادر و همینجا باید بخوابیم اما سعی میکردم حال خوب به بقیه منتقل کنم و حال بدم سفر رو خراب نکنه تا تموم شه برسیم چادر،خیلی تشنم بود،سفرم بدتریب شده بود فکرمیکنم چون کمترمصرف کرده بودم(دفعه اول باید ۱گرم خورد)اما بقیه هنوز درحال لذت بودن از مسیر بودن،اون حال به خودم گفتم اگه این سفر واقعی باشه و خواب نباشه دیگه ماشروم مصرف نمیکنم ،یادمه خیلی مودب برخورد میکردم و لوتی‌تر شده بودم،بعد برگشتن به چادر غذا رو اماده کردیم و خوردیم ،مشروب مثرف کردیم و دوباره تا ابشار هفتم رفتیم که این دفعه خیلی بیشتر خوش گذشت،بعد اون وسایل جمع کردیم و حدود یکساعت تا روستا پیاده روی کردیم و برگشتیم شهر،تجربه خیلی طولانیه نمیشه کامل نوشت
    درکل چیزی که بهم داد این بود هرچیزی ارزش نگرانی نداره و کمی رک هم شدم ،حال جسمی و روحیم یکم بهتر شده و دیدم بازتر.انگاری تجربه نزدیک به مرگ یا خواب بود برام
    ماشروم چیز ماورایی نیست فقط مسمومت میکنه و ارتباط نورون های مغزی رو خیلی زیادمیکنه چیزایی میبینی که بدون اون مسمومیت نمیبینی،پشیمون نیستم از سفرم تجربه خیلی خیلی خوبی بود برام
    همونقدری که قسمت اول سفربهم حال داد و بالا بودم ،قسمت دوم(اَفتر)ناخوش بودم و خسته اما باز اوکی شدم.
    اگه زمانی خواستین یبار مصرف کنید با همسفرای خوب که ازشون بدتون نمیاد و فاز بد نمیدن برین چون اونجا دیگه خود خودتونین نمیشه چیزیو مخفی کنید ،تصمیم گرفتین مصرف کنید پس شل کنید و لذت ببرین تا اون ۴ ۵ ساعت بگذره،قبل تریپ ب هرچی فک کنی توی تریپ سراغت میاد
    لیدر خوب داشته باشین،مکان و زمان درست و مجهز باشین ،جای قشنگی برین کسی نباشه تا راحت باشین ،هواشناسی هم چک کنید تا گرفتار برف سیل و چیزی نشین،تجربم یکبار بود برای تست با ۳۰ سال سن

  5. سلام من محمدم قبلاً سابقه مصرف گل و ماشروم داشتم زمانی که ماشروم رو میخوردم من و دوستم سمت بیابون های نزدیک محله مون می‌رفتیم در ابتدا هیچی حس نمی‌کردیم اما مسموم که می‌شدیم بعد از کشیدن اولین گل فک و عصب های خودمون رو حس نمی‌کردیم همه چیز به شکل منشور و خلسه فضایی دراومده بود سرما شدید شد دوستم بدتریپ شد به حدی که گفت نمیتونم خودمو نجات بدم تو برو و اگر سالم رسیدی کمک بیار تا جنازه منو جمع کنن😂 خلاصه من بهش حال خوب تلقین کردم و از جا بلند شدیم و حرکت کردیم جلوی بیابون یه اتوبان شلوغ بود با دید و بینایی مختل و حال بد خودم که فکر میکردم قراره بمیرم و تو این بیابون گیر افتادم و دیگه برگشتی درکار نیست و همش فکر میکردم یا خفت میشیم یا از دید مختل ماشین بهمون میزنه و می‌میریم اما نمی‌دونستم در همین حین بدن و مغز من حالت تدافعی گرفته و هر تلاشی برای نجات پیدا کردنم می‌کنه بلاخره رسیدیم به شهر و اثر ماشروم رفته رفته کم رنگ شد تجربه عالی بود اما توصیه میشه هیچ نوع مخدر و الکلی پشتش مصرف نشه و توی شهر خورده نشه و باید شرایط روحی مناسب داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا